HAYIRLARA VESİLE OLSUN

Günaydınnnn,tünaydınnnnn :) Dünden bu yana bir heyecan var içimde hayırlara vesile olsun  inşallah !
   Sabah 05:00 'e kadar uyuyamadım.Kalktım 10.30 'da yine bir heyecan tabiii hiçbir şeye odaklanamadığımdan dolayı planlara uyamadım.
       Güzel bir heyecan ancak neyin heyecanı olduğunu anlamak için herhalde, çevremde de kimseyi istemiyorum.
    Gülüyorum deli gibi iç sesim bir şey demeye çalşıyor ?
Mır mır ettiği için ilk defa anlamıyorum da,söylesene kursağımız da bırakma illa heyecan yapacak hadi öyle olsun.
   Ben karadenizliyim,tez canlıyım dedikçe bekliyorum,sabrediyorum...
Ha bir de üstüne Erkin Koray 'dan açtım mı,senden başka kimse yok içimde şarkısını..
    Hoppala dur ne oluyoruz dedim.
Şu an ben de bilmiyorum sanki dışardan bir güç enerji yolluyor ve yönlendiriyor beni :)
   Ben de arabaya binmiş ve nereye gidiyoruz ,söylesene kız şirinliğinde dır dır yapıyorum ve yanımda ki kimse :) O da,bana güven sürprizzzzz diyor.Bekliyorum bakalım nereye götürecek,altından ne çıkacak ?:)
    Aslında ben bu yazımda,Çok Yaşayalım Emi  yazımdan etkilenip bana anlattıkları olayları yazacak ve buradan da bir kaç söz söyleyecektim ama dua etsinler iç sesime de,bir sonra ki yazıya kaldı.
    Tabii ki,elimde kurtuluşları yok :)?
Lalalalayyy ay yazmakta istemiyorum.Şimdi kıskanan insanlarda olacak bu kız hala mutlu hala mutlu
   Eminim sonunda onlarda pessss edecekler.
Biz ne kadar işini bozmaya çalışsak,kıskansak,yalan konuşsakta ,aslı bize hesap sormaya bile gelmiyor.
  O kadar önemsiziz,sallamıyor bizi diyorsunuz.?
Ha şunu bilesiniz : )
   Çünkü yüzleşince de yalan konuşulup,yalan yere yemin edildiği ve menfaatleri hangi doğrultuda ise öyle davrandıkları için artık hiç topa girmiyorum.
   Aklı olan karakteri sağlam olan biraz da gözlem,araştırma yapan ve kendini umutsuz hayat akışına bırakmayan herkes neyin ne olduğunu,iş işi geçmeden görür.
    Şimdi ne oldu Aslı demeyin, Canım heyecan devam ben birden fazla işe odaklanabiliyorum.
Büyüklerimiz der ya, dürüst insan sallanır ancak yere yıkılmaz..
  Bu arada hem yazı yazıyorum hem mesaj geliyor hem de arkadaşım arıyor.
Ne olacak benim bu halim :)
   Hadi lafı uzatmayayım,her şey tadında güzel
Muhakemeler yapılır.Ben hangi ara bu kadar kötü oldum?Ya da neden bu kadar kendimi kullandırıyorum ?
    İnsanlar beni kendi menfaatleri için mi,sevdikleri için mi yanımdalar ?
Art niyetli insanlar yüzünden,iyi olanı mı,harcıyorum ? Gibi çoğalacak bir çok soru
Yarın Allah izin verirse 1 eylül ,bütün olumsuzlukların geçtğimiz aylarda kaldığı,Yepyeni sağlıklı,kararlı,huzurlu,bereketli,cesur adımlar atacağımız çok güzel başlangıçlar yapacağımız güzel bir ay olsun ve sonraki aylarda devamı gelsin :)
            Sevgi,söylediğin kadar değil,gösterdiğin kadar anlaşılır... sözünü de aklımıza kazıyalım...
   Sonra ki yazım hikayeler ancak ondan sonra ki yazım da bir tarif var...
        Ne tarifi demeyin ve bekleyin :) Bollll gülücüklü bir hafta olsun, hepimiz için :)))))))
 
                                             
 

 
       


 
   
   
   

Yorumlar

Popüler Yayınlar