MERKÜR MÜ GERİLEDİ 😄😄

   Merkür zamanı geldi 😄😄 Biraz kendini dinle , şöyle bir yaslan düşün bakalım .
Kendine  yakışır mı davranmışsın ?
Çıkarın için neler yapmışsın ?
Ben iyiyim , ben aşk insanıyım .. Derken ,
İnsanlara neler yaşatmışsın ?
Kendi mutluluğunuz için herşey mübah diyerek , kimleri kırmış geçirmişsiniz .
Arkamıza bile bakmadan kimlerin kalbini un ufak yapmışsınız ?
Kimlere anlık zevkiniz için sözler vermişsiniz ?
Keyfimiz yerinde diye yüksekten atmış , tutmuşuz ?
Ve Sonuçta  İyilik maskesi adı altında ,  her şey yolunda gider gibi görünürken ,
Şu an ne durumdayız ?

  Farkında mısınız ?
    İnsanlar istediğini söylüyor sonra tartışmanın bitmesini istiyor .
   Yazılan her şeyi farkediyor ama işine gelmiyor bu sefer çirkefleşiyor
    Edepsizleşiyor . Kusura bakmayın da , Egonuzu Okşamak Haklı Olmak İçin
    Canının istediğini söylersen . Canının istemediğini de Duyarsın .
    Yok öyle lafı söyleyip işin içinden çıkamayınca karşı tarafı suçlamak , hakaret etmek
   
En büyük ceza Vicdan ?!
Her yerde seninle , en mutlu anında , en üzgün anında belki de durup dururken ..
Hop çıkıyor .. Ufacık bir detay , şarkı , isim , mekan , obje , söz , konuşma ve
Yaşattığını yaşadığın zaman ki his ..

Merhaba Ben Vicdan !!! Uzun zamandır beni unuttun farkında bile değilsin .
Ama ben varım ve aklınıza geldiği zaman da , İyilik yolunda ilerliyorsun demek .
Yani bu iyi bir şey , Korkma ..
İyilik iyi bir şey , Vicdan rahatlığı veriyor .
Keşke Başımıza gelmeden anlasak ama Başına gelse bile ders çıkarmayanlar var
Çünkü Hep Kendi Haklı ✌️

İşte bahaneleri bırak , Şöyle bir dön bak , Yaptıklarım , Sonuçları !!!

         Ben hep şunu söylüyorum .Gerçek Dost , Gerçek Sevgili , Gerçek İnsan ,

🐣 Sana duymak istediklerini söylemez ,
      Sana bugünün deyimiyle Gaz vermez ,
      Uygun bir dille , Saygı çerçevesi içinde lafın nereye gittiğini bilerek , Fikrini söyler .

🙈 Bazen Allah ım bunun çevresinde hiç mi dostu , ailesi yok .
      Nasıl Uyarmaz !!! Nasıl iyi bir şey yapmış gibi bir de destekler gibi görünür , diyorum .
      Yaptıkları , tercihleri , görünümü , hal ve hareketleri , arkadaş çevresi , takıldığı mekanlar ..
      Siz de de olmuyor mu ?
      Aslında bu tarz insanlar çıkarcı olduğu için arkadaş dediği insanlarda çıkarcı oluyor .
      Dolayısıyla , O kişi rezil mi olmuş ? Yakışmış mı ? Umruna değil Çünkü Sevmiyor .
      Uyarmıyor  ne gerek var , Zaten O insanın yanında çıkarı kadar var

Bu uyanışları , Bu farkındalığı yaşayacağız .

Ağzıma geleni söylerim , Aman Merkür geri gidiyor .
Aman kalp kırdım , Merkür den gibi bahanelere sığınmıyoruz 😄
Evet 20 Kasım a kadar teknolojik alet almıyoruz .
Bazı teknik , yolculuk vs gecikmeler olabilir .

Olabildiğince Yüzleşip , Kötü davranışlarımızdan sıyrılıyoruz .
Bencillik , Ego , İnat , Gurur , Çıkar , Cahillik Gibi ..
Bu yaşınıza kadar bu huylarla pek bir arkadaş oldunuz ,
Sizi büyütmek için böyle kötü davranışlarla yola devam ettiniz .
Sonuç ??? Artık yeter değil mi sizce de ?

Yarım kalanlar tamamlanacak ✔️
Pişmanlıklar yerini yüzleşerek filizlenmeye bırakacak
Daha kıymet bilerek , zamanında yaptığın hataları yapmayarak
Yok benim vicdanım rahatlasın , helallik alıp yoluma devam edeyim derseniz
Bu da Bencilliğe girer . Yani kötü davranışa ..
Eee ne yapacağım ? Yardımcı olmaya çalıştım .
Yazılarımı okuyun bazı şeyleri insanlar yaşamadan , yaşayacaklarını yazdım .
O kadar belliydi ki , gittiği yoldan ..
20 kasım a kadar Allah yardımcımız olsun .

Allah önce bize sonra sevdiklerimize sağlık mutluluk versin 🙏
Allah yolumuza hayırlı insanlar çıkarsın inşallah 🙏

Sevdiklerimizle aynı şehirde , aynı hava da nefes alabiliyorsak ,
Bununda kıymetini bilip , Güzel sevip kaybetmemek için özverili davranıp ,
Yaptığımız güzelliklerin hesabını tutmadan , seviyorsak , Ne mutlu bize ❤️

( Hep aynı şeyleri yazıyorsun diye düşünmeyin .
Amacım üstünde durduğum noktalar , İyileşilmesi gereken noktalar )


Kasım sonu yoklama alıcam 😊☺️



Yorumlar

Popüler Yayınlar