BAHAR GELDİ DERKEN

Bu hafta hava pek bir nazlı,kırılgan bize çok soğuk davranıyor.Tahmin ediyorum ki,birden ısınacak,belkide fazlaca içimizi ısıtacak...Bir sıcak bir soğuk olsa da,baharın ortasında da olsak,bahar geldi,hoşgeldi demek istiyorum.Belkide motive ediyorum kendimi..
   Güneş açınca içim kımıl kımıl şenleniyor.Evlere sığamıyorum.Bir bahaneye bakıyor plan yapmak ve uygulamak.
   Hafta sonu bir aile dostumuzun kızının düğünü vardı.Keyifli ve güzel bir geceydi.Tabii ki benim üstüme dökülen şarap dışında.
   Yanımda tanımadığım iki bayan masaya gelir.Bunlardan biri arkadaşının bir kadeh şarabını bir dokunuşla
üstüme döker ve hiçbir şey olmamış gibi ayyyy çok şükür telefonuma bir şey olmamış.Bendeki tepki; anlamadım.Farkında mısınız?Üzerime döküldü...Özür dileriz onu demek istemedim...bilindik mahçubiyetler.
Çok sinirlendim tabii ki,nasıl sinirlenmem..Allah'tan pantolonum leke tutmuyordu ve siyah renkti.
   Konuyu uzatmadan hemen bir ıslak mendil ile sorunu halletmeye çalıştım.Her an olabilir böyle vakalar önemli olan verilen tepkiler..
   İşin komik tarafı yanıma kim gelirse gelsin.Konuşmayı yarıda kesip.Burada alkol kokusu var demeleriydi.
Dedim o buram buram şarap kokusu benden geliyor:)
  İlginç olan bu vakayı gittiğim etkinliklerde sürekli yaşar olmam..Buna ne denir?Nazar nazar başka bir şey değil.Allah kem gözlerden korusun hepimizi..
   Bu yazıyıda bahar havasında sonlandıralım.Ne dersiniz?Eskilerden ,Candan Erçetinden gelsin.
Bize desin ki,Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum.Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
     Her günümüz bahar havasında geçsin,ılık,mutlu,huzurlu...

Yorumlar

Popüler Yayınlar