CANIM ANNEM

Bu yazı Anneme Özel!Anneler Gününe özel!Hem ana_kız tartışmaları ve tatlı'ya bağlanmaları..
Hem de,içten gelen samimi itiraflar...
   İki gün önce annem'le bir alışveriş merkezine gittik.Gün onun günü.Anne ne istersen al,sınırın yok dedik.Hasan'ın da, bana verdiği yetkiyle:)Önemli olan içine sinmesiydi..Dersiniz gelin,alışverişe çıktık.
Bir naz,bir kapris:))))Hiç abartmıyorum 20 çift ayakkabı denedi.Bu değil,bu sıkıyor,bunun modelini beğenmedim,bundan var...Ben gayet sakin,sabırlı,güler yüzlü,alternatifler sunuyorum.Beni 9 ay karnında taşımış,büyütmüş..tabii ki,sabredeceğim az bile..4 saatlik maratonun sonunda iki tane çok şık bir bluz aldı
Güzel günlerde giymesi dileğiyle...Gelelim itiraf kısmına;
     CANIM ANNEM, Bizi bu yaşa kadar sağlıkla,huzurla büyüttüğün için..
Şımarıklıklarımızı sineye çekip,sırf biz mutlu olalım,gözlerimiz içi gülsün diye gönlümüzü yaptığın için
Hep bizim istediğimiz  yemekleri yapıp,bizimle arkadaş olduğun için..Sırf bizi kendine güvenen,ayakları üzerine basan bireyler olalım diye,kendi hayatını ikinci plana attığın için...
  TÜM FEDAKARLIĞIN VE KOŞULSUZ SEVGİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM(İZ)
İnşallah sana ''LAYIK'' evlatlar olmuşuzdur.Kardeşim'le, bu kadar güzel yürekli SEVGİSİ GÖSTEREN
ANNE VE BABA'YA SAHİP OLDUĞUMUZ İÇİN ÇOK Şanslıyız ki inanın bunun kıymetini elimizde geldiğince bilmeye çalışıyoruz.
   Bütün Annelerin,Anneler Günü Kutlu Olsun!Allah sevdiklerimizin eksikliğini hissettirmesin.Bu güzel günleri
kutlayacağımız sağlıklı,huzurlu nice günlerimiz olsun.
İYİ Kİ VARSIN! İYİ Kİ BÜTÜN ANNELER VAR...

Yorumlar

Popüler Yayınlar