KENDİ İÇİNİZLE OLAN KAVGANIZI ÇÖZÜN

  Gökyüzü karnaval  🙈🙈 Haberleri okumaya ,  sosyal medya ya bakmaya insan çekiniyor gündemin hızına yetişmek mümkün değil aman Allah ım 🙈🙈 Nasılsınız 😄😄
    Eeee Kolay mı ?  5 mart Merkür gerilemesi
                                6 mart Balık burcunda yeni ay
                                7 mart ta da  Uranüs 84 yıl sonra Boğa Burcuna geçiş yapıyor
Haberleri takip etmek için twitter a şöyle bir bakıyorum.
Facebook a hiç girmiyorum zaten  Ig en sevdiğim  , çevremdeki insanlar sorunsuz oldu ki zorluyorlar
Anlamaya çalışıyorum , alttan aldığım halde hala devamsa sessizce uzaklaşıp , kulağıma kulaklığı
Takıp , Yaz geldi , dans et haydi sen de  🙈🙈🎶🎶

       Herkes herkese laf atıyor .Herkes herkese ayar veriyor .
      Aman 😄😄 Sakin Olun .. Normal konuşuyorsun sen bana laf mı soktun ?
      Verdiğin örnekler ben miyim ? Açık konuş lütfen 😂😂
      Sosyal Medya kaynıyor ... Herşeyi bu kadar ciddiye almayın yahu
      Herkesin kendine göre derdi var inanın insanların psikolojisi bozulmuş
      Bir önce ki yazı da da belirttiğim gibi , İnsan olarak hemen hemen aynı şeyleri yaşıyoruz .
      Evliler , bekârlar , gençler , çocuklar ..kimi erken kimi geç yaşıyor sadece ve ,
      En önemlisi , Olumsuz bir şeyle karşılaştığın da verdiğin tepkiler
      Haberlere , programlara baktığında % 90 aldatılıyor , güveni kırılıyor , verilen sözler tutulmuyor
      İletişimsizlikten anlık hatalı kararlar veriliyor .
      Ünlülere bakın , Bunu bana mı dedin , story paylaştın taş bana mı 🙈🙈
      Aaaa bakın takipleşti , takipten çıktı ,
      Hala unutamadı görüyor musun , bütün paylaşımları hep ona ithafen
      Tabii klavye kabadayılarının altına bol keseden yazdıkları yorumlardan hiç bahsetmiyorum .
      Aynı şeyleri sıradan bizler de yaşıyoruz  .
      Bu şarkı ona mı ?
      Ayyy bu hiç etkilenmedi ?
      Gördün mü , nasıl da ağzının payını verdi .
      Acaba bu söz ona mı ? Caption da pek manalı 😄😄😂😂
      Rahat bırakın insanları , Sorunun kendinde olduğunu anlamayan insanlar ,
      Çözümü başkalarının huzurunu bozmakta bulur .
      Ig da çok güzel paylaşımlar ,  psikologlar ,  yazılar , hobiler , yeni fikirler var
     Gezi sayfaları var .. Oralara bakın , ilgilenin ..
     Ciddi söylüyorum , İnsanlar , Mutlu mu , Mutsuz mu bunları takip etmeyin
     Herkes bir açık arama derdinde , Bak bunun başına da bu geldi oh olsun !!!
     Çok çekti ama biraz yüzü gülsün 😄😄 Bilmiş şey , Oh nasıl da rezil oldu 💃

Tabii ki  ben de , Canımı yakanın canı yandığında , üzülmüyorum yalan konuşamam
Allah büyüktür , yaşattığını yaşadı derim .
Ama bunu demem içinde gerçekten çok canımın yanması lazım ,
Hadsizlik yapılması lazım ..
Kötü niyetle hiçe sayılarak edepsizce , saygısızca bir şey yapılırsa
Çünkü orada kelimeler biter , İnsanların bu kadar çıkar için yaşamaları ,
Bu kadar kötü olmalarına anlam veremezsin , veremem ve Allah a sığınırsın 🙏
Açıklamamı yazayım da 😄😄 Allah ım sanki melek diyen tipler var biliyorum 😄😄
İçinizi okudum , siz sormadan cevap verdim 😉

    Ne diyorduk , Aslında bir insan içinde ne yaşıyorsa , hayata da öyle bakıyor biliyor musunuz ?

İç dünyasında kabul görmeme , reddedilme , cezalandırma , kargaşa , duygu gelgitleri , kararsızlık ,
Utanma  , kendini yakıştırmama gibi bastırdığı çözemediği  duyguları varsa ,
Kararları da o yönde oluyor , Herkesin bunları göreceğini düşünüyor .
Yüzleşmiyor , Çevre nin huzurunu bozmaya çalışıyor .
     Kişi kendi gibi bilir diye bir söz var ya aynen o hesap ,

O yüzden  , Yanlış bir şey yapmadıysanız vicdanınızda huzurlu olur .
Onu yaparım diyorsanız , Yapın
Bunu yaparım diyorsanız , Yapın
Birşeyi yaparım derseniz , Yapın
Oynamayın , Görünüm de başka , gerçekte başka olmayın .

