BİRDE ERKEK GÖZÜYLE BAKALIM

Ah erkekler! dedik.Herkesin yarasına parmak bastık.Yazıdan sonra yazdığım olayların aynısını yaşamış gibi oldum.Neden derseniz?Telefonlar susmadı..Yazıyı okuyanlar,okumadan bu sorunlardan bahsedenler..Hep aynı hatalar,şikayetler,sıkıntılar.Dedim ne kadar da doğru konuya temas etmişim.Ne de güzel yapmışım gözlemlerimi kendime saklamayarak paylaşmakla.Arkalarda tozlu raflardan çıkarmışım herkesin biliyorum deyipte uygulamadıklarını yazmışım.
 Bir de erkek gözüyle bakalım bu konuya.Tabii ki yazdıklarımın arkasında ve sonuna kadar katılıyorum.Erkeklerin payına düşen o şüphe yok.Eeeee bu ilişki tek başına yaşanmıyor.İki tarafada düşen şeyler var.Erkekler hayatlarında bir kere ''Şeytan Kızlardan'' kazık yiyorlar,güveniyorlar.Sonra en yakın arkadaşı,dostuyla aldatılıyorlar,kırılıyorlar.Malum duygusallar,o sertliklerin altında çocuk kadar saf  bir kalp var.Sinirliler,benciller ama biz kadınlarada  iş düşüyor.Yalan mı! Biz bunaltmıyor muyuz? Kıskançlığımızla idare etmeye kalkmıyor muyuz?Kıyamam ben onlara bu kadarda erkeklere yüklenmeyelim!
 Bir insanın,gözleri ışıl ışılsa,gülüyorsa gözler,arkasını görebiliyorsan korkma!Erkekler darbe yedikten sonra bütün kızlarıda onları üzecek diye düşünüyorlar..Ama bu haksızlık! Evet kötü kızlarda var..Biz iyi kızlarız,hiç suçumuz yok.Biz çok zeki,anlayışlı güvenilir ve sorumluk sahibiyiz.Sizle sapla samanı ayırın.Evlilikten korkmayın.Acısını biz iyi kızlardan çıkarmayın.Pardon ya,engel olamadım kadın damarım tuttu.Ben erkek gözüyle bakıyordum:) Erkek için de çok zor aslında evlenmek,arkadaşlık..İlk önce kendilerine güvenmesi,neler yapabilirimi düşünmesi,olabilirliklere karar vermesi ve o yolda emin adımlarla çıkması lazım.
 Sonra bakacak kız nasıl soyadımı taşıyabilecek mi?Aileme,arkadaş ortamıma uyacak mı?Güvenebilecek miyim?Bir ortamda beni taşıyabilecek mi?Estetiklimi?Doğal kızlara hasret kaldılar..Gelenek ,göreneklerine bağlı mı?En önemlisi de iyi bir eş,anne olabilecek mi?Malum önemli kararlar bunlar.Hazır hissetmeden evleniyorlar,anne oluyorlar sonu mutsuzluk ya da sahte mutluluk pozları..
 O yüzden dedim ya önemli erkek için sağlam durmak.Bir yola çıkmadan önce konuşulmalı herşey sonra arkasında durulmalı kararların,birbirine birşey katmalı..Aslında Erkek ne ister?Kadın ne ister?den  ziyade bunları özümsemek lazım.Yoksa zor değil bu işler.Sadece ne istediğimizi bilelim,fazlasını istemeyelim,beklemeyelim karşımızdakinden.Evlenmek için evlenip yanlışlık yapmayalım?Yapılan bir hata sadece bizleri değil aileleri de,ileride çocukları da ilgilendiriyor.
 Herkes aklına başına alsın!Üstüne düşenleri layığıyla yapsın.Aşık olduğu,güvenebileceği insanı buluncada kaçırmasın.
  O zaman ne yapıyoruz  kızlar;
Erkekleri çok bunaltmıyoruz.Sabrediyoruz,kıskançlığın dozunu iyi ayarlıyoruz.
Onları sorgulamıyoruz,Neysek o oluyoruz.
Kafamızda hayali bir prens yaratmıyoruz.
Evlendikten sonra kendimizi,bakımımızı ihmal etmiyoruz.
Evimizde sevgiyle yapılan yemeği eksik etmiyoruz
Çocuğumuz varsa sevgiyle,aşkla birlikte büyütüyoruz.
 Sen buldum mu derseniz? Ben bilmem eşim bilir:)?

Yorumlar

Popüler Yayınlar