GÜNEŞ AÇTI SOKAKLARDAYIZ

23 Nisan neşe doluyor insan dedik.Bende o heyecanı ''Küçük Sevgilim''le yaşadım.Artvin yöresinden Atabarı'nı oynadılar.Oy benim tombulum.Ne de güzel oynadı.Bir at,iki at,üç at bu aslında bir iki topuk oluyor:)Tombulum dediğimi de duymasın.Çok şükür artık farketti kilolu olduğunu.Ayna'nın karşısına geçip
Aslı,kaslarım nasıl?Sokaktan taşları toplamış.Bir poşetin içine doldurmuş,oklavanın her iki tarafını takmış.
Halter kaldırıyor.Bu böyle olmayacak,biz seninle.....spor salonuna, gidelim mi?

Ben senin o her taraftan fışkıran etlerini mıncırırım
O tombul yanaklarını ısırırım.Kilo bir insan bu kadar yakışır mı?Sadece volkan'a yakışıyor.Yoksa cızzzz
kilo kötü bir şey kilo.Yediklerimize dikkat etmeliyiz
OBEZİTİYE Hayır!''Kamu Spotu''nada deyindik.

Sıra geldi,gezme ,tozmalara....Hep Ankara'dan abim gelecek değil ya,benim de ordu'dan amcam ve kuzen geldi.Kuzenin hafta sonu sınavı vardı.Biz de, girmeden,girince,girdikten sonra olmak üzere gezme planı yaptık.Gezme planları benden olunca,kısa bir kültür turu tadında oldu.Kültür turu dediğime bakmayın,gezme planları...Bol bol alışveriş,pazar,yürüme,yemek
yürüme temiz hava,doğayla baş başa cennet köşesi..Ve geçirilen güzel an lar...Bunların kanıtı çekilmiş samimi doğal fotoğraflar..Sizlere bu yazı da sadece iki mekan dan bahsediyor olacağım.
   İlk mekan gün için gezilen yerler,alışveriş derken yorgunluk çöker.Soluklanmak için yine işin içinde deniz havası ve gezme var tabiii...Çok geziyorsunnnn, diyorsunuz.Hayır gezmiyorum sadece ayaklarım açılsın,gözlerim güzellikleri görsün,o güzel yemeklerle midem bayram etsin,ruhum dinlesin istiyorum.
  Mutlu,huzurluyum daha ne olsun.Eeeee paylaşımcıyım da,kendime saklamıyorum da bilen bilmeyene söylesin,bu tarz yerlerden zevk alan herkes gitsin.Anlayacağınız kendime müslüman değilim.Sevdiğim,değer verdiğim insanlarda dahil olsun bu mutluluğa,huzura diyorum.Bunun kıymetini bilmeyen hem beni hem de,neler neler kaçırıyor diyerek bu konuyu da,Tarabyada ki Hayrola Cafe nin güzel manazarasına karşı içilen çay la geceyi bitiriyoruz.
 Pazar sabahı ,Fatih Karadeniz Pidecisi'ndeydik.Kuzen sıvav da,biz pide yiyoruz.Kötüyüz,kötüyüz.:)






Amcam'ın bu lezzet ile bütünleşme anı çok beğendi ve memnun kaldığını belirtti.Nasıl  kalınmaz şu güzelliğe bakın:)








































Karadenizli olarak benden tam not..
100 üzerinden 100.Biz yarısın kıymalı yarısını özel trabzon peynirinden yapılmış bir pide yedik.Çeşit bol,hizmet hızlı ve güzel yolunuz düşerse mutlaka gidin derim.Biz bunun devamında bir de Vefa Bozacısına uğradık.Ben sevmiyorum ama amcanla,hasanım ona da leblebi eşliğinde kaşık attılar:)

Devamı haftaya:))))))))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar