KARŞINIZDA VOLKAN USTA

Yuppi !Sabah 08:00 kapı çalar,sürprizzzzz babacım gelmiş.Gelirken, eli boş gelmemiş tabii çocuklarının sevdiği şeyleri de getirmiş.Hele Dıgı'nın pidesi offf offff diyorum.Ordu ya yolunuz düşerse yapacağınız listede ilk sıralarda yer almalı.Boztepe'ye çıkmalı,pide yenmeli,uzun sahilinde dolaşılmalı.Kısa bir ordu şehri hatırlatmasından sonra..Yoksa Altın ordu mu demeliydim.?Ne kadar itici isim altın ordu...
   Geçen hafta bahsedecektim ya,bugüne kısmetmiş.Cumartesi akşamı saat:23:30 kapı çalıyor ama deli gibi..
  Açtım kapıyı...Tatammm karşımda küçük sevgilim Volkan.Kafasında aşcı şapkası ,beline bağlamış önlük.Karşınız da,Ümit Usta :)Aslı kakaolu kek sever misin?Bayılırım dedim.Tamam o zaman kek yapıyorum sana da vereceğim.Kuzummm,kek yapmış yapmasına ama sonra yorulmuş uyuya kalmış.Anlayacağınız gece getiremedi.Sabahta  kahvaltıya gittik,sonrasında gezme derken biz eve geç geldik.Benim aşkım,sürekli kapıya vurup keki de kapının önüne koyup sürekli gitmiş gelmiş.Sürpriz yapacak ya.Bizim kapının sesini duymasıyla,açtı kapıyı..Aslı sana kek yaptım,içine de not yazdım ama sadece sen oku.
    Benim kuzummm notunda şu yazıyor.Diğerlerinden veremediğim için özür dilerim.Diğerleri dediği bu zamana kadar yapılan ve yediği pasta,börekler oluyor.:)Şimdi sorarım size,büyüklerimize...Hani erkeklerden çok bir şey beklememek lazım dersiniz.Bu küçük sevgilimin yıllardır, bana yaptığı jestlere ne diyorsunuz?
  Ben bu çocuğu klonlayayım mı,ne yapayım?:)
Ondan öncede,kendi elleriyle kağıttan yelpaze yapıp,kendince beni tanımlayan kelimeleri yazmış,hem de her araya..Vallahi bu çocuğun içine yetişkin,Adama gibi bir adam girmiş.Yoksa O ROMEO, Yoksa Kerem mi..
   Onun kıymetini biliyor,çokkkkkk seviyor ve o tombiş yanaklarından sık sık öpüyorum:)Tamam tamam siz yerinize de zevkle öperim..

Yorumlar

Popüler Yayınlar