KAPALI KUTU ARALANDI

Ne hayrı dokunur korkunun acele..Şimdi elinde kalbim hem cesur,hem tedirgin.Seviyorsan sevgilim yarınlara bırakma aşk sonsuz olsa da ömür çok kısa...Tanıdınız değil mi sözleri..
   Yonca Lodi Hazine adlı şarkısı
Bu şarkı çalışıyordu dedim yazıma bu sözlerle paylaşayım.
Tamamen doğaçlama..planlanmamış bir şey..
En güzeli de bu değil mi?İçin de geldiği gibi davranmak.
İçin kötü ise doğaçlama kötü oluyor
İçin iyi ise güzel sözler çıkar ağzımızdan
Gözlerimiz de öyle görür..Herkesi kendi gibi bilir
Kendi iyi düşünürse iyi,kötü düşünürse herkes kötü düşünüyor.Biliyorum ben niyetini deriz.
Oysa ki,yanlış okuduğumuzu kabul etmek istemeyiz ..Hayır ben de hata yok.Suç onda..
   Hadi canım ordan :)
Bir ara ben de öyleydim.Aman tanrım bu ne özgüven
Sonra sevgili arkadaşımın  dediği gibi külahı aldım önüme düşündüm.
Tamam baştan sona haksız değilsin illa sende de var aslıcım bak sorun dedim ve başka doğru olan bakış açısından bakmaya başladım.
  Empati gibi ...Empati yapınca insan daha az kalp kırıyor.Daha naif oluyorsun
Kendi seviyorsan,başkasını da seviyorsun
Kendini güveniyorsan,başkasına da güveniyorsun ancak geçmiş tecrübelerini devre de bırakmadan ve kime güvenilir,kime güvenilmez bilerek hareket ediyorsun.
  Maneviyatın güçleniyor.Dolayısıyla daha az öfke,daha az  kalp kırmak..
Hadi haftanın ilk günü yemişim pazartesi sendromunu deyin,kaybetmekten kormadan,
  Aşk'la çarpsın yüreğimiz :))))))

Aşk'la çarpsın yüreğimiz derken bakın ne geldi aklıma,
  28 Eylül'de kuzenim berk nişanlandı.
 10 Ekim de kuzenim galip abim nişanlandı.
İki tane elmas katılıyor aile'ye ne güzelll.Allah utandırmasın.

Ancak insanlar belli etmese de,Hadi Aslı sıra sen de diye düşünüyorlar.Hadi itiraf edin :)
  Galip abin bile direndi.Evlilikten korktu,her erkek gibi ama bak kırdı zinciri sıra sen de diyorsunuz.
 Aman allah'ım bütün oklar benim üstüme :)
Tamam haklısınız da,evlenmek için evlenemem ki,kolay mı bu işler..

Tamam ilgi,alaka sağolun eksik olmayın da,onun yanın da ten uyumu,karakter,maneviyat da önemli.

Çok bir şey istemiyorum aslında ::)Ya gülmeyin gerçekten istemiyorum.
 Eli,yüzü düzgün olsun.Kendine baksın.Kendini sevsin (beğenmesin bunu karıştırmayalım)
 İyi &kötü'yü ayırt etsin.Ayakları yere bassın.
 Ne istediğini bilsin.Gerektiği yerde cesur olsun.
 Sorumluluğunu bilsin.
  Bunlar olunca otomatik olarak,beni sevsin,değer versin,incitmekten çekinsin,saçımın ucuna bile zarar gelmesini istemesin,acımasız olmasın.Şefkatli olsun.Kimsenin beni üzmesine izin vermesin.
olduğu gibi kabul etsin.Her lafım da kötü bir şey çıkarmasın.Yanlış niyet okumasın.
Dengeli olsun,Kadın gibi laf peşine düşmesin,kendini ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokmasın.
Hakkımda bir şey söylense de ben Aslı'ya güveniyorum desin.Aklında ? olursa gelsin bana sorsun ve dediğime inansın konuyu uzatmasın.

Şimdi böyle yazınca iyi ki Aslı ,bir şey istemiyorsun demeyin,dikkatli okuduğunuz da aslında  Adam olsun diyorum.Ben detaylı yazdım.

