SÜRE BAŞLADI ⌛️MAKYAJ YAPILMAYA BAŞLASIN 💄

      Fizy dinliyordum Gül döktüm yollarına çalmaya başlamaz mı 💃 Oh sefam olsun . Havam güzel ,  keyfim ☺️😊
Yazı  ya başlamadan önce istatistik verilere bakayım  dedim .
Herkes kendi yaptığından sorumlu ne çok okunmuş 👏👏👏👏👏
Bahar ve Boş Sandalye Tekniği ıg story den değerli hocalardan , büyüklerden 💯 aldı .
 💯 ve 👏 Emojileriyle beni çok mutlu ettiler .
Doğru yazılar yazıyorum demek bu , tam gaz devam
Nasıldı Gül döktüm yollarına hadi birlikte söyleyelim
  Gözlerinden okunuyor beni seviyorsun
  Sözlerin seni ele veriyor sen de istiyorsun
  Eninde sonunda benim olacaksa  hadi naz yapma
  Sevgi yi aşkı ben de bulacaksın yabana atma
  Bıktırma usandırma yeter beni kızdırma
  Gel artık kollarıma gül döktüm yollarına

 Gel gündüzle gece olalım
 Gel gökyüzünde  yıldız olalım
 Seninle mutlu yarınlara koşalım
 Gel beraber mesut olalım

Aman Allah ım , Bu şarkıdan sonra çalan parça pek anlamlı bizim şarkımız 🙈🙈 Adını söyleyemem ☺️😊
    Evliler , bekârlar , çocuklar herkesin yaşadığı şeyler hemen hemen aynı , herkes bu yollardan illa ki geçiyor .
  ✔️ Yazdığım yazıların hepsini benim yaşamam , bu sıkıntıları yaşamam , birilerine gönderme amaçlı yazmam söz konusu değil ..Nasıl şarkı sözü yazarları çevresinde yaşanan olaylardan etkilenip bunu notalara döküyor , bazen de bankta oturan iki sevgiliden  etkilenip ..
    Benim de öyle otobüste , vapur da , taksi de ,  bankta , dostlarımın , arkadaşlarımın anlattığı , yaşadığı şeyleri yazıya döküyorum .
   Tabii yaşadıklarımı da ama sürekli sürekli ruh hastası gibi birini , birilerini kastetmiyorum.

Erkeklerin , kadınların , evlilerin  , gençlerin yaşadıkları hemen hemen ortak şeyler altını çiziyorum.
Öyle şeyler duyuyorum ki , kendim yaşamış gibi oluyorum , hissediyorum .
O kadar kalpleri acımış ki , nasıl hissetmem ,
Ben Kalp gözüyle bakıyorum 🙏

   ✔️ Şimdi Şöyle Düşünün , Kadınlar makyaj yapmadan önce yüzünü yıkar , tonik , maske , krem sonra makyaj yapar . Daha fresh bir tenimiz olsun .Makyajımız da fresh olsun diye ve sonrasında aynı işlemi , Makyajı silerken de yaparız ..Emek veririz , Çabalarız ..
        Bahar geldi , Önümüz Yaz 😄😃 Silkeleniyoruz , artık icraat a geçiyoruz .
Yok öyle başkalarından beklemek , herkes elini taşın altına koyacak
Yan gel yat osman , Armut piş ağzıma düş yok 😂😂

     🎯 Bu zamana kadar yazdığım tüm yazıları HAYATIMIZ İÇİN MAKYAJ  öncesi hazırlık gibi düşünün .Hepsi kayıtlı zaten Uzun zamandır yazıyorum .Sizlere de çok teşekkür ederim .Beni yalnız bırakmadınız 🙏

       Offf neden hiçbir işim yolunda gitmiyor ?
       Ama herkesi mutlu etmek için hep kendimden ödün verdim
       Ben bu kadar zevkliyim de , Seçimlerim neden çürük domates ,
       Ben nerede hata yaptım , Öküz altında buzağı mı , arıyorum ?
Hepsiyle Yüzleştik 🎭
Artık hepimiz biliyoruz ki , Ne yaşatırsak aynısını yaşıyoruz .
                                             Ne yaparsak kendimize yapıyoruz
                                             Kötülüğün , Çıkarın sonucu , Hüsran
                                             Sonunda Kazanan Allah a sığınanlar , İyiler Oluyor 🙏

 Hayatımızı Makyaj gibi düşünürsek dedim , Bazen bakarız ki hayatımızı başkaları yönetiyor
Ama acıyı tek başına yaşıyoruz .Kimse demiyor ki , Ben vesile oldum bu işe gel birlikte üzülelim
O zaman ne yapıyoruz ?
Hayat benim neden ben sevdiğime sevdiğimi söylemiyorum ?
Neden sevdiğimle yaşlanmıyorum ?
Neden zevk almadığım ortamlarda bulunuyorum ?
Neden sevmediğim insanlarla olmak zorundayım ?

   🎯 Hayatımızı , yüzümüzü temizler gibi temizledik . Makyaja hazırız 😊☺️
Hem de o kadar güzel bir makyaj olacak ki , makyaj olduğu belli bile olmayacak .
   Yani kırıp , dökmeden seveceğiz hem de sevdiklerimizle  ,emek vererek , çabalayarak , kıymet bilerek ..

Henüz yapmadıysanız , Telaşlanmayın Bugün Miladınız Olsun 🎈🎈

   5 Mart - 28 Mart Merkür Retrosu 📢 2015 - 2016 yılıyla yüzleştiriyor bizi ben demiyorum Astrologlar diyor ✌️

 🎯     Hatta bir astrolog retro yu şu sözlerle anlatmış ,
Taşkın bir su gibi davranıpta , kırdığımız , haksızlık ettiğimiz , yerle bir ettiğimiz durumları düşünün ve o kişilerle konuşun .Vicdanınızı temizleyin , Yarım bıraktığınız her şey sizi yarım bırakır .
O kişilerle tamamlanın . Bu retro nun kötü duygusu , Kaçma isteği olacak bu oyuna düşmeyin .
Sakın Kaçmayın ..
 ✔️  Ve şu yorumla devam etmiş .Bu kısmına bayıldım 👇

🔥 İşlediği suçu vicdanında çözemeyen bir mahkum , çıktıkdan sonra koğuş arkadaşlarıyla
      Görüşmek istemez , tekrar hatırlamasın diye .

☀️ Şifayı bulup iyileşen hasta , çıktıktan sonra hastahanedeki oda arkadaşıyla hep görüşmek ister.
     O şifayı hep hatırlayıp bağımlı kalsın diye .
Hataları yaptık , burnumuzun dikine gittik , düşünmeden hareket ettik . Demek ki en az iki kere düşüneceğiz bunu öğrendik . Denedik ama iyi ama kötü hep ne diyoruz tekrarlamamak kaydıyla adı üstünde deneyim
Sonuç , Gerçek yanımızda olanları gördük .Kötüler olmasa iyilerin kıymetini kim bilecek

Eeeee o zaman yüzümüzü temizlendikten sonra , makyaja başlayabiliriz . Ne dersiniz ?
Ben çoktan temizledim , makyaja başlasam mı diyenler , Başlayın ama sinirlenmek , kaçmak ,sıkılmak , ağlamak , alınganlık yapmayacaksanız ..

     Olabildiğince sakin olmalıyız , tek derdimiz kendimiz olsun , önce kendimizi sevelim ,
Kendimize yatırım yapalım ki , Güzel şeyler yaşayalım ..
Ben kendimi seviyor muyum diye sorun ?
Zaaflarım , anlık kararlarım  , Konuşmadan kendimce varsayımlarda bulunarak verilen zanlar = Sonuçları  bu denklemden gidin ✌️
Kendiyle derdi olanın , başkasıyla derdi olmaz , derler

  Madem fizy le başladık 🎶Fizy le bitirelim . Şu an çalan şarkı , We found love - Rihanna
Ne çok dinlerdim bu şarkı yı 💃🎶

7 Mart Perşembe Regaib Kandili 🙏 Allah herkesin  gönlüne göre versin 🙏

Bol şifalı günler o zaman bugün itibariyle süre başladı ⌛️





 

Yorumlar

Popüler Yayınlar