  İlla canımız mı yanmalı , yaptığımızın kötü bir şey olduğunu anlamak için ,
  Gerçi onunla bile akıllanmayan , ders çıkarmayan insanlar yok mu ? Maalesef Var
  Onlar adına üzücü ..

   İnsanların ruh durumunu , Mutluluğunu , Mutsuzluğunu takip etmek yerine ,
   Her olumsuz şeyi üstünüze alınmak yerine ,

   İçinizdeki huzursuzluğu bulmaya çalışın .
   Kendi içinizle kavganızı verin , çevre yi huzursuz ederek iyileşemezsiniz.
   Size göre Hep Karşınızdaki suçlu ?
   Ben niye böyle yapıyorum ?
   Nerede hata yapıyorum demeyi deneseniz .

  Bak size yardımcı olayım , Kapatın gözlerinizi  yazdığım şeyleri canlandırın , hayal edin 💭
       Aynen şöyle davranıyorsunuz ?
Benimle arkadaş olman için herşeyi yaparım , yaptım . ( Kendince savunmanız )
Ama daha ne yapmalıyım , hep ben mi seni idare edicem , idare ettim .
Sonra karşınızdaki tamam haklısın der , Siz , hah işte yola gel ( iç ses )
Bu sefer dengesiz hareketleriniz başlar , eski ilgi , iyi niyet , tahammül olmaz .
Kendinizi bir şey zannetmeler , Kötü , saygısız davranışlar , üstünlük kurma çabaları , zanlar ,
Elde ettim , rolüm bitti .
Özüme dönebilirim .
Sonra sanki tüm dengesizlikleri  Siz değil de , başkası yapmış gibi ,
Madurum , hep kullanıldım ..

     Şimdi Açın Gözlerinizi ,
Sorun kendinize , Ben ne istiyorum ?
                             Neden sabırla yaptığım şeyleri elde edince ya da edemeyince çirkinleşiyorum ?
                             Neden bu kadar sık karar değiştiriyorum ?
                             İnsanlara kötülük yapıp , sanki kötülüğe uğrayan benmişim gibi davranıp ,
                             Bir de kötülük yaptığım insanları cezalandırıyorum ?
İnsanların mutluluğu neden canımı sıkıyor ?
Neden yüz yüze seviyeli konuşmak varken ,
Her şey bu kadar kolayken , zorlaştırıyorum , kör düğüm yapıp bir de ,
Sen yaptın deyip , Suçu başkalarına atıyorum ?

İtiraf edin gözlerinizi kapatıp yaptığınız şeylerle yüzleşince Ne düşündünüz ? Ne hissettiniz  ?
Maalesef  hep bu davranışları sergiliyorsunuz .
Sakin olun , Tekrarlıyorum kendinizle kavga etmeyi bırakın .
Geçen de bir arkadaşım dedi ki ,   Adam geldi bana biz olamayız dedi
Ben de ona dedim ki , Bunun anlamı , ben gidemiyorum , sen gittir
Sen git erkeksen ben burdayım dedim dedi .
Adam afallamış tabii ,

Benim arkadaşım 😄😄

Kadın , erkek ayrım yapılmamalı , Hepimiz İnsanız ama hani dilimize yapışan bir söz var ya
Kadın halimle , Çoğu erkekten daha delikanlıyım , Derim yaparım .
Bazı kadınlar gerçekten de , Çok sağlam yürekli 👏👏
Delikanlı ..

Bu örnekle kendimle kavga etmiyorum ki , o da ne demek şimdi ye açıklama olsun
Kapatın gözlerinizi dediğim her iki cins içinde geçerli ve inanın özellikle birini  kastetmedim .
O kadar çok var ki ..

Sakin olun , mutlu olun ki , Çevrenize de öyle bakın ✔️

Vicdan rahatsa , Takın kulaklığı tamam tamam 🎶 hemen modumu yükseltiyor .
No sıkıntı hımm , falan filan tamam tamam 🎶 Easy easy tamam tamam

İçin neyse dışa yansıyor  . Sonra , Ed Sheeran , Ellie Goulding , Lady Gaga  Davıd Guetta
Sanat Müziği 🎶
Ruhumuz  müzikle , sanatla , şükürle , okuyarak , gezerek , paylaşarak , keşfederek huzur buluyor
Önce kendi sev , kendinle barış gerisi geliyor zaten ..

Hadi iyi geceler , günaydın , tünaydın her ne zaman okursanız yazımı , Sevgi mi  yolluyorum size
Keyifli Okumalar 💌

 


   
   

Yorumlar

Popüler Yayınlar