Çünkü hayat tercihlerden ibaret ve önce bunlar olmalı ki,sırtımı koşulsuz yaslayabileyim.
Ohhh beeee,artık kalkanları yarıya indirebilirim.Bak babacım,Bak annecim,Bak canımın içi kardeşim,aklınız kalmasın bak çok düzgün sağlam bir insan diyebileyim.
   Sevgili ailemin dediği gibi gözlerimden hep güldüğüM için yaşlar aksın,canım acıdığı için değil

Beni tanıyanlar çok iyi bilir,hiç bir zaman evlenmeliyim diye kendimi sağa sola atan bir kız olmadım.
Şu erkeği de nikah masasına da oturtayım,gibi bir sığ düşünceye sahip olmadım.

Beni bu da istedi,bu da teklif etti diye düşünmedim.Çünkü ben kendimi biliyorum,güveniyorum ve bunlar normal şeyler diye düşündüm.Övünülecek şeyler değil..
 Aksine hiç sevmedim bu konuları,görgüsüzlük olarak kabul ettim.,
Kimi kime kanıtlıyorsun ki,boyum uzun,yüzüm güzel,fiziğim harika
Ancak kendine güvenmeyen insanlar böyle yapay şeylerin arkasına sığınır,övünür.

Tabii ki,güzel bir şey şükürler olsun..Ancak bunu bilerek,karakterinle de beslersen asıl o zaman gurur duyulmalı ve tadından yenmez..

İnsanın kendini hazır hissettiğin de,kendi öz iradesiyle karar verip evlenmeli.
Ayrıca herkes evlenecek,anne_baba olacak diye de bir şey yok

Ben kalbi kabime,huyu huyuma,ruhu ruhuma biriyle tabii evlenmek ve çocuklarım olsun isterim.
Ancak hayırlısı ise olsun..
Her şey kader,kısmet..
Ve dediğim gibi insanın kendisini hazır hissetmesi ile ilgili ve bu sene hissediyorum uygun birini buldum mu,Allah ta nasip ederse neden olmasın diyorum artık :)

Önemli olam iletişim,anlayış,sevgi,saygı,sabır

Ben İstanbul'u seviyorum diye herkes sevmek zorunda değil,
Ben çilek seviyorum diye herkes sevmek zorunda değil..
  Ben pırasa sevmiyorum diye hayır sen pırasa'yı seviyorsun bana gıcıklığına yapıyorsun diyebilir miyim ?
Çok komik olur :)
Önemli olan bakış açımızı değiştirmek.
Düşünün Sabah güneş yatak odama ,öğleden sonra oturma odasın da oluyor.
Diyebilir miyiz,ben yatak odamdan çıkmam biliyorum inadına başka oda ya geçti.
Amacı beni tek bırakmak,hep dediği olsun istiyor :)
Çok komik değil mi,ama bazen gerçekten bu kadar komik hareketler yapabiliyoruz.

Hep derim ki,ciddi düşünmeyen bir insanla yola çıkmam.Hem sözel buna söylemeli hem de hal ve hareketlerle desteklemeli.Adam gibi söylediği'yle yaptığı örtüşmeli..

Şimdi bu sözden,Heyyyy Erkek ben eğlenilecek kız değilim,evlenilecek kızım mesajı çıkarabilirsiniz.
Ancak,Heyyyy Erkek seninle inatlaşıyorum,ya benimle evlenirsin ya benimle evlenirsin diyebilir miyiz ?
Bunu ancak büyümemiş biri düşünebilir.
Zaten seven insan da en az kendi kadar,sevdiği insanı da düşünür.
Bencillik yapmaz ego'yu,gururu bir yerde bırakır.
Saflığı ve samimiyeti baz alır ve kadını da bazı soruları maruz bırakmaz.
Bu yazım kimse'ye mesaj içermiyor.Sakın yanlış anlamayın.
Sadece bu zamana kadar merak edilen,kapalı kutu dan biraz bahsetmek istedim.

Bazen imkansız dediğin, karakterli düzgün bir insan çıkar karşımıza,cesaret edemeyiz korkarız.
Size bir şey söyleyeyim mi,öyle insanı bulunca zaten sonrakiler olursa yavan gelir.
Çünkü sürekli kıyaslarsın ve daha da bağlanırsın.
O yüzenden kendimize güvenelim,değerli görelim,iletişim kuralım ve bulduğumuzda hemen kapalım
Vermeyelim kimselere
Benim o diyorsam benim o :)
Tabii bunu daha önce dediğim gibi hal ve hareketlerle desteklemeliyiz.
Anlayacağımız,4 _4 lük yok,3.5 luğu bulduk mu kaçırmayalım
Yoksa tren kaçar ve arkasından bakarız.
         Sorun 3.5 bulmakta hadi kolay gelsin bize bol dua :)







Yorumlar

Popüler Yayınlar