ERKEKLER VE GERÇEKLER

Ah erkekler!Sizlerle de olmuyor,Siz olmadan da..Nasıl bir sistemdir bu?Biraz kadın ruhundan anlasanız,ilgi gösterseniz.En önemlisi de onu tam anlamıyla dinleseniz.Ne istiyor?Hırçınlığının sebebi ne?
Gelin size tüyolar vereyim! Bu kıyamı da unutmayın:)
                                KADIN NE İSTER
Kadın olduğunu hissetmek ister,Önemsenmek,Karşısında adam gibi adam görmek ister.
Kadın ruhundan anlamanızı,ilgi,alaka,küçük sürprizler  ister.
Sevgi,saygı,sahiplenmek,güvenmek ister.
Zor gününde arkasında,önünde,yanında sevdiği erkeği bulmak, görmek ister.
Aradığında ona ulaşmak ister.Tabii ki müsait olduğunuzda.Siz de bahaneler üretmeyin 5 dk sonra müsait değilim canım ben seni arayacağım deyin bunu ister.Ama sakın aramayı unutmayın!
Cesur,tutarlı erkek ister.Şımartılmak ister
Nereye ait olduğunu bilmek,önünü görmek ister.
Listeyi yaparken anladım ki,hepsinin özünde Sevgi,Saygı,Anlayış,Sorumluluk anlattığı ya da hareketleriyle belli ettiği halde Erkeklerin anladım,haklısın deyip sonra bu söylenenleri dikkate almayıp geçiştirdiği için aynı hataları yapması...Anladın diyelim..Neden tutarsızsınız?Bir insan sürekli tepki veriyorsa vardır bir eksilik işte.. Biraz dikkate alın ,değer verin söylediklerine .Aynı hataları yapmayın..Bu kadar mı zor değer vermek değer verdiğini göstermek.Herkes iyi bir insan olabilir ama maalesef iyi bir sevgili,eş olamıyor.Nedeni çok açık BENCİLLİK! Ben bağırırım,ben ilgilenmem,ben ağırdan alırım,ben değişmem,ben hayatıma devam ederim.İşine gelirse ya da ön yargılar,senaryolar...Çok zor kız,çok salak,bana çok fazla...Seviyorum ama korkuyorum,güvenmiyorum kendime.O yüzden kabul ediyorum yenilgiyi diyor BAYLAR.Senaryo yazılıyor.  Şöyle desem olmaz böyle desem hımmmm olmaz.Bu arada bizlerin haberi olmadan bizlerin yerine de düşünülüp kararlar veriliyor.O kadar tilkilerle senaryo yazacağınıza,zanlarla uğraşacağınıza İLETİŞİM kursanız ya anlatsanız ya derdinizi.Bize Büyüklerimiz Ne Öğretti?Erkek dediğin Cesur olur,Korur Kollar,Sever Sayar,Sorumluluk almaktan çekinmez.Kadınlar başımızın Tacıdır dememişmidir.Malum internet sayesinde artık çeşitlilik arttı.Erkek kendine güvenmiyorsa, yetersiz buluyorsa kendini ,hata yapıyor.Sapla samanı ayıramayan erkeklerde birden fazla kıza aynı yaklaşımlarda bulunuyor.İstersem ararım,istemezsem aramam.Araştırmaların ve Kişisel Gelişim Uzmanlarının Dediği gibi bu bir KİŞİLİK BOZUKLUĞU
Evlenilecek ve eğlenilecek kızları ayıran ZEKİ Erkelere sözümüz yok.AMAN! Üstünüze alınmayın.
Tabii ki var saygılı,muhteşem KADIN RUHUNDAN ANLAYANLAR Bizzat tanımışlığımda vardır.Onlar başımızın tacıdır:)Bu sözlerim işi zorlaştıran erkelere..biraz çekidüzen verin kendinize.İlk önce kendinize değer verin güvenin.Kendine güvenmeyen,saygı duymayan başkasına da değer veremez.Hazır hissedin dik durun biraz.Karşılıklı konuşun dikkate alın birbirinizi ben değişmem demeyin.EMPATİ Kurun Neden böyle davranıyor?Ben onun yerinde olsam ne tepki veririm? Hak verdim,hak vermekle olmuyor uygulamaya geçin.
Bu arada malum Yaz Mevsimi duygular kıpır kıpır tam iradelerin devreye girme zamanı .Yaz aşklarına aman dikkat edin kimsenin başı ağrımasın.Tatlı bir yaz aşkı olarak kalsın.Kalp kırmayalım kırdıktan sonra gönül almak önemli ama bunu huy haline getirmeyelim.Bunu bir örnekle pekiştirelim ;Sen adamı öldürmüşsün. Hakimin karşısına çıkmışsın.HAKİM BEY pişmanım.Adam ölmüş pişman olsan ne fayda..
''Konuşurken kendini iyi hissettiğin insanı sakın kaybetme..'' UNUTMAYIM Kİ ,Sevgili Erkekler!
Kadınlar çok sabırlı,anlayışlı ve özverili ama karşılığını alamadığı zaman direk hayatında çıkartır.KADIN Ne kadar Severse sevsin,yokluğuna alıştığı erkeği bir daha istemez.
   Biz bunları biliyoruz yerine BEN Ne yapıyorum deyip biraz düşünürseniz çok faydalı olacağına inanıyorum bu yazının.İnanın amacım size yardım etmek tabii ki tarafsızım:)Bunlar hem gözlemlerim,birazcık yaşadıklarım,en önemlisi de hem erkek hem kadınlarla olan dertleşmelerin özeti.yani ''Yaşanmış Gerçekler''
         UNUTMAYALIM Kİ; HAYAT BİR BOYAMA KİTABI VE SEN NASIL HAYAL EDERSEN,BOYARSAN ÖYLE OLUR.....

Yorumlar

Popüler Yayınlar