ERGUVANLAR NEŞE GETİRDİ

İstanbul menekşeler,laleler derken,boğazın iki yakası da erguvanlarla şenlendi.Nasıl da,güzel bir görüntü.
İnsanın hem gözü  hem de içini şenlendiriyor.
 Mutlu oluyor insan,musmutlu:)Sokağa çıkın beni görün diye davetkar bir görünüşte..Giyin eşofmanlarınızı,spor ayakkabılarınızı, sevdiğiniz sohbetinden zevk aldığınız dostunuzu,eşinizi,düşün sokaklara
Avrupa yakasındakiler, beşiktaş'tan çıksın,Upuzun sahilinde yürüsün,Rumeli hisarı kadar.. Anadolu yakasındakiler (oturanlar)bostancı sahilinde yürüsün,kesintisiz o uzun sahilde.. Sonunda ödül var tabii ki kahvaltı ve sonrasında içilen keyif kahvesi.Ne olacak şimdi verdiğimiz kiloları aldırdın bize diyebilirsiniz.Ama korkmayın!Başlangıç noktasına kadar yürüdüğünüzde şartlar eşit hatta 1_0 öne geçmiş bile olabilirsiniz.Spor,yemek,kahve,sohbet=) Keyifli bir gün.Mutluyuