YOKLAMA ALIYORUM ☺️ TEK PARÇA MIYIZ ❤️

Yoklama almaya geldim 😄😄 Nasıl tek parça mıyız 💃

Hayatımızda ne kadar yılan varmış yahu kimi bildiğimiz gibi pusuda bekleyen çıkarı bitene kadar yanındaymış gibi görünen  , yerinde olmak isteyen , istediğini elde edene kadar , istediğini elde edemeyeceğini anlayan ...

Ne çok okunmuş Hiç öpmim canım yılan sevmiyorum yazım 💋

İnanın bir o kadar da bana geri dönüş oldu .
İnsanlar  tepki çekmemek , taraf olmamak için malum İkili Oynama 😄😄 net düşüncelerini ortada paylaşmıyor . Hani herkes sana katılır sonra toplantı olur cesaretsizliğinden kimsenin sesi çıkmaz
Ya da senin fikrini kendi fikri gibi ben böyle düşünüyorum diyen , İnsan türleri

Unutmadan ıg da paylaşmıştım . Dayım bypass oldu çok şükür sağlığı iyi Allah tüm hastalara şifa versin . Bir çok kişi paylaştığım kan ihtiyacı için geri dönüş yaptı  ama herkes kan veremiyor hastalık  geçirmemiş olması gerekiyor vs , Arayan ilgilenen herkese de sonsuz teşekkürler .
 Kalp ameliyatı olacak kişi kadın - erkek farketmeksizin , Erkek den kan alınıyormuş ben de yeni öğrendim

Merkür Retro da kim kimi kırdı , bastırdığı öfke yi kustu ? Ya da maruz kaldı . Parmak kaldırsın ?
En arkada oturan görünmemek için şekilden şekile giren sen 😄😄
Nasıl geçti kasım ayı , retro ?

Ya aynen öyle ,

    Birilerini kırarak , ağlatarak kendinizi tatmin ederseniz . Ah alırsınız .
Hiçbir zaman mutlu sona ulaşamazsanız ve bu ah ama çocuğunuzdan , ama ailenizden bir şekilde çıkar ve İlahi adalet kaydeder .

Kendi adıma İlahi adalet i gördüm hamd olsun 🙏
Birçok kişinin Niyeti Sahibine geri  Döndü 🙏
Ben kimsenin işine karışmam ama Nankör , Cahil , İki yüzlü , Aşağılık kompleksli , Saygısız , Çıkarcı , maskeli , Sadakatsiz , Yalancı , Dengesiz , Dedikoducu İnsanlara da tahammül edemiyorum
Ne yapıyorum uyarıyorum onlar nasılsa benden vazgeçmez diye düşünüyorlar
Tekrarlıyorlar .. Ben de sessizce uzaklaştırıyorum .
Böyle insanlar enerji sömürüyor . Dertleri bitmiyor dertleri biraz hafiflesin ilk işleri kötülük yapmak oluyor . Halbuki Allah hepimizi deniyor . Hakketmiyorsak geri alıyor ta ki hakedene kadar

İyilik yapmak önemli herkesin dilinde pardon sen ve senin ailen niye hep kötülük yapıyor  👀

Şu soruları sorun size tavsiye ediyorum

- Neden istemediğim , sevmediğim insanların yanındayım ?
- Neden hatalı olduğunu bile bile bu insanların peşinden gidiyorum ?
- Neden sürekli çıkarım için insan kırıp döküyorum ?
- Neden dünya malı için bu kadar hırslıyım ?
- Neden samimiyetsiz , dengesiz ve kararsızım ?
- Neden iyi kaliteli şeyleri sevip , Sepetteki en çürük meyve yi seçiyorum ?
- Neden hedefe ulaşma hırsıyla tutamayacağım sözler veriyorum ?
- Neden kendime ait bir fikrim yok ?
- Neden haklının kim olduğunu bildiğim halde sesimi çıkarmıyorum , Haksızın yanındayım ?
- Neden hatamı kabul etmiyorum , ders çıkarmıyorum , hayatla kavga ediyorum ?
- Neden sorumluluk almıyorum , hep başkasından bekliyorum , suçluyorum ... ?

Cevaplarınızı bir kağıda yazın ve sonra görün nasıl bir insansınız ?


   Özgüvenli ve Başarılı İnsanlar  , Sevdiklerini el üstünde tutar . Bunu söylemekten ve böyle davranmaktan çekinmezler . Kadın ya da Erkek durup dururken ya da bahane yaratarak ezmeye çalışması , Aşağılık Kompleksi Belirtisidir .

    80 yaşında bir adam 5 yaşındaki bir çocuk içeri girince ayağa kalmış . Etraftakiler Aman efendim ne yapıyorsunuz çocuk o demişler .
Yaşlı Adam da , Çocuk saygıyı bizden öğrenecek demiş .

Saygılı ol  , Sen göster ki bilsin .
Çocuk ailesinden ne görüyorsa onu benimsiyor .

Örneğin , Bir erkek küçükken babası annesini hep cezalandırıyorsa , büyüyünce başka bir kadını da o cezalandırır . Bir kadın babası annesini aldatıyorsa , bütün erkeklerin aldatacağını düşünür
Aldatma bir Ahlak Yoksunluğudur . Her erkek iradesiz , dengesiz değildir ama öyle düşünür .
Sadık , karakterli , dengeli , güvenilir bir çok erkek var ama öyle bir ortamda büyüdüğü için öyle zanneder .

   Ya da o kadar kirli bir çevrenin içindedir ki , Herkesi aynı zanneder .
Seni rüyamda gördüm , İyi misin ?
Gerçekten kötü görmüştür insani merak etmiştir .
Kirli çevre de büyüyen kadın - erkek bu ne şimdi beni mi yokluyorsun diye cevap verir
Benimle çok mu konuşmak istiyorsun
Ya da asla algılamaz dinlemez sırf haklı çıkmak için çelişkili konuşur
Sonra tekrar okuduğunda ben ne saçmalamışım diye kendi kendine söylese de , dışarıya yansıtmaz .
Nasıl bir ortamda büyüyorsan , geziyorsan onu doğru zannediyorsun .

Başka türlüsünü bilmiyor , öğrenmeyi de red ediyor . Ben böyleyim işine gelirse ..
Hep istiyoruz ? Hep bekliyoruz ?


O aramazsa aramam ?
O şunu yapmazsa yapmam

Kimse kusura bakmasın da , Hatanın en büyüğünü yapıp bir de özür bekleyecek  kadar da yüzsüz olmayın .

   Kısacası  her şey lafta icraat ?

Gelelim Merkür retrosun da uzun soluklu ilişkilerden peşpeşe gelen ayrılık haberlerine
Sizce sebebi ne ?
Ne düşünüyorsunuz ?

Bir de uzun ilişkilerin hemen sonrasında boşluktan , tek kalma korkusundan  tarzı olmayan insanları hayatlarına sokarlar ilgi gösteren ilk kişiyle evlenirler . Bakın suç ben de değil evlenecek kızla evleniyorum . Bir de erkeğim diye boy gösterisi yapıyorsunuz . yazık .
Bak seninle evlenmedim uzun soluklu ilişkide ama karşıma çıkan ilk kişiyle evlendim .
Aklıma direk mert fırat geliyor ne severdim şimdi gördüğüm yerde kanal değiştiriyorum
Bir de kendilerince boy gösterisi yaptılar davullu zurnalı kınalar , düğünler ..
Kız bir de kayınvalidesine sarılmış fotoğraflar paylaşmıştı .
Hande den çok mu güzel hayır ama babası daha zengin ...
Sosyete damat oldu .
Elbet Ah çıkar

Genel olarak , Cahil  insanı yükseltirseniz  .Kendinizi  küçültürsünüz .
Cahil e bir şey olmaz . Cahil der ki , Ben neymişim yaa o kadar kişi varken benimle sevgili oldu
Benimle evlendi .Ben bunu kandırdıysam daha kimleri tavlarım der çıta yı yükseltir .

Ha bir de Sevgili yle aynı evde yaşama. Olayı var bunun hakkında düşünceniz nedir ?

Ben enerjiye inanırım ve hissederim . Bir erkeğin evine onun kurduğu düzene dahil olmak çok sıkıntılı bir süreç ve bunun sonu hep ayrılık oluyor .

Kendi adıma büyük konuşmak istemem ancak ,

Bir erkeğin kurulu evine gitmem . O eve evlenmem .
Evini bekâr evi adı kılıfıyla , bir çok kız getirmiş , neler yaptığı tahmin edilir
O eşyalar da başka kadınlar yattı .Mutfakta neler neler yapıldı
O eşyaları , duvarları sirkeli suyla silsen bile o pislik çıkmaz ..
Aklı başında bir adam bunu zaten teklif etmez .

Yeni hayat tertemiz olmalı . Sıfırdan birlikte istediğiniz gibi ortak zevkle kimse kimsenin düzeni bozmuş olmaz . Ve mümkünse ev de iki tuvalet olması .

Geçen de birine niye evlendi diye soruyorlar yaşlı çok sevdiğim bir amcam var o sana birini uygun buldum dedi ben de kıramadım evlendim dedim .
Şaka değil gerçek 🙈

Anlaşmak karşılıklı özveri  işi , Egondan vazgeçeceksin , hatalıysan kabul edip özür dileyeceksin
Dinleyecek, yanında olacak , değerli hissettireceksin , konuşacak , paylaşacak , özel hissetirrecek
Yaşadığınız iyi kötü şeyleri  kimse ye anlatmayacaksınız .Sizin özeliniz . Kimsenin onu üzmesine izin vermeyecek siz de üzmeyeceksiniz . Gerektiğin sen susacak , gerektiğinde o
Önemli olan sürekli tek taraflı özveri nin olmaması ,
Sürekli senin duyguların , senin istediğin olmaz .

Yok tek kalmak istemedim , yok boşluktaydım , yok amca yı kıramadım , yok herkes evlendi ben de evleneyim . Yok ticaret için yatırım için para için şirket evliliği için evlenilmez .
Sonuçlar ortada , İlk evlenme yaşı 24 - 27
Yabancı gelinler arasında ilk sıra suriyeli gelinler
Yabancı damatlar arasında ilk sıra almanlar da
Boşanma oranı , 142 bin küsürler ve en fazlada 1 yılının altındaki evlilikler

 Eşini bulmak kıymetli , Güvendiğin , hiçbir şüphe duymadığın , yanında kendin olabildiğin ,
Koşulsuz kabul edildiğin biri doğru eştir .

Tahir olmak da ayıp değil ,
Zühre olmak da ..
Hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil
Bütün iş tahirle zühre olabilmekte ,
Yani yürekte demiş . Nazık Hikmet





 





Yorumlar

Popüler Yayınlar