NEDEN ORDU DA FESTİVAL YAPILMIYOR

  Pazar miskinliği , pazar kahvaltısı , pazar yürüyüşü  uzar gider .
  Peki Pazar Günü sizin için ne ifade ediyor ?
  Pazartesi den önce ki gün !!!
  Hafta içi bir program da , Adana da 2013 yılından beri yapılan Portakal Festivalin den bahsettiler .
  Tüm sokaklar mis gibi portakal kokuyor ve kalabalık hiçbir şekilde rahatsız etmiyor
  Çocuklar , gençler her yaştan insanların yapacağı etkinlikler var diye öyle güzel anlatıyordu ki
   Festivali düzenleyen  kişi ismini unuttum kusura bakmayın 🙈🙈
 
  Sonra düşündüm , Adana Kebap ve Şalgam Festivali , Adana Rakı festivali , Adana lezzet ve portakal çiçeği karnavalı ,
  Alaçatı ot festivali , Bozcaada  Caz festivali , bağbozumu festivali  ve bir çok yerde festival oluyor .

Neden Ordu gibi güzel bir şehirde hiç festival yapılmıyor diye düşündüm ve İçimde kalmasın diye de sizinle de paylaşmak istedim .Belki bu yazı vesile olur kimbilir 🎉🎊 Bir ara Enis Amca Enis Ayar Woswos Şenliği yapmıştı bayağa da ses getirmişti .
     Neden Ordu da Adını Festivaller le duyurmasın . Dünya nın her yerinden festivale gelmek için
Planlar yapılmasın .Bu sadece Ordu adına değil yakın çevre illere de faydalı olacaktır .
Düşünün , Hafta sonu için Festivale Gelip , Sonra diğer illere de uğrayıp bol bol  alışveriş ,
Yemek , içmek ve bol bol fotoğraflar 📷
İnstagram dan bol like lı fotoğraflar 😄😄
Bundan güzel reklam mı olur .
Hatta bu yazım patentim olsun ✔️
Bence bu iş tutar ✌️ Ne dersiniz ?
Unutmadan , Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı , Sayın Hilmi Güler ve
Altınordu Belediye Başkanı , Sayın Aşkın Tören i tebrik ediyorum .
İki değerli isim Ordu şimdi daha da güzel olacak 🌺🍃
En önemlisi de , İki değerli ismin gerçekten samimiyeti ve bizden olmaları .
Sayın Hilmi Güler Babam ın okul arkadaşı , Babam ı ve herkesi eşit görerek her gördüğünde güler yüzünü eksik etmeyen çok değerli bir insan .Ordu lu bizden biri
Sayın Aşkın Tören Babam ı her gördüğünde Baba dostum diye Saygısını eksik etmeyen samimiyetiyle Gönülleri Fetheden değerli bir insan .
Dünya yı sevgi , sanat ve iyi niyet kurtaracak .
Bundan hiç şüphem yok 🙏
İyi insanlar kaybeder gibi olur ama sonunda kazanan hep iyiler olur
Sağlıklı , huzurlu , bol festivalli güzel yazılar da buluşmak dileğiyle 🎈

Yorumlar

Popüler Yayınlar