ÇOK YAŞAYALIM EMİ

Yine Ordu'dan selamlar diye başlamak istiyorum yazıma :)
   Dün arkadaşım ile buluştum.Direk Aslı,helal olsun sana ne gezdin ama,dedi.
Gerçekten de,öyle oldu.Sağolsun dostlar sevenler,sürekli aradı,ilgilendi benimle...
  Hava inanılmaz bunaltıcı olsa da,yine de dayanılıyor sevenler için.Nem çok kötü ya ,
Fotoğrafları paylaşıyorum.Aslı canımız çekiyor diyorlar.Paylaşmıyorum Aslı,neden mahrum ediyorsun bizi..
  Benden şaşırdım yahu :)
O yüzden mekanlardan ve yediğim yemeklerden bu yazı da bahsetmiyorum.
  Eşitleyelim durumu :)
Güzel bir giriş yaptıktan sonra,girelim konuya.
   İlk önce kısa bir,anekdot ile başlayalım.
Genç delikanlı,uzun süren ilişkisini hiçbir şey demeden,kendi kafasına
göre bitirir.
  Tabii kızın bundan haberi yok her zaman ki,tribi zanneder.
Arar delikanlı yı,delikanlı demesin mi,kız arkadaşımla buluşacağım.
 Kız ilk önce şok olur  sonra sakinliğini korur ve Allah'a havale eder...
    Bu kadarla da bitmez
Kız gerçek mi,değil mi diye anlamaya çalışırken.
   Kızın yakının daki biri demesin mi ?
Çok üzüldüm aranızın bozulduğuna,onun hayatında biri var ben duydum konuşmalarını,
   Ve üstüne kızın yakını,başka yakınına kızın fotoğrafını gördüm, çok güzel der...
El insaf !!! Sen nasıl utanmadan,kızın yakınına,hayatındaki o kişinin fotoğrafını gösterirsin.
  Ya Hanım kızım,sen nasıl kendi yakınını savunmazsın.Üstelikte kızın kulağına gideceğine bile bile..
Mağdur gibi görünen kızda,elbet bunun kendi için bir sınav olduğunu düşünür.
  Düşmanını yakınında ara derler ya,
Yakınındaki kişilerin ne kadar güvenilmez ve kötü niyetli olduğu halde idare ediyor.Şimdi ise altı çizildi.
  Bu hikaye gerçek yaşanılmış bir hikaye,
Alıntı diyelim,dizi senaryosu gibi değil mi?:)
     İşte bu olayda yapılması gereken tek şey bence,Susmak ve İlah_i Adalet'in tecelli edeceği zamanı sabırla beklemek.
   Hiç düşündünüz mü?
Neden insan yakın olmak varken,kendinden nefret ettirir.
Neden mutlu olmak varken,anlamsız hareketlerle hem kendini hem de insanları,mutsuz eder.
  Arkadaşlar'la ,dostlarla,Kadın,erkek herkes ile sohbet ettiğim de,son zamanlar da,
Dengesizlik,amaçsızlık ve bu nedenler ???
    O kadar çok ki,bu nedenler hiçbirinin cevabı da tatmin edici değil...
Peki nedir bu,ertelemelerin,laf dolandırmaların,katakullelerin sebebi ?
    Nereye gidiyor, bu insan ilişkileri ?
Neden güvenler hiç düşünülmeden,kaybediliyor ?Daha doğrusu buna izin veriliyor.
   Nasıl seven insan,sevdiği insanı kendinden nefret etmesini sağlar ve bundan mutlu olur.
Başka insanlarla olacağını bilmek,canını acıtmaz...
   Kendi eliyle kapıyı açar.
Bu sorular bana sorulduğu zaman inan cevap veremiyorum.Üzülüyorum !!!
  Çünkü benim ne gönlüm, ne de aklım,saf sevgi ile kötülüğü bir arada düşünemiyor,yakıştırmıyor.
   Sevmek,sevilmek vicdan,şefkatli olmak,kıymetini bilmek,saygı,kişilerin özelini,sınırını aşmamak ve gizemin olmaması,Biz demek.
     Hava ya girmeden,dedikoduların,kötü niyetin saf sevgi'ye kirletmesine izin vermeden,iki kişi yaşamak.
                         Bence insanlar gerçekten,silkelenmeli !!!
Bu boşvermişlikler,iletişimsizlikler,gizemler ve söylenen ile hareketlerin uyuşmaması,korkular,güvensizlikler
 trip gibi davranışlara son verilmeli...
     Ne ekersek onu biçeriz.
Aldatırsan,aldatılırsın.Mutsuz edersen,mutsuz edilirsin ve mutlu edersen de,mutlu edilirsin.
  Tertemiz seversen,tertemiz sevilirsin...
Bazen öyle olmuyor,Aslı Hanım diyorsunuz ?
  Haklısınız !
Bazen egomuzun inmesi,hattimizi bilmemiz ve ayaklarımızın yere basması için,hayat bize dersler veriyor.
   İşte ders çıkarırsak,tertemiz oluyoruz.Hem de,daha da güçlü,
Daha da büyüyerek,ne istediğimizi bilerek..
        Sonuç,mutluluk,huzur ve şükür etmek.
   Ders çıkarmazsak,işte bu olumsuzlukları ,hem kişi yaşamaya devam ediyor.
Hem de,başkalarına bulaştırıyor ve böyle anekdot ları,duyuyoruz.
    Kendimizi şansız ilan ediyoruz.Suçu başkalarına atarak,kendimizi kandırıyoruz.
HADİ AMA BİLİYORUM,SİZİN İÇİNİZDE DE SEVGİ TOHUMLARI VAR.
SADECE GÜNEŞ OLAMAYAN YERE EKİYORSUNUZ :)
    Sizin suçunuz değil...
Yerini sevmiyor sadece :)
   Geç olmadan,hayatı kaçırmadan.
Kendinize iyilik yapın ,
Kendinizi sevin,
Kendinize güvenin,
Kendinize şans verin,
GÖRECEKSİNİZ,her şey kendiliğinden düzelecek...
   Birbirimizin kafasını ??? karıştırmak yerine,
   Net olduğumuz,mutlu :)))))) konuşalım.

Sevgi ile huzurla,aşkla hep birlikte çok yaşayalım emi :)

     
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar