ÇOK GEÇ OLMADAN SEVDİKLERİMİZE SIKI SIKI SARILALIM

Yağmurlu,puslu bir Sonbahar günü..
Miskin ,tembel,yataktan kalkmak istememe halleri..
Sıcak olunca da fff bunaldım,ayıldım,bayıldım,nem fena diyoruz.
   Aslında Doğan'nın bu devri alemini gördüğümüz için şükür etmeliyiz.
Sabah bir haber geldi.Ordu dan bir akrabımız Edirne yolunda eşiyle kaza yapıyor ve eşi ve eniştesi ölüyor.Karşı tarafta da iki ölü var.
    Gelen haberle neye ugradığımızı şaşırdık.Daha çok gençti...
Allah'ım dedim daha dün Sosyal Medya 'da mutlu fotoğraflarını gördüm.4_5 yaşında kızları Ordu 'da oları bekliyor.
  Soracak şimdi,Anne _Babam nerde diye ?:((((((
İnanın direk aklıma bunlar geldi..
 
   Ne kadar gereksiz şeyleri kafaya takıyoruz.
İşte bu yazıları yazıyorum.Sorular sorun kendinize diyorum ya,
  Gerekdiği zaman gereksiz insanları hayatımızdan çıkarmazsak.Hiç tahmin etmeyeceğiniz zaman sevdiğimizle aramıza girerler.
     Yapmayın !!!!
Bakın yarın çıkacağımızın garantisi yok..
Üzmeyelim,kırmayalım birbirimizi..
Biz iyi düşünenleride,kötü tarafınıza çekmeyin..
 
    Kalkın ,Silkelenin !!!
Sevdiklerimizden gizlimiz_saklımız olmasın.
   Hiçbirimiz kusursuz değiliz..
İnan kusursuz olan ne ise sahtedir.

   Hayat gibi kıcamında olmalı her şey..
  Hayatın taa kendisi.
  Sevdiklerimize sıkı sıkı sarılalım,kıymetini bilelim
 Çok geç olmadan..
   Hayat devam ediyor,etmelide ..
Ateş düştüğü yeri yakar..Allah Ölenlerin mekanını cennet eylesin.Ailesine bol sabır versin.
    Bugünümüze,Sağlığımıza,huzurumuza ve Sevdiklerimiz yanında olduğu için Şükür Edelim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar