UMUTSUZ EV ERKEKLERİ

Nasılız bakalım?Ben gayet keyifliyim hatta bomba gibiyim diyebilirim :)
  Ordu 'ya geleli neredeyse 1 ay olacak.Ben bu kadar kalmazdım,ordu'da.Hayırdır ???
Eeee demek ki,değişken olunabiliyormuş.
    Aklıma ne geldi,bakın ?
Desperate Housewives,Umutsuz Ev Kadınları
  Her şey de olduğu gibi bunun da hemen türkçe versiyonunu yaptık.
OHOOOO Aslı,sen geri de,kaldın demeyin.Konuyu bir yere bağlayacağım.
   Peki ,Umutsuz Ev Kadınları varda.Umutsuz Ev Erkekleri yok mu ?
Var tabii !!!
   Düzenli bir işi olmayan,kadınlarla oturup dedikodu yapan.Bol bol kızlardan bahseden ve bununla övünen.
Kadınlar arasın da laf getirip götüren,ikili oynayan,dengesiz güvenilmez,büyümemiş,olgunlaşmamış,Erkekler ?
   Bazen Büyüklerimiz der ya,kalıbının adamı değil..Tam da bu oluyor !
Şimdi keyifliyim dedim.Evet öyleyim de,ancak keyifli olmam gözlemlememe engel değil.
   Geçelim o zaman keyifli paylaşımlara;
Doğum günü kutlamam,güzel dilekler..
  Beni tanıyanlar bilir,çok önemlidir benim için doğum günü,kandil,bayram kısaca özel günlerde özellikle telefon'la yapılan temenniler..
   İlgi,alaka,saygı,ince düşünce,iyi niyet,doğruluk,cesaret ve ayakların yere basması bunlar olmazsa olmazlar !!
Hani derler ya Adam dibi adam ya da kız da adamlara taş çıkartacak kadar sağlam bir yürek var
 Haa tam da, ondan bahsediyorum.
   İşte öyle insanlarla bu özel günümü kutlamanın,tadı anlatılmaz yaşanır.
Garden ya da canlı müzik vardı.Sesler muhteşem,levrek lezzetliydi.Benden geçer not aldı.
   Şimdi hem gözümüzün hem de midenizin bayram edeceği fotoğrafları paylaşacağım.Az sonra :)
Alın kağıdı,kalemi..Soğuk bir naneli limonata ya da dondurmayı da unutmayın :)
    Ordu'ya  yolunuz düşerse,bunlar benim yaptıklarım tavsiyelerim
_Hünkar Restaurant,Beyti lezzetli ve doyurucu
_Şamata,kes enişten ve karışık tost'u
_Kervansaray cafe,soya soslu tavuğu güzel.Soya sosunu ayarlayamadıkları için tuzluydu ama olsun :)
_Gesto,yemekleri ve dondurmalı irmik helvası denenmeli
_Mado,her yer de var.Sevdiklerinle gidilince her yer keyifli
_Denizciler dondurması bu sefer gayet iyiydi
_Dıgı Pide,şimdi sürekli dıgı pide diyorum ancak Piraziz'deki kukul pide'nin,Bolaman daki pide nin de tadı başka.
   Seçim sizin ?
Deneyin ve kararı siz verin.






Padya Otel'in inanılmaz güzel manzarasında
yapılan kahvaltı ve Hüner'in bu pizzasını da unutmayalım.
  İstanbul'a dönüş tarihi belli ancak paylaşmayacağım.
  Ben buradayken,ziyarete gelenler ve ısrarla tekrar gelenler.Ayıp olmasın artık,bekletmeyelim :)
  Sırada,Ankara,izmir var.
Bakalım bu şehirlere daha çok gidip geleceğe benziyorum.
  Deneyimledik,derler cıkardık...
Yeni güzel sayfalar açmaya başladık bile...
  Hafta'yı yarıladık
Hadi alın elinize kahvenizi ve ne kadar işler başarmışız diye kendinizle gurur duyun :))

 
 



Yorumlar

Popüler Yayınlar