KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM

Devamı haftaya diyerek,virgül koymuştum geçen hafta yazıyı sonlandırırken...Hatta bir değişiklik yaptım.
Neden hep perşembe!Bu sefer pazar günü yazayım sonrasında gezmeye devam ederim dedim.İyi yapmışım değil mi?Tebdil_i mekanda ferahlık vardır.
   Ne kadar gezdiğimiz,eğlendiğimizden bahsetmiştim ve sürekli bahsedeceğim:)
Şu an da yazacaklarımın hepsi bir günde,gezildi.Dikkatinizi çekerim!
  Güneşli temiz havaya sağlıkla,huzurla Merhaba diyerek erkenden kalkılır.Gün uzun gezilecek çok yer var.
Ne demiş büyüklerimiz,Erken kalkan yol alır...devamı işime gelmediği için yazmıyorum:))
Kahvaltı yapmak için düştük yollara... Neden kahvaltı deyince o kadar yer varken ayaklarım beni Lokma'ya götürüyor inanın bilmiyorum.
Kısa bir bekleme sonunda yine güzel bir masa'ya oturduk.İtiraf ediyorum,Köşe takıntım var!İlla köşe'ye oturacağım.Manzara süperrr,sevdiklerimle mükellef bir kahvaltı yaptık.
  Aslında önemli olan mekandan ziyade yanında olan kişi(ler) Sohbet,gözlerde ki,mutluluk,huzur...Masada ki bal kaymağa bedel...Mekandan kalkılır.KEMERBURGAZ ATATÜRK ARBORETUMU'NA Gittik.
     Allahım!BuRası CenNet olmalı..Manzaranın güzelliğini size anlatmam mümkün değil.Giriş 20 tl aklınız da bulunsun.Anlatılmaz yaşanır..Susuyorum ve bu güzelliği fotoğraflarla ölümsüzleştiriyorum.
 

























Nasıl mutlumuyuz!En kısa zamanda tekrar gitmeliyim.Bu güzelliğin üstüne Bayrampaşa forum,İkea uzun süre yapılan alışveriş sonrası geç saatte evdeydik.
  Yorulduk mu?Yorulduk.Değdi mi?Değmez mi..SONUÇ:Mutlu muyuz?MUTLUYUZ!
O zaman her günümüz bir önce ki güne göre daha sağlıklı,huzurlu günlerimiz,haftalarımız olsun,temennisiyle kendi lafımı Balla bölüyorum









Yorumlar

Popüler Yayınlar