HEP BİRLİKTE GÜZELİZ

 Herkese Selam , Geziyoruz , Eğleniyoruz ama Gündemi de takip etmiyor değiliz tabii !!!
Twitter dan , Güvenilir Haber Sitelerinden ...
   Siyaset , Vahşet , Sapıklık Verilen Tepkiler !!!

   Böyle zamanlar da , Dikkat edilmesi gereken Önemli Hususların Olduğunu Düşünüyorum .

   Verdiğin tepki yi Şov için mi veriyorsun ? Olayı iyi okuyup anladın mı ?
   Bir şey biliyor musun , yoksa kulaktan dolma şeylerle atıp tutuyor musun ?
   Olay anı tepkini verip , sonra normal hayata devam ediyor musun ?
    Kendin de bir işin ucundan tutuyor musun ? Sosyal Sorumluluk Projelerine Destek Veriyor musun

   Gündem deki , Sapıklık , Taciz vakaları  ürpertici !!! Allah her birimizi korusun onları da ıslah etsin

Bunları okuyup , İçinin sızlamaması mümkün değil .. Bunun önüne geçilmeli ..
Metrobüste kadın tacize uğruyor ve bunu kanıtlamak için video ya çekiyor .
Ne kadar üzücü değil mi ?
Tıpkı normal olaylarda olduğu gibi kimse kimse ye inanmıyor
Bunun için ekran görüntüsü alınıyor .
Ses kaydı , video ..
Kimi kötü niyet için kullanıyor . Kimi de , yapıp yapıp su üstüne çıktığı için işte kanıtı demek için

İyiyi - Kötüyü ayırt etmek o kadar zor ki ,

O yüzden tepki vermeden sakince kısa süreliğine geri çekilip bakmak gerekiyor .
Sakin kafaya ,

Twitter da paylaşmış biri ben de rt ledim . Metrobüste kadına iğrenç saldırı da bulunuluyor ve hangi partiden olduğu tartışılıyor  !!!

  Siz şimdi tepki mi verdiniz ?

İnsanlar Tepki Verirken Kendi Kişiliğini Yansıtıyor .
Kültürünü , Alt yapısını ..
Hadi bunu Cahiller Yapıyor da , Okumuş Cahilleri Ne yapacağız !!!

Kendilerince Siyaset Konuşuyor Tepki Soğan  a , Kuyumcu Vitrinin de yerini almış .
Soğan ın kilosu 385 tl mi !!! Kendilerince Çok pahalandı ya köpürtmek için ironi yapıyorlar
Geçen de Annem biriyle telefon da konuşuyor ve uzun zaman olmuş konuşmayalı
Kadın ın nasılsın iyi misin faslından sonra ilk söylediği şey , şu parti ye oy vermedin deme
Annem de ben siyaset konuşmak için aramadım seni demesiyle kadın ın kendine gelmesi ..

Bu kadar uyuşmuş , ayrışmış insanlar ..Dışarıdan Nasıl Göründiklerini bir görseler ..

Ben kendimi değil herkesi düşünüyorum .Açıklaması , benim savunduğum kişi gelsin işime yarasın
Savunmadığım gelip , kendi etrafını işe sokarsa onu Değersizleştiririm !!!

Hiç unutmuyorum 94 li yıllar , Babası o zamanın en gözde partisinin sözü geçen isimlerinden ev hanımı kızını devlet okulunda tam 6 sene yabancı dil öğretmeni yaptı ..

     Devlet Okulun da , O zaman işlerine gelmediği için Atama yapılacak gençlerin hakkı yenildiğinden asla bahsedilmiyor . Şimdi Kendi işlerine gelmediği için yakışıksız söylemler.

  En sevmediğim şey Siyaset Konuşmak , Çünkü herkes bir şey bilmeden kulaktan dolma şeylerle ya da çevresindeki insanların hoşuna gideceği şekilde konuşuyor . Dikkat Çekmeye , Çevresini genişletme derdinde ..
 Kimi kendi değersizliğini başkasını değersizleştirerek kendini tatmin ediyor
 Kimi de , Ortada .. Kim gelirse ben sendenim demek için ..

  Hepimiz biriz , O , bu , şu değil !!!
  Hepimiz kardeşiz bir taraf değil , rakip değil !!!
  Hepimiz insanız , farklı kültürler farklı düşüncelerle güzeliz
  Ne düşünürsek , Ne savunursak savunalım , Saygımızı Aşmamak Kaydıyla

  Sen böyle düşünebilirsin saygım sonsuz ama ben böyle düşünüyorum diye ,
  Bana saygısızlık yapamazsın . Sesini yükseltemezsin . Bu ne Hırs , Bu ne Öfke ,
  Bu ne hırçınlık !!!  Kendinize Gelin !!!
 
  Uzun zamandır sessizce gözlemliyorum . İnsanlar ın insanları hırpalamasını !!!
  Dehşet Verici !!!

  Amaç , Sevdiklerimizle sağlıkla , huzurla elimizi taşın altına koyarak , sabrederek ,
  Kırmadan dökmeden , kendimize yakışırcasına davranışlar sergileyerek ,
  El ele , kol kola bu yolda iyi günde kötü günde  bir olarak devam etmek ..
  Şiddete şiddetle tepki vererek , ya da Tepki verdiğin şeyleri aynı tepkiyle cevap vererek inanın bir        yere varamayız ..

   Ben inanıyorum her şey çok güzel olacak 🙏
 
İnsanları zor gününde tanırsın , sabrıyla , özveriyle , yaptığı söylediğiyle ,
Kim kime çamur atarsa , o çamur atana bulaşır .
İnsanların ilk söylediklerine değil ,
Son yaptıklarına bakacaksın , Başlangıçta Herkes İyidir 🎯


Yorumlar

Popüler Yayınlar