ISSIZ İNSAN PROFİLİ 👤

 Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum . Yoksa böyle olduğunda mı gelir bahar 🌸
Mevsimlerin ruh durumumuzla ne kadar ilgisi var .Günaydın misss gibi güneşli  hava 20 derece
Açın pencerelerinizi missss oh bol çiçekli , yeşillikli manzara ya karşı değme keyfine 😄😄

    Gezdiğim mekanlar tavsiyeler üzerine yazı yazacağım ama insanlar rahat durmuyor ki ,
Hep birbirlerini üzüyorlar 1 kişi 2 kişi 100 kişi 1000 kişi ne kadar sesimizi duyururuz diye kapu spotu yazılar yazıyorum .

     Sakin olun arkadaşlar yalnız değilsiniz ?
     Yazı yı sıkılmadan sonuna kadar okuyun ✌️🎈

Uzun zamandır değiniyorum İlişkiler , Issız adam profilleri , Travmalı profiller , Panik Ataklılar
Uzar gider ..

      Ne kadar akıllı olsak sezgilerimiz güçlü de olsa , İnsan olduğumuz duygularımız olduğu için 1 kere de olsa bu tuzağa maalesef düşüyoruz 😄😄

O yüzden sakin olun ☺️😊

Şimdi Issız Adam eşkali , Travmalı insan Eşkali ni Net bir şekilde veriyorum .
Herkesi derdi ortak ✌️ Aaaa aynı benim yaşadığım , şaka yapıyorsun Aynı !!!
            😈    Ben de artık bu Eşkali Herkes Bilse de Bir kere daha Hatırlatıyorum 👴👨

    🎯  Kızlar Toplanın 😉 Erkekler siz de kendinizi çok iyi biliyorsunuz ama Çevreniz de duymak istediklerinizi söyleyen insanları tutuyorsunuz .
   Ama hep aldatıldım , kandırıldım , ben de hiç suç yok gerçekten o peşimden koştu benim duygularımla oynadı bak bak mesajlar bak bak işte kanıtı ..
  Pardon Erkek Adam mı dedim 🙈🙈

👤 Issız Adam , avı gözüne kestirir , tartar , ölçer bazen de kendine o kadar güvenir ki , beni kabul etmeyecek kadın yok der ..
   👥  Kızı Para yla mı , Evlilikle mi Kandırabilirim 💬
Kız Cahilse İşi Kolay ✔️ Pırıltılı mekanlar , Yurt içi -dışı tatiller , Hediyeler cebine de para
Bol hediyeler , Çiçekler , Çikolatalar , Arabanın kapılarını açmalar ,
Elit Spor Salonları ... Evim şahane , arabam şahane  benimle olmayıpta kiminle olacaksın 🎃

    Yalnız bu kızlar tam yapışır söyleyeyim .Çamur olurlar , Gözleri aç ve kaybedecek bir şeyleri yoktur !!! Dağılmış Aile kızları olurlar genelde amaçlara statü güç 💶⌛️
Bu adam salak ama para onda ben bunu kandırır bir de çocuk yaparım boşansam da  galip im 🏡💰💳💴💷💶
  Oyunu gerçeğe çevirmeye çalışır . Adam da kafam rahat sorumluluğum yok diye takılır 😂😂
  Halbu ki ava giderken avlanacak haberi yok 😂😂
  Bir de Bir Erkek Nasıl Böyle Kızlarla Adının Anılmasını Hesap etmez orası da açık 🏇

👤 Gelelim Evlenecek kızlara yaklaşımı , İnanılmaz ilgili olurlar , alttan alırlar , sabırlı davranırlar niyetim ciddi seninle derler , Gelecekten Bahsederler , Nerede Yaşasak ? Kaç çocuk ? Aa bak bu yatak  odası , bardaklar , beyaz eşya ..Kızı yani Avı inandırana  kadar Sabrederler .
 Kızın aklında ki tüm soru işaretlerini yok ederler .Bu konuda istikrarlı olurlar .
Ta ki kız artık yelkenleri indirene kadar ..
   
              Sonra Asıl Eşkal Çıkar Ortaya Travmalı , Issız Adam
- Canı İstediğinde arar , ilgi gösterir , mesajlara anında cevap verir , seni özel hissettirir .
- Ortada hiçbir sebep yokken kaybolur . Hep İşi vardır , mesajlara bakmaz .
- Kaybetmek istemez o yüzden dikkat çekmek için yoklama yapar .
- Takip eder , Engeller , Siler . Sonra takip eder 1 sene önce ki fotoğraflardan başlayarak like lar
- Hep elinin altında olmanızı ister . Oldu ki , sert yaptınız ,
- Seni mi çekeceğim , Sırada ki gelsin başlar başkalarıyla Sosyal Medya dan yazışmaya ,
Bir de onların pis arkadaşları vardır . Onlar bulur onlara kızları o arkadaşları da o vesileyle
Havasını atar adam ın evinin önüne arabasını park eder , montunu giyer , arabasını kullanır .

- Karabatak gibi bir ortaya çıkar bir kaybolur .
- Baktı ki bağlanıyor , hemen kadına suç atar sanki o onsuz yaşayamıyormuş gibi davranır
  Değersizleştirir , Çapkınlığıyla övünür , elde ettim seni düş yakamdan der ..
- Kendi başına ayrılır .Sonra barışır .
- Yeşil ışık yakar ki o kız gitmesin ama o hayatını yaşar ve Kızın da acı çekmesini ister .
-  Kızlarları ümitlendirir , inandırır yarım bırakır ve Sonra Aile baskısı , Çevre baskına dayanamaz .
  Tamamen tersi bir seçimle evlenir .
- Ama uzun sürmez merak etmeyin . O kadar yarım bıraktığı hayatlar vardır ki , onun üstüne
 Başka biriyle temiz sayfa açmasına İlahi Düzen İzin Vermez .

- Bütün günahların bedelini , Ah ları ailesinin uygun gördüğü kişiyle öder
                 👤 Yani O evlilik onun Sınavı olur 🏡💶


👥👤  Bu tarz insanların kendini rahatlatma biçimi de şöyle oluyor ?
Az da olsa vicdanları var ama onu da bastırırlar , Görmezden gelirler .
Kadın Başkasıyla Evlensin ki , Bir nebze vicdanı rahat olsun üstünde ki yük gitsin .
Sanırlar ki , O günahına girdikleri kızlar başkasıyla evlenince ,
Kendi Günahları Silinecek , Aklanacak , Temizlenecekler ...
Ama bilmezler ki , Senin yarım bıraktığını başkası tamamladığında asıl canını yakan
Ama iş işden geçer ..

  👤✔️ Bana bu güzellik , bu para , mutlu hayat , düzen , huzur eğlence , sevilme fazla gelir dercesine , Kendi Elleriyle Başkasına Teslim Ederler .

     Şimdi Sorarım Sizin Gibi İnsanlara , Bunu Kendinize Neden Yapıyorsunuz ?
     Neden Kendinizi Sevmiyor ve Başınıza İyi birşeyler Geleceğini Kabul etmiyorsunuz ?
    Neden Mutluluğu Kendinize Yakıştıramıyor sunuz ?
    Neden Hep Kötü Olan Şeylerle Kendinizi İfade Ediyorsunuz ?

   Hala Sorunun Siz de Olduğunu Neden Kabul Etmiyorsunuz ?
   Her türlü kızla oldunuz ve Hiçbiri Yanınızda Değil , Yalnızsınız !!!

   O kadar Kendinizi Tanımıyor Ve Başkalarını Mutlu Etmek İçin Kendi Duygularınızı , İsteklerinizi yok sayıyorsunuz ki , İstemediğiniz Seçimler , Hayatlar Yaşıyorsunuz !!!
 
🌍    Dünya da yaklaşık 7 , 60 Milyar  İnsan Arasında Doğru Kişi yi Bulup ,
         Onun Sizden Vazgeçmesi , Tiksinmesi için elinizden gelen herşeyi yapıyorsunuz

🌑    Sonra Dünya da , Elini Atsan Çarpacak Kadar Hırslı Kötü merhametsiz insanlarla dolu seçimlerinizle mutsuz mutsuz yaşıyor sunuz ?

   Büyük Başarı 🎈

Acaba siz de mi 🌑 sınız da  de , Öyle İnsanların yanında kendinizi Rahat ve Güvende Hissediyorsunuz Diye Soru Akla Geliyor !!!

İnsan Olgunlaşması için dersler yaşar ama temizlenmediyse istediği kadar yüzsün , yoga yapsın , pilates yapsın , kardiyo , nefes dersleri alsın böyle insanlar ı çeker ve kararı o yönde olur.
            Diyette de , öyle değil midir ?
Önce içten başlıyoruz sporla destekliyoruz ve yaşam biçimi haline getiriyoruz ✌️
Dikkat etmezsek katı katı kilo alıyoruz 🎈🎈
   

    Ha bir de  insanların  evlenip , Sevgili olup , sonra ayrıldığında o insanları karalamaları ne kadar günah ve ayıp ..
 
👤 Farkında Değilsiniz Ama O Karaladığınız İnsanları Siz Tercih Ettiniz ?
      Kendinize yakıştırdınız , Evlendiniz , Sevgili yaptınız .
     Elini tutarken İyi , Kolunun altına alırken İyi ,
     Soyadınızı Vermek için , Davullu zurnalı paraları sağa sola dağıtırken İyi ,
     Soyadını almak için 40 takla atarken iyi
    Oyuna geldiğinizi anlayınca mı , Kadın Kötü , Erkek kötü ..
    Sade Nikah Yapsaydınız , Fotoğraf Paylaşmasaydınız
    Issız İnsanın , Şanından dır . Off The Record luk ,
    Kokteyl li , 5 yıldızlı oteller de düğün yaparken İyiydi 🌑👤
    Fotoğrafta bile görüp insanın midesinin kaldıran kişiyle yatarken iyiydi .
    Ha bir de her sevgilinin birbirine aldığı oyuncak seni seviyorum ayısının da velayetini alın tam olsun 😂😂 Seni sen de Seviyorum onda kalsın .
  Nasıl olsa başkalarıyla yarım olan tamamlanır .
 Yine eşit olursunuz .
  Bir ara iki sevgili ayrılmış . Adam kıza hediye aldığı köpeği istiyordu ya o hesap , traji komik

Bundan Sonra ki Yazılar Gezdim gördüm yedim içtim evlendim nişanlandım bu yazı da burada dursun . Canınız Sıkıldığın da  , Dertleşmek isteyipte kimseye derdinizi açamadığınız da ,
Kendinizi yalnız hissetmeyin . Başucu Yazılarım ı Elinizin Altında tık tık 🎯📝

    Yasak Elma Dizisini İzlemeyi Unutmayın ✌️Hepsi kadın erkek entrika ,travma o dizi de mevcut ✔️

    Hazırlanmam lazım şimdi Hadi Öptüm Sizi ✌️🎈


 





   

Yorumlar

Popüler Yayınlar