BAYRAM SONRASI

Hayırlısıyla bu senede Ramazan geçti.Bu sene biraz sarstı beni itiraf ediyorum...Survivor yarışmasından çıkmış kadar zayıfladım.Allahın izniyle kısa sürede toparlarım diye düşünüyorum.Depodan yedim.Biraz depoda ki enerji bitince sorun çıktı ama olsun...Arındım,huzurla buluştum,kötüleri Allaha havale ettim.Ve her zamankin den daha da fazla şükretmeye çalıştım.Tanrı misafirleri evimizi şenlendirdi.Sonrası bol sohbet,kahkaha ve güzel paylaşımlar..Bir bakmışım ki,bayram gelmiş,neşe getirmiş.Bayram detayına girmeyeceğim  bir önce ki yazı da derinliğine inerek bahsettim.Evet şimdi Kim,Kiminle,Ne,Nerede,Ne yerken,Ne yaparken paylaşımlarında sıra...Ooooo Aslı Hanımlar Alaçatı ya gitmiş,Esra Hanım benim bir önce ki gittiğim yere gitmiş.Hımmmm Kurban Bayramına 2 ay 10 gün var.Hemen plan yapmalıyım kimsenin keşfetmediği bir yere gitmeliyim,kimsenin tatmadığı tatları,eğlenceleri,ve yerleri herkesten önce ben keşfetmeliyim.Çok eğlenceli...
   Tabii ki de,gideceksiniz o kadar çalışıp yoruluyorsunuz hakkınız sizin.Ya da çalışmadan sırf keyif için  yapılabilinir bunlar.Evet en güzeli de keyifle gezip bunu yazıyla paylaşmak...
 Hayat paylaşınca güzel ama bunu yaparken nispet için değil de,gerçekten ben gezdim,gördüm siz de gelin,görün diye tamamen iyi niyetle olsun bu bildirimler.Yoksa herkes paylaşıyor,sorun yok yanlış anlaşılmasın.
 Ben de düşünüyorum,profil fotoğrafımı değiştirme zamanı geldi.Hatta yeni albüm yapmam lazım.Yakın da karar verir sizlerle paylaşır,sizlerin beğenisine sunarım:))))
  Yazın son ayına gelsekte,havalar hala çok sıcak,içimiz kıpır,kıpır..Hala hepimizin silkelenip hafifleme şansı var.
     DOLAYISIYLA ŞUNLARI ÇOK MERAK EDİYORUM?
_ En kalabalık konseri kim verecek?   Şu anda Tarkan görünüyor.
_ En iyi ''yaz şarkısı'' kimden çıkacak? Hala patlamış bir parça yok.Demet Akalın albüm çıkarmadı ondan olabilir mi acaba?:)
_ Kim yaz aşkı yaşayacak ve sonra o aşkı hiç tanımayacak?
_ Kim evlenip,baharı görmeden boşanacak?

      Malum,yaz ayları pek hareketli....
   

Yorumlar

ebruli dedi ki…
Adalar yapalım adalar noluuuuuuur ;)

Popüler Yayınlar