YOK ARTIK

Bir sonra ki yazı da,Doğa huzur dedim size ancak ilginç olaylara şahit olduğum için bu yazı da,bahsetmek istedim.
     Hep sizinle paylaşıyorum.İyi-kötü,şahit olduğum,mutlu,mutsuz olduğum detayları...
Bana hep soruluyor.Nasıl bu kadar neşeli ve enerji dolusun?Ağlamaz mısın?Nasıl bu kadar dik durabiliyorsun?
     İşte o yüzden bu detayları anlatıyorum sizlere..
Bazen anlatılanlara o kadar benimsiyorum ki,kendim yaşamış gibi oluyorum.Tepki veriyorum.
   Kendime yapılmasını istemediğim hiçbir şeyi,başkasına da yapmamaya çalışıyorum.
Dedikodu,laf,söz,tutarsız davranışlar ve ikili oynamalar hiç haz almadığım ve yanımda da yapılmasına müsaade etmediğim şeyler..
   Kimse kendi egosunu tatmin etmek için başka insanları karalayamaz.
Her duyduğuma inanmam kişiye güvenir ve takibe alırım.Soru sorarım.Hemen yargılamam !!!
  Laf peşine düşmem,düşenleri de,sevmem !!!
Kimsenin ağzı'yla,hareket edilmeyeceğinin bilincindeyim.
   Hem de çok küçük yaşlardan bu yana...
Çünkü bilirim ki,kalbi kararmış insanlar,mutlu insan görmeye tahammül edemez.Boş insan oldukları içinde sürekli kötülük üretir.Kişileri birbirine kötüler ve başarılı olduğunu görünce de,mutlu olur.
Ancak,Ordu'da öyle üzücü şeyler duyuyorum ki,İnanmıyorum?Yok artık dediğim şeyler oluyor.
   O yapmaz dediğim insanların bile neler yapıyor?
Evli,çocuklu,bekar ayırt etmeksizin,zengin erkekleri gözüne kestirip,kendilerince hedefe ulaşıp,iradesiz erkeklerin de buna izin vermesi sonucu yıkılan yuvalar,kırılan kalpler,güven sorunu yaşayan çocuklar...
      Ha bu arada tamamen illa cinsel anlamda düşünmeyin bunu?
Sırf kullanma amaçlı yapanlarda var.Getir_götür işleri,arabayla seyahat etmeler,etinden,sütünden yararlanayım diye düşenenler ve uygulayanlar ...
   İşi bitince yüzüne bakmazlar.O yüzden engel gördükleri şeyleri de ortadan kaldırmaya çalışırlar.
İşte bazı insanlar,tanımadan iki güler yüze,güveniyorlar.İçini olduğu gibi döküyor.
   Anlatan insan içi_dışı bir sorun,anlattığı kişi ve kişiler...
Herkes iyi niyetli olmuyor.Bazen insanın kendine gelip,çenesini tutması gerekiyor.
   Canı acıyan,sorunlarla baş edemeyen insan,boşlukta kendini unutmak isteyen insan,yalan dedikodu,cinselliğin fazla yaşanması,gereksiz gülmeler,gereksiz neşeli haller ile mutlu imajı çiziyor ya da öyle mutlu olacağını düşünüyor.
    Sizin de,mutlaka çevreniz de böyle insanlar vardır. İşte merak edenlere cevabı verdim.Sebep bunlar...
 O zaman irade,nefis ve üzerine sevme'nin tanımını yapalım ve güzel bir paylaşımla bu yazıyı bitirelim.
   İRADE,Kendi kararları ile hareket etmek,doğru şeyler yapmak için çabalamak.
   NEFİS,Zevk vereceğini zannederek yapılan hatalar.
SEVMEK;Sevdiğin insanla korkmadan hayatına gelecekleri göze almaktır.
   Sevgi,cesaret işidir.Hazzın,isteklerin de sonu yoktur.
Gelelim şimdi,Ordu'da hayat nasıl geçiyor ?
  İnanın çok yoğun...
      Gezmek,yemek,kitap okumak,doğum günüm,fındık,kum eğlence..
Sizleri merakta bırakıyorum biliyorum,ancak hepsinden keyifle bahsetmek istediğim için,sonra ki yazılar da paylaşacağım :)  Ancak sizlere okuduğum kitaplardan bahsedebilirim :)
     Tatlı yorgun sonrası misss gibi çiçekler,yeşillik eşliğinde hamağa yatılır ve bu kitaplar okunur.
_Kocan Kadar Konuş
_Kadınlar Sağdan Erkekler Soldan
_Dolce Vita
 ve niceleri..
  İnanın hiç bu kadar kitabı, kısa sürede okumamıştım.
       Huzurdan mı,acaba?
Her şey'e şükürler olsun...
   Gözümüzü dört açacağımız,iyi ile kötüyü ayırt edeceğimiz,sevgimize sahip çıkacağımız,yeni umut dolu günlere..
   Hadi bu da günün sözü olsun;Bir insan sana gelecekse gelir,başkasına gitmez.O yüzden üzülmeyin !
Ve gerçekte size seven insanlara yorum hakkını verin !!!
                     Takipte,sevgi ile kalın :)
 


Yorumlar

Popüler Yayınlar