İÇ SESİMİZİN BİZE MESAJI VAR

Biriken  çok yazı olmasına rağmen bugün sizinle paylaşmayı düşünmüyordum işin açıkcası..
   Benim böyle ani kararlarım vardır.
Bir ampül yanar,buldum bu işte ! Ya da evet bunu yapmalıyım dediğim şeyler..
Mutlaka sizin de oluyordur diye düşünüyorum..
Bugün de İç sesimize,kulak verelim..SESLİ Düşünelim bakalım neler söylüyor
Benim hayatım,benim düşüncelerim..
İnsanları kırmadım da ,ne oldu onlar gözünü kırpmadan beni  kırdı..
Ohhh ne de güzel yapmışım da,kendimi ezdirmemişim..
Değer verilmesini istiyorsun,ilgilenilsin istiyorsun da,sen ne kadar değer veriyor ve ilgi gösteriyorsun ?
Başkasına akıl veriyorsun da,sen neden kendi hayatın da uygularken korkuyorsun ?
Rahatsız eden ne ?
Karşımda ki insanın hayatımdaki yerini mi bilmiyorum,endişeliyim ?
Kendimi neden rahat bırakmıyorum,sürekli huzursuzum ?
Neden iyi bir başlangıç yapıp sonra kısa sürede tekrar hata yapıyorum ?
Neden herkesle iyiyim de,bir kişiyle kötüyüm ?
Sorgulanması gereken nokta bu mu acaba ?
Hayat bana ne demek istiyor ?
Sınanıyorum,bol sabır...
Dürüsttüm anlatıyorum,anlamıyorsa kendi tercihi..
Herkes kendi görmek istediğini görür,
Ben kendimi sürekli anlatmak zorunda mıyım ?
Neden her yaptığın  yanlış anlaşılıyor ?
Herkes hoş görülüyor da,neden benim ki değil ?
Niyetimi yanlış okuya olmayasın?
Neden öfke kontrolü yapmıyorum?Neden öfkelenince,kıskanınca pire için yorgan yakıyorum da,uzlaşma yoluna gitmiyorum..
Kim için kimlerden vazgeçtik,
Bu seçim hayatımıza ne kattı ?Neler getirdi,neler götürdü ?
Dönüşü olmayan bir yola mı,girdik ?
İstediğimiz olmayınca takıyoruz da,kişilik meselesi haline mi,getiriyoruz ?
Hatalıyım,hatalıyız peki neden bunu bile bile  hala kabul etmemek için direniyoruz ?
Sevmekten mi,bağlanmaktan mı korkuyoruz ?
Ama bağlandık,seviyoruz neden tadını çıkarmıyoruz ?Bu direniş neden ?
     Bu gibi sorular hepimizin birbirine sorduğu sorular
Acaba bu soruları kendimize sormaktan ve alacağımız cevaptan mı,korkuyoruz ?

SESLİ Sorduk bu soruları,dile getirdik.

Ne kadar doluymuş içimiz ,neden bastırıyoruz...

Şimdi yapmamız gereken,
   İşte bu soruları ön yargılarımızı bir tarafa bırakıp,kendimize dürüstçe sormalıyız.
Çevremizdekiler konuşuyor ancak herkes hayatına devam ediyor.
Her kes bizim iyiliğimiz için mi,konuşuyor.Bunu iyi analiz etmeliyiz.
Çok zorlu bir süreç her birimizi ve türkiye'yi bekliyor.
Bunu görmek için müneccim olmaya gerek yok
Televizyon izlememiz ve gazete okumamız yeterli..
    Hem bireysel,hem de toplumsal lütfen aklımıza başımıza alalım ve kendimizi sorgulayalım.
Asla dolduruşa gelmeyelim...
Hayatımızı iyi bir bakış açısıyla sorgulayalım..
Nerede hata yapmışız?
Hangi insanlarla yola çıkmışız ?
 
Kendimize güvelim,
Eksiklerimizi tamamlayalım
Ani kararlar almalıyım,
Kendimizi kullandırmayalım,
Fevri,kırıcı davranışlarda bulunmayalım..
     Böyle hatırlatmaları kendimize her ay yapalım
Ben de, size hatırlatma da bulanacağım..
                    Silkelenelim,kendimize gelelim,
                    Sorunun ne olduğunu bilirsek,iyileşme süreci de o kadar kolay olur

Sihirli kelimeler,SABIR,TEVEKKÜL,NE İSTEDİĞİNİ BİLMEK VE OLANIN KIYMETİNİ BİLMEK
             
 BEKLEMESİNİ BİLENİN
HER ŞEY AYAĞINA GELİR
                          BALZAC
                   
  İYİ ŞEYLER İNANDIĞINDA,DAHA İYİ ŞEYLER  SABRETTİĞİNDE VE EN İYİ ŞEYLER
 HİÇ VAZGEÇMEDİĞİNDE GELİR.
 
SÖZLERİYLE Bitirmek istedim bu yazıyı da,

                                İç sese kulak vereceğimiz,huzurlu günlerimiz olsun ....
 
               

                   






Yorumlar

Popüler Yayınlar