KÜÇÜK ŞEYLERE MUTLULUK KATALIM

Missss gibi hava :)tam gezme havaları,nem yok ohhh rahat rahat gez.Üşürsen sarıp sarmalan..
  Ben çok soğuk olmamak kaydıyla seviyorum sarılmayı,ısınmayı.
Sanırım benim vücut ısım 20_25 üstünü kaldırmıyor..

Farkettim de gezip,tozuyorum..Mekanları geziyorum eee bir şeyler de yiyip,içiyorum ancak paylaşmıyorum
O zaman neden paylaşmıyorsun diyeceksiniz.
 Aslııııı çok güzeldi ağzımız sulandı,ama ben hamileyim aklım kaldı sözlerini çok duyduğum için kendimi frenliyorum.
  Instagram'da  arada sırada paylaşıyorum.
Ahhh ne olacak benim bu pamuk,vicdanlı kalbim..
Sevdiklerimi sahiplenmem..
Mütevazi olmayacağım beden diline önem verdiğim ve doğru niyet okuduğum için bazı olayları önceden görebiliyorum.
  Bazen kıskanç,kötü kadın olarak görülüyorumdur belki de ilk an kimbilir..
Ancak mutlaka ama mutlaka Aslı haklıymışsın evet yine haklıymışsın ben yanılmışımı çokkkk duyuyorum
   Kim gerçekten mağdur,kim maşa amaçlı kullanılmak için hissediyorum.
Allah şaşırtmasın,tabii bu hem içsel bir duygu,hem hayat öğretiyor hem de malum gözlemlemem ve algılarımın
açık olması münasebetiyle oluyor.
 
Hep diyorum,kimse beni annem den,babam dan,kardeşim den ..birinin bir şeyi olduğu için sevmesin.

BENİ BEN OLDUĞUM İÇİN SEVSİN SEVEN

Art niyetsiz,olduğum gibi,doğru niyet okuyan insanlar çevremdedir.Kendi seçimlerimden bahsediyorum tabii insan kan bağı olan insanları,iş arkadaşını seçme şansı yok ve eğer bir sorun varsa o da  hep dost bildiklerinden gelir bunu hepimiz biliyoruz sıkıntı yok :)

Her zaman benimle yaşayabilecek insanlar isterim,gelip geçici şeylerden hoşlanmam..
Sürekli arkanı kollamak çok yorucu o yüzden ben ve gerçek dostlar da bunun kıymetini bilir ve saygımıza,konuşma uslubumuza dikkat ederiz.

Kimse kimsenin babasının oğlu ya da kızı değil bunu biliriz.Kimse çanta da keklik te değil
Bu zihniyetle hareket edersek,her şey daha yolunda ilerliyor..

TV De,İşitme Engelli 7 aylık bir bebeğe işitme destek cihazı takıldı.O kadar duygusal bir andı ki,
İlk defa ses duyuyor ve o kadar mutlu ve masum tepkileri vardı ki,duygulanmamak elde değil di.

O görüntüden sonra düşündüm de,şükür edecek o kadar çokk şey varken,bizler gereksiz şeyler için kalp kırıyoruz,kıymet bilmiyoruz.
  Ağlamayı zayıf olarak,görüyoruz.Allah bile kullarını affederken,bizler kötülükten mutluluk duyuyoruz.
Bunu güç gösterisi haline getiriyoruz,ne  yazık ???

İnsanoğlu elindeki ile yetinmiyor?Hep daha fazlası,daha güzeli,her şeyin en iyisi,en güzeli,sadece beni sev,sadece ben iyi olmalıyım,her zaman benden bahsedilmeli...

   Hani bizler olan olmayanla paylaşırdık.Küçük şeylerden mutlu olurduk.
Unuttuk mu,bu duyguları...
Hangi ara bu kadar menfaatci olduk.İyi niyetli insanların iyi niyetini kullanır olduk.
Seninle işim bitti alacağımı aldım.Hoppp daha iyi bir yem var biraz da ondan yararlanayım..
 
Ne oldu?Güven,iyi niyet,kul hakkı..Ağızdan çıkan her laf ,söz kabul edilirken,şimdi söz veripte ben söz vermedim yanlış hatılıyorsuna döndü.

İnsanlığımızı unuttuk..İnadına güvendik,inadına kazık yedik..

Bunun sebebi de hep diyorum ya yanlış yere konan yanlış insanlar..

İyi olanı kötü,kötü olanı da,iyi zannetmeden dolayı..Bazen de her şey o kadar ortada ki,
Kimsede o kadar salak olmasın artık kusura bakmasın diyorum.

Sıkılmadık mı,bencillikten?
 Neden hala farkına varmamak adına direniyoruz?
Neden kendimizi mutsuz etmek için uğraşacağımıza,mutlu etmek için uğraşmıyoruz.

Farkında mıyız,doyumsuz olduğumuz,bugünümüze şükür etmediğimiz için,elimizdeki güzellikleri kaybediyoruz.
  Lütfen doğru düşünelim,işimize geldi gibi değil,
Kandırmayalım kendimizi..
  Rahat nefes alabiliyor muyuz?
 Kimin yanında güvendeyiz?
Kimin yokluğu bizi etkiliyor?
 Yokluğundan mutlu muyuz ?
     Yanımızdaki insanlarla ne kadar yol alabiliriz?
Sonra tekrar düşünelim;
    Kiminle can buluyoruz?
    Kim için bütün dünyayı karşımıza alırız?
    Kim için kulağımızı tıkayarak,cesaretle yola devam ederiz ?
Gururumuz,sevgimizden daha ağır olmasın..

  Yaşam küçük şeylerden ibarettir,ama eğer küçük şeylere mutluluk katabilirsen ,toplamı muazzamdır.OSHO
Sanırım yazı'yı özetledi.
  Bu sefer sondan başa okuyun yazı'yı,osho nun sözü ve benim kendimce bu sözü destekleyen,
Neyi unuttuk,nereye gidiyoruz,neler yapmamalı,neler yapmalı hatırlatmalarım.
      Başımızı dik tuttuğumuz,maneviyatımızı,prensiplerimizi,inancımızı kaybetmeyeceğimiz,
Hayata dar açıdan değil de,geniş açıdan bakacağımız güzel günlere :)))
   Offff mutsuzum dar açı,Çok şükür sağlıklıyım geniş açıya çok kısa bir örnek:)
 




 




Yorumlar

Popüler Yayınlar