DÜNYAYI SEVGİ KURTARACAK

   Kendimizle kavgamızı çözdük mü ? İşlem tamam mı 🙏  Tepkiler çok iyi bir önce ki yazı dan
Bahsediyorum . Baş ucuna 📌 Sabitliyoruz ✌️ Yolumuzu Kaybetmediğimiz an , yüzleşmeye ihtiyacınız olduğu zaman yazı yı okuyun 🎯 Ve diğerlerini ✔️

         Ne istediğimize karar verdik mi ? Bizi kim , Ne mutlu ediyor ?
         Affettik mi ?
Twitter da erolgoka nın , bir paylaşımını gördüm .Diyor ki ,
  - Kimileri böyle düşünmüyor ama ben birini affetmek için onun af dilemesinin şart olduğu kanaatindeyim . Psikolojiden bakıldığında  da Af Dilemeyen affedilemez .
Affetme , Suçlunun Pişmanlık ve Vicdan Azabına karşı olgun bir nefsin cevabıdır .

     Ben de sonuna kadar katılıyorum 🎯 Ah Aslı bu zamanda Herkes kendine göre haklı salak ayağına yatıyor .Suçunu mu kabul ediyor diyorsunuz .Haklısınız !!!

📌     Ama ben de size şöyle bir şey söylemek istiyorum . Bir insan başkalarını kandırabilir ancak
          Kendini bir yere kadar kandırabilir . Vicdanını bir yere kadar susturabilir .
          Kabul etmediği , yüzleşmediği takdirde ayağa hep o kayaya takılacak ve hep yarım , eksik
          Kalacak ...

  Kendi adıma aslında affedicidirim ama bu huyumdan yararlanıldığını hissetiğim an iyi olmaz tabii
  Anne ,baba , kardeş , abla , sevgili ,çocuk , arkadaş , dost  herbirimiz için geçerli ,
  Kimse kimsenin malı değil , o nasılsa benim nereye gidecek ? Bağırır tepki verir unutur diye bir şey yok .
    O insan seni öyle kabul etmiş , alttan alıyorsa  sevdiği içindir.
   İşine yaradığı zaman seni kocaman seviyorum .
   İşin bitince geldiği yeri unutma yakışa kalan bir davranış değil
⭐️  Hayata Dair Bu Tarz İnsanlara Genel Yorumum 😊☺️
 
Bir önce ki yazım da , Ne demiştim ? Kişi kendinden biliyor her şeyi ✌️

    ✔️ Kendi adıma , Temiz , hesapsız saf kalpler beni anladıktan , sevdikten sonra ,
    😈 Geçimsiz , çıkarı için yaşayan , dengesiz , hesaplı kötü kalplilerin benimle ilgili ne düşündükleri , Benim için hiçbir zaman önemli olmadı . Kişi Kendinden Biliyor Herşeyi 🎭

     Unutmayın , Kendine güvenmeyen korkak insanlar , Senin yapacağını anladıkları zaman sizi
Değersizleştirmeye çalışır , İkili oynar , arkandan iş çevirmeye başlar .
Bu oyunlara gelmeyin !!!

Geri çekilin . 💭 Kötü günümde yanımda mıydın ? İyi günümde ? İkisinde de yanımda değilsen
Hayatımdaki işlevin ne ?
  " Düşman , elinde kılıcıyla karşında duran değildir ; Arkasına hançeri saklayıp yanında durandır "
Paulo Coelho
   Herşeyi canın istediği için yapabilirsin ama hiçbir hayata öylesine giremezsin .
   Vebalı ağır olur . Hepimizin bunları düşünerek yaşaması gerekiyor .

Hepimiz bunlara dikkat edersek , Bencilce düşünmezsek her şey çok güzel olacak.
Bu dünya yı sevgi kurtaracak , Sanat kurtaracak 🙏

    Geziyorum , keşfediyorum , gözlemliyorum .
    Yürürken yanımdan geçen , Mert
    Otobüste karşımda oturan , Meliha Teyze
    Yan masamda ki , Mehmet , can , merve , melis te ,
    Bankta oturan Ahmet Amca da hemen hemen bunlardan dert yanıyor .
    Ortak Sıkıntı İnsanın insana yaptıkları

   Sizi gerçekten seven , bir yolunu bulur sana kalır .
   Kendinden bile gider ama sana ne olursa olsun gelir çok sevdiğim bir sözdür .

O yüzden üzmeyin kendinizi Canlarım 🎈🎈

Gelelim Ig da paylaştığm Pembe Cennet e


 Canım İstanbulum 💙 Şükürler olsun nasıl her yer rengarenk çiçek 🌸
Ihlamur Kasrı Pembe Cennet 💜 geçen hafta gittim balkanlar oradaydı desem yalan olmaz 😄😄
Kimse Bize fotoğraf çektiriyor diye kızmasın .
Süslenmişler , o etekler , o kıyafetler , tesettürlü şıklar ,  tüllü etekliler ,nasıl güzeller , mutlular .
Ne pozlar veriyorlar , Bir yerde en az 100 poz ..

Eeee biraz müsaade etseniz de ben de çektirsem derken buldum kendimi 😂😂
Yanımdaki kahkalahar attı , Sıramı bekliyorum bize ne zaman sıra gelir diyor 🙈🙈
Ben de Balkanlara Gidip , Size sıra vermeden , Her köşesinde bol bol fotoğraf çektirmezsem .
Hatta iki hafta önce canımla konuştuk .
Karadağ , Lviv , prag la başlayalım .Sonra devamı gelir .
Aslında 2 senedir konuşup bir türlü denk getiremedik .Kısmet bu işler
Allah sağlık huzur versinde her şey zamanında hem de en güzelinden olur 🙏

 Fotoğraf nerede çekilir 📷

Ihlamur Kasrı
Dılmabahçe Sarayı
Beşiktaş - Rumeli hisarı sahil
Karaköy - Galata
Emirgan Korusu
Balat
Polonezköy
Moda
Duvarları çiçekli , tablolulu cafeler
Bunları buldun mu , Neşende yerindeysen poz veriyorum 📷🎈
   Ay size bir şey söyleyeyim de gülün , Hani çocuklara çocuğum dışarı çıkınca bir tane bir şey alma                    hakkın var derler ya o hesap ,
Bana demez mi iki fotoğraf çekme hakkın var 🙈🙈
Şaka mı bu 😊☺️ Çekersin bol bol sonra içinden 2 tanesini seçer .Geri kalan 30 pozu silersin
Daha bunun filtresi var , Parıldama , doyması  😂😂 Şanslıysan no filter
Bir de soldan güzel çıkıyorum .Olmuş mu öyle sağdan çekmişsin
Ya bana bana yapılır mı , hiç ?
2 tane 🎈🎈 Ama geçen de gayet yolumda gidiyorum .Dur bakim dedi ve 2 den fazla çekti
Ah siz yokmusunuz ☺️😊

Çekiyorum 📷 Yazıyorum 📝
Kalbi güzel , niyeti temiz evet evet sizi kocaman seviyorum ⭐️⭐️

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar