MUTLULUKLAR BİR ARADA

Geçen hafta sonu elektrik kesintisi yaşadık.Hem de istanbul'un  göbeğinde..İşin ilginç tarafı ilk önce biz dahil apartmanda bir kaç kişide yoktu.Sonra tüm mahalle gidince durum eşitlendi:)
   Meğer ne kadar kötü bir şeymiş,elektriğin olmaması...Telefon şarj olacak,tv yok hiçbir şey yok.
 Sağlamcı biri olarak ben bile gafil avlandım.Nereden bileyim...Hele de yıllar sonra birinden elektrik almaya başlamışken:)Şimdi bu yazıda eminim ki,bu cümle seçilir!Latife yapıyorum canım,anlayın işte!
     Bizim evde sohbet,muhabbet,tartışmanın önüne hiçbir zaman geçmedi,elektronik aletler ama yine olmaması eksiklik,itiraf ediyorum!
   Elektriğin olmaması benim bir işime yaradı.Duygularım depreşti,tilkiler çarpıştı,duygular şelale oldu...
Aklıma ne yazılar geldi.Kağıtlar doldu taştı.Yazdıkça geliyor yazdıkça geliyor.Maşallah ,Suphanallah!
(Karanlıkta yazıyorum,mum ışığı aydınlatıyor)Bu yazılardan ilerleyen yazılardan bahsediyor olacağım..
Şimdi pazar günü dayıma yapılan sürpriz doğum günü ve salı günü volkanın sünnetinden kısaca bahsedeceğim.
   Kuzenim Beril,babasına yani dayıma güzel bir doğum günü sürprizi düşünmüş ama ne sürpriz..Kuzenler,
yengeler,hala(annem)orada..Dayım evde değil gelince tatammmmm:)Nasıl sevindi,heyecanlandı.Gözler doldu
Asıl sürpriz doğum günü pastasıydı.Hemen paylaşıyorum,onun üzerine devam edelim:)
         
                               

















Artık pastacılık sanatı diye bir şey var
biliyorsunuz?Senaryo istiyorlar,bir de
Fototoğraf,sonu. işte!Detaylar atlanmamış,dayım yengem salıncakta,köpekleri tarçın galatasaray maçı izliyor ve elinde ıpad'i...Güzel bir gün,aile bir arada oldu bu vesileyle...Beril'e bu güzel gün için teşekkür ederiz:)
  Gelelim Küçük sevgilimin sünnetine..Hastahanede olacaktı ama doktor eve geldi.Tahminimizden daha sakindi paşa:)Bende gayet iyiydim ama bir den tansiyonum düştü ve kan tuttu sanırım.Bire bir operasyonun içinde olunca bayılmaya ramak kala tuzlu ayran ayağa kaldırdı beni..Görkem,zeliha abla da cabası...
   Oğlumuz gayet iyi akşama sanki sünnet olan o değilmiş gibi koşup oynamaya başladı.Düğünümüzde 1 haziran da...Böyle güzel tatlı heyecanlarla bir hafta geçirdim.Kimbilir sizler neler yaşadınız?
   Elektriğimizin kesilmeyeceği,sağlıklı,bol huzurlu,bol dırdırlı günlere...(Dır dırdır da ,kararında olursa hayatın tuzu biberi)
        Dingin,huzurlu bir parçayla bitirelim bu yazıyı PASSENGER_LET HER GO                    






          

Yorumlar

Popüler Yayınlar