ERTELEME TUŞU YOK

  Özgür olmak adına terkettiğin şey aslında seni sen yapan şeydir .
  Bazen özgürlük zannettiğin , seni koruyanı kaybetmendir . Kaçmanın Felsefesi 💭

Bugün Jüpiter Geri gidiyor hem de Ağustos ayının ortasına kadar .
Jüpiter şansın , bolluğun , adaletin bereketin temsilcisi ..
 
     Hani sürekli Yüzleşin , Kötülük yapmayın , Kişinin yaptığı İyilik ya da Kötülük Mutlaka
     Döner dolaşır Sahibini bulur dedim ya , Ego yapmayın , Tercih , İlahi Düzen ..
     Oldu ki yazdıklarımı dikkate almadınız , işinize gelmedi . Her zaman ki gibi Hayatı ve Kendinizi                        
     Ertelediniz .Çalar Saat Misali Alarm Çaldı , Ertele Ertele ...

   İşte şimdi , Kendimizi sorgulamaya başlayacağız . Hazır mısınız ? Erteleme Tuşu Yok ✔️
   Anlamdıramadığım şeyler var , Anlatamıyorum , Hissediyorum ama Kelimelere Dökemiyorum .
   Rüyalarım film gibi ,
   Ben şimdi bunları Neden Gördüm ? Bu işaret mi ?
   Neden işlerim yolunda gitmiyor ?
   Ben neyi yanlış yapıyorum ?
   Hatayı buldum ama gururum bana engel oluyor ,
   İnsanları mutlu etmek için hep kendimi mutsuz ettim .
   Kafamda deli sorular ..
       Kuruntular , Kaygılar Beni Esir Aldı .
       Ortada bir şey yokken tedirgin oluyorum.
       Bu ruh durumumu alt üst etti ..
       Yorgunum , Yoruldum ..Ruhum bedenim  acıyor .
       Acımı hafifletnek için sürekli uyumak istiyorum ,
       Sağlığa ruha zararlı şeylere sığınıyorum .Sigara , Seks , Alkol ..
       Sırf İlişki için Günlük Kendime yakışmayan ilişkiler kuruyorum.
       Çıkarım için haklının hakkını vermiyorum .Sessiz kalıyorum , zamana bırakıyorum.
     
      İşte Jüpiter Diyor ki , Bu iş böyle olmaz !!! Herkes hakettiği yerde olacak !!!
      Dengeler şaşmış , ben bu işe el atıyorum .
      Hakkı olanı hakkını vermeye öğreneceksiniz 🎯
      Kimsenin Hakkına Girmeyin Yeter ..
      Ben zaten Dengeleri Düzenleyeceğim Diyor .
      Neden ? Niçin in cevabını size göstereceğim .
     
     Daha net anlamanız için örneklendirelim ,
Belli bir çevreniz var .Sevdiğiniz dostlar , arkadaşlar , iş , güç .
Verdiğiniz sözler , Yapmanız gereken işler , planlar var .
Bindiğiniz son model bir araba , Çok güzel bir ev ve kaliteli bir hayat
Kaliteli bir müzik zevki , yemek zevki ..
   Bir anda öyle bir teklif geliyor ki , Dostları , İşi , Gücü , Verdiğiniz Sözleri , Planları ,
   Kaliteli müzik zevkini , hayatı , yemeyi , içmeyi  , Sessiz sedasız terk ediyorsunuz .
   Anlayacağınız , Hayatınızın tamamen tersi hareketler yapıyorsunuz  .
   Hepsini biliyorsunuz ama Amannn ben öyle bir hayat yaşayacağım ki ,
   Yeni hayat , yeni insanlarla ben yürür giderim.
   Nasılsa geri de bıraktım kaliteli hayatı ,  Tabii ki tutmayacağım sözleri , planları ..
   Ne gerek var o insanları aramaya , söz tutmaya dediniz .
    Ama hiçbir şey istediğiniz gibi tahmin ettiniz gibi olmadı .
    Kaldınız mı , Öyle ???
    Ben bu işe güvendim tamamen sildim geçmişi mi , zevki mi , hayatı mı ? Değdi mi ?

  İşte Kimsenin Hakkına Girmeyin , Hakkı hakkı olana vereceğim ..
  Yükselirken kırarak çıkarsan , inerken tutunacak dal bulamazsın .
  Günün Sonunda Yalnız Kalan Hep Sen Olursun .Neden çünkü kötüsün !!!
  Çıkarın için kendi hakkına , başka insanların hakkına giriyorsun !!!
  Kurduğun hayalleri başkasıyla yaşamaya çalışıyorsun ..
  Ben buna izin vermem diyor , İlahi Düzen ..
   📌   Yaşattığını yaşa , Gözünü bile kırpmadan insanları kurtlar sofrasına attın ?
            O zaman sen düş kurtlar sofrasına bakalım nasıl oluyor ?
            Gibi .. Tek tek ne yaşattıysan aynısını hisset ve yaşa
  Her şeyi yeniden gözden geçirin
  İzlediğiniz yol , ayağınıza dolananlara bakın
  Geçmiş hesaplarınız açılacak , Yüzleşilecek başka yolu yok

   Hakettiklerimiz İlahi Adalet in Tecellisiyle Bize Geri Dönecek
  Allah ın   İzniyle , ol demesiyle , Haksızlıkların Cezasını Bu Dünya da Göreceğiz .
  Çok şükür görüyoruz da , Şöyle bir bakın size kötülük yapan , kötü durama düşürmeye çalışan insanlar ne durumda ? Muhtemel , Seni düşürmek istediği hayatı , durumu kendi yaşıyor .
Çünkü , Her kötülük ve iyilik döner dolaşır sahibini bulur 🙏

  Dikkat edin , İnsanlar ın en çok sesinin çıktığı yer kendinde eksik olan şeydir .
  Sürekli eksik neyse ondan bahseder ki , Kapatsın ..
  Benim şu kadar sevgilim var ,
  Ben bu konu hakkında çok iyiyim
  Herkes benim peşimde ,
  Ben pazardan giyinmem ,
  Ben öyleyim , böyleyim ..
  Kendini bilen insanın özel hayatını , kaç sevgilisi olduğunu , özel mesajlarını , fotoğraflarını
  Paylaşımlarını kimse bilmez .
  Tabii ki sevdiklerinle paylaşımlarını yaparsın ama Bu kişiler sürekli değişmez
   Bu konuya da dikkat etmek lazım ..

    Sağduyulu , Saygılı Olmaya Öğreneceğiz
    Ben bu konuda hata yaptım ?
    Ben bunu nasıl yaparım ?
    Ben kendimi nasıl bu duruma düşürürüm ?
    Hesap kitap yapacağız .. Ve inanıyorum hepimiz iyiliği seçeceğiz ve kötülüğe prim vermeyeceğiz
    Sınandık , Zorlandık ..Hepsi bizim için ..
    Yaşayarak , deneyerek gördük .
     O zaman hayattan iyi alacaklılar alsın kahvesini , çayını
     Kötülük yapanlar da taksın kemerini ,
    Allah her birimize güzel kaderler yaşatsın
   
   
   
 
 
 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar