HİÇ ÖPMİM CANIM YILAN SEVMİYORUM

    Canlarım Keyifler Nasıl ✌️🎈

Kasım sonu yoklama alıcam dedim alacağımda 😘
Ben sizi iyi tanıyorum siz şimdi ben bu yılanları bunca sene nasıl farketmemişim .
Allah ın acımadığına  acımamak lazımmış .
Ailesi dışladı , evlatları .. Ben haline üzüldüm yıllardır yardım ettim
Bu nasıl edepsizlik diyorsunuz .

Şunu unutmayın , Mutsuz kişi herşeyi yapar . Kaybedecek hiçbir şeyi yoktur
Çünkü , Edebini , Karakterini kaybetmiş . Kendine saygısızlık yapan , size mi yapmayacak .
İnsanları tanımak için önce çocukluğuna bakacaksın şansın varsa tabii 🎈

Nasıl bir çocukluk geçirmiş .
Sevgi yle mi  büyümüş  yoksa hep dışlanmış mı ?
Evli mi ? Evliyse nasıl evlilik yapmış .
Evlilik hayatı nasıl ? Çocukları varsa nasıl çocuk yetiştirmiş .
Kendi çocukluğunu , gençliğini yaşamayan bireyler ,
Ben yaşamadım o yaşasın diye saldım çayıra mevlam kayıra hesabı çocuk yetiştiriyor
Sonra da baş edemiyor .
Bilmiyor ki ,

Üzülmeyin , Mutsuz insan , ezik insan , Mutlu insan a tahammül edemez .
Hiç alakasız yerde büyük tepkiler verirler  ve Bingo Maske Düşer
Ama 1 yıl ama 50 yıl o maske düşer .
İstedikleri kadar çevreye öpücük dağıtsınlar ,
İstedikleri kadar kalabalık ama boş çevreye kalp dağıtsınlar
Takke düşecek , kel görünecek
Hiç yaşamadıkları şeyleri sonradan görürler , Mutlu olunca bir sağa bir sola giderler
Ben neymişim ya , wow  ünlü mü oldum ben şimdi ben hadi ya 🙈🙈
O melek gider yerine şeytan çıkar .
Egosunu tatmin etmek için canının istediğini konuşur .
Lafın nereye gideceğini bilmeden
Önüne geleni laf atar . Kimi deli der uymaz . Kimi de yazık bunca sene sonra yapsın çok üzülüyorum der . Sonra sağlam taşlara denk gelir ve Canının istemediklerini duyar .

Neymiş , Sorunlu insanlara üzülmek , yardım etmek  yok ✌️Siz değil doktor tedavi etsin
Çünkü onlar yaşadıkları biraz iyileşse hava ya girer .

İnsanların gerçek yüzü ne zaman ortaya çıkar ?

Çıkarı bitince ,
Tartışma esnasında ,
Ayrılırken ,
Yapmak istedikleri şeylere ulaşmaya başladığı zaman

Kimlerden Uzak Duruyoruz ,

Cahiller , Sonradan Görenler , İki Yüzlüler , Mutsuz , Duygusal Olgunluğa Erişmemiş İnsanlar
Bencil , Özgüveni Eksik , Yetersiz , Kıskanç , İnancı Zayıf , Şükürsüz  = Mutsuz İnsanlardan

İyi insan kimdir ,

Kötülük yapma şansı varken , İyiliği seçen , Sözün eri , Çıkarına göre karakteri değişmeyen insan

İşte bu olumsuzluklara sahip olan insanda , Kendinde olmayan özellikler onda olmayınca ,
Edepsizleşmeye başlar .
Sizinle alakası yok karşısındaki siz değilsiniz . Kendisi ayna yansıması

Kendini kime yakıştırsan . O kişisin

O zaman yılanlara hangi şarkıyı armağan ediyoruz 💃🎶

Hiç öpmim canım yılan sevmiyorum 🐍
Bağır bağır bağır .. Zirvedeyim sesin duyulmuyor 💋

Yorumlar

Popüler Yayınlar