HAYAT DEVAM EDİYOR

Gündem o kadar yoğun ki,hızına yetişmek mümkün değil.Ne yazık ki,hep kötü üzücü olaylar.Tv izleyemez,gazete okuyamaz olduk.Bu kötü günlerde en kısa zamanda geride kalacak.Sadece Türkiye  değil,bütün dünya karışık.Ama az kaldı.Biraz daha dişimizi sıkalım..Sıka sıka diş kalmadı diyeceksiniz.Sabırlı  ve emin adımlar atmak lazım.Keşke kayıplar olmasa ..
 Düzen oturana kadar oluyor,olumsuzluklar..Bizler yolumuza daha da güçlenerek devam edeceğiz...
 Gündem böyle ama bir taraftan hayatta devam ediyor.Yemek,içmek,çalışmak,eğlenmek...
   Cumartesi akşamı,Ordu_Eskişehir maçına gittik.Olimpiyat stadındaydı maç.Orduluların bir kısmı oradaydı.
  Malum fındık zamanı....Bizim tanıdığımız kimse yoktu.Çoğu kazalardan gelmiş takımını desteklemek için.    O amigonun çabasıda takdire şayandı.Her araya girip biz ne için buradayız.Bayanlar,gençler galgın da..takımımız 1.ligde hem de yeniii.Az galgın destekleyin da!Beni düşüne biliyorsunuz tabii sinirim bozuldu nasıl gülüyorum anlatamam size....Önümde ki,ailesiyle gelen iki kız çocuğuda çığlıklarıyla ve sürekli Orduspor bayrağını açarak görüntümü engellemeside cabası....Hem açıp hem de bana bakıyorlar.Onlar bakınca benim kaşlar çatılıyor tabii.Hafif tedirginlik baş gösteriyor onlarda,sonra dayanamayıp açıyorlar...   Sonuçta yendik,geldik:)Birde üstüne Galatasaray_Beşiktaş maçı berabere kaldı.Yensek daha iyi olurdu ama aza kanmayan,çoğu bulamazmış der büyüklerimiz.
  Dünde,çok keyifli bir Fuat Saka konseri izledik.Çok doğal,samimiydi..Horonlar tepildi,karadeniz usulü ağıtlar yakıldı...Gelevera deresi de gelevera neresi..Kimse almasın seni ,kimse almasın seni yine bana varasın denildi hep bir ağızdan....Ve herkes memnun bir şekilde konserden ayrılmış oldu.
  Bu arada her yerde inanılmaz indirim var.Hiç aklımda yokken spor şok bir ceket ve iki bluz aldım.Marka ismi veremiyorum reklama giriyor:)Olay şöyle gelişti, arkadaşımla buluşacaktım ben her zaman ki gibi erken gittim.Oyalanayım derken, bir baktım ki 3 parça ürün ve kasadayım.Siz siz olun benim gibi buluşma yerine erken gitmeyin.Yoksa sonu Kredi kartına yansıyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar