DÜNYANIZI RENLENDİREN Mİ , KARARTAN MI 🌍🌑

  Otherview & Chris Willis - Wild Horses Nasıl güzel bir şarkısın sen ✌️ Müzik 🙌🎶
Taktım kulaklığı mı , bu şarkıyı dinliyorum . Birden fazla şeyi aynı anda yapabiliyorum .
Müzik dinleyip dans ederken bloguma yazı yazabiliyorum mesela , Ek olarak mesajlara cevap veriyorum , Annem e cevap verip bir de tv ye göz atıyorum . 24 Kıtchen  ev de açık olan kanal ,
Tabii ki babam gelene kadar 😄😄 Sonra ntv , cnn 🙈🙈

      Peki Siz ? Birden fazla şeyi aynı anda yapabiliyor musunuz ?
     Yoksa Tercih mi , yapıyorsunuz ? Anlık , İşinize nasıl gelirse ..
      Gözünüz aç mı ? Her şey benim olsun o da o da .. Doyumsuz , kararsız , bencil ..
      Gitar çalmak istiyorum , keman da , kanun da , klarnette hatta piyano ..
     ✔️ Sonuçta , Hiçbirini mi çalmıyor sunuz  ? Hepsini mi çalıyorsunuz ?
           Ya da Gitar kursuna gidiyorum , klarnetti Ne yapayım yaa ,
           Kanun kursuna gidiyorum , piyano yu Ne yapayım mı ?

Bu örnekleri İnsan İlişkileri Olarakta düşünebiliriz . Aynı bu örnek gibi davranan ne çok insan var öyle değil mi ?
İnsanoğlu nun hep başkalarından beklentisi var . Beni sevin , övün ilgi gösterin , tahammül edin , saygı duyun , alttan alın istiyor . Her koşulda yanında ol , destek ol , terketme ..
                      Bunlar her türlü ilişkide olması gerekenler 🎯
    ⌛️ Asıl Soru Sadece Sizin mi Beklentileriniz Var .
           Sizin talep etme hakkınız var bu doğal da ,
           Beklenti içinde olduğunuz kişilerin siz den  Takep Etme Hakkı Yok Mu ?
           Adil mi ?
 Müsait bir günde buluşuruz mu ?
 Müsait olmasam da sana vakit ayırırım mı ?

Ben Sevdiğim İnsanlara Müsait değilsem  değilim ama benden haber bekle ayarlamaya çalışacağım diyorum. Ev de misafir var diye mesajlarıma bakmamazlık yapmıyorum . belki geç ama veriyorum.
Doğal olarak aynı özveriyi ben de bekliyorum gibi düşünün .
  ✔️  Ne görmek istiyorsan , Onu düşün , konuş , hisset ve iste
 
    İnsanların seni en sevdiği zaman onların işine en çok yaradığın zamandır ✌️
    Her yazı da değiniyorum .
    Hep şuna inanıyorum , En saf sevgi Çocuklardır onlar sizi seviyorsa kirlenmemişsinizdir.
   Ama rüşvetle sevgi den bahsetmiyorum. Sürekli bir şeyler alıyorsanız tabii ki sever .
   Hiç tanımadığın bir çocuğun bir süre sonra sana gelmesi gibi ..
    Kucağına gelmesi , yatması gibi ..

Sabahattin Ali den , İçimizde Şeytan yok .. İçimizde Âcizlik var , Tembellik var . İradesizlik ,
Bilgisizlik ve Bunların hepsinden daha da Korkunç bir şey ,
       ✔️ HAKİKATLERİ GÖRMEZDEN KAÇMA EĞİLİMİ VAR ✔️

Son zamanlar da ne kadar Mutsuz İnsan Var .Üşeniyorum , hiçbir şey yapmak istemiyorum diyenler Mutsuzluktan ...
  🎈🎈 Bunun yerine Ne yaptım da bunları yaşıyorum desek , Ders çıkarsak , Tekrarlamasak !!!
             Ben inanıyorum aynı hataları yapmayacağım ? Hep başkasından beklemeyeceğim ?
             Ben de elimi taşın altına koyacağım . Ben yaptım sonucunu acı bir şekilde ödedim ,
    Bunları yaşamasam Olgunlaşmayacaktım .
    Nasıl yapmışım , söylemişim , giymişim hepsi tecrübe desek ✌️🎈

    📌 Sorunları Çözme yi  denesek . İçimize atmasak , zamana bırakmasak , içimizde biriktirip birden patlamasak .. Sizce de Güzel Olmaz mı ?

       Bir de Sahiplenme Konusu Var !!!
Sevdiğiniz insana sahip çıkma , saygı duymak . Sadece ona inanmak o dediyse bir bildiği vardır.
Bana sevdiğim insanı mı kötülüyorsun ? Peki bana kötülediğin le sen neden görüşüyorsun ?

       Seven insan her türlü sahiplenir , yüceltir ben onu bilir onu söylerim .
       Yürürken önden yürümez , kırmaz , utandırmaz , elini sıkı sıkı tutar .
        Başardığı zaman değersizleştirmez , Aksine gurur duyar . Fikir danışır .
       Yarışa girmez ..Çevre ye karşı duvar gibi olur . Her sürahinin şeklini almaz .
       Her söze inanmaz .. Sorun varsa teke tek halleder , toplum da rencide etmez .
       Hepimiz için geçerli , Ebeveyn , Kardeş , Eş , evlat .
       Olması Gereken Sağlam İlişki Kuralı
           Ha bir de ayrıldığın da  kişi yi karalamak ne kadar ayıp
           Geçen birisi anlattı da , Adam eşinden ayrılıyor . O zaten ... Gibi saten pijama giyerdi dermiş.
   
   Karaktersiz .. Soyadını verirken iyiydi , pijamayla yanında yatarken iyiydi ..
   Mesajlarını okutmalar .. Allah ım hayırlı insanlar la karşılaştırsın 🙏
   Özel Hayat " İki kişinin arasında geçen şey demek . Herkes le paylaşmak , deşifre etmek değil
   Yer yarılır kol içinde kalır .. Suç ben de değil onda demek için İnsanlıktan Çıkıyorlar

    Çevrem de böyle şeyleri duyunca , şahit olunca Duyarsız Kalamıyorum .
    Paylaşarak , empati yaparak , dik durarak .
    Gerektiğinde hakedene hakettiği gibi davranarak ,
    Sınırını çizerek .. İyiler , Mutlular çoğalacak  .Her şeyin bizim için  olduğunu kabul ederek
    Herkesin inişli - çıkışlı bir hayatı olduğunu sadece çözüm yolunun farklı olduğunu kabul ederek

  O Zaman Kendime Dönüyorum . Neşeleniyorum , Şükrediyorum 🙏
  Arkadaşlarım bana Renkli Ruh Diyor 🌸🍃
  Hadi kendinize sorun siz ne renksiniz ? Siyah , beyaz , gri , mavi , mor , yeşil ..
  Yoksa rengarenk mi 🎈🎊🎉💙🎯

  Kimin yanında mutlusunuz ?
  Kimi düşünerek mutlu oluyorsunuz ?
  Biliyor musunuz , Yanınızdaki insanlar size yansıyor .
  Kimi sizi renksiz yapar , kimi rengarenk .( Enerji , ruhsuz , olmuş ,olmamış )
  O zaman dünyanızı karartan mı , renklendiren insanlar olsun hayatınız da karar verin ve uygulayın            
   🌑🌍

 


 
 
     
   

Yorumlar

Popüler Yayınlar