DOĞUMGÜNÜ ÇOCUĞU

3 Ağustos malum doğum günümdü.İlk kutlayan Canım kardeşim oldu.Saat 24:01' de güzel dileklerini iletti.Sonra saat 08:30 mesajlar,telefonların ardı arkası kesilmedi.Arkadaşlar,kuzenler,dostlar,sevenler sosyal medya ve her kanaldan ilettiler içten dileklerini.Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.Çok mutlu ve onura ettiniz beni...Akşam bir bakarım ki Canımın içi kardeşim taaaa bursalardan yorgun yorgun gelip birde zahmete girip benim sevdiğim mekandan sevdiğim pastayı almaz mı?Ben seni öperim öpmeler doyamam:)Tekrar kapı çaldı Küçük sevgilim aslı senin doğum günün ne zaman?Volkancım ben doğum günü yapmıyorum ki dedim.Olsun ben gelicemde  saat ver?Erkeğim benim:) Peki o zaman istediğin saatte gelebilirsin dedim.Ablası geldi anlatıyor:Aslı abla seninki kara kara düşünüyor ben aslı ya ne alacağım diye..Resim yap dedim.Hayır onu sevgililer günüde yapmıştım.Daha romantik birşey yapmalıyım dermiş.Geldi yanıma aslı ben gelene kadar sakın kapıyı açma sana bir sürprizim var dedi.Bende tamam dedim.Aradan yaklaşık bir saat geçmiştir.kapı çaldı kapımın önünde çicek ve kart..


Bu güzel çiçeği
almış ve kartada
çok güzel dileklerini yazmış
Kalp içinde
Aslı ve Volkanıda unutmamış
Aşkım
benim:)
Bu arada seline de teşekkür ederim aşkıma eşlik ettiği ve destek olduğu için
Bu içten gelen samimi sevgi ve duygu ne yiyeyim..Yaşı küçük aklı büyük aşkım:)
Pastamızı da yedik volkan evine biz gezmeye..Aslı kaçar:)
Doğum günüm bereketiyle geldi ertesi akşamda yavuzcum,sanemcim ve nur ablacığım geldi..Sanemde artık İstanbullu oldu.Çok başarılı sanemcim maşallah ODTÜ İşletmeyi bitirdi.Hem huyu güzel hem çok akıllı ..
    İyi ki doğmuşum  İyi ki  siz sevgili dostları tanımışım.Sağlıklı,huzurlu nice nice bollllll kısmetli yıllara..Tabii ki hep beraber:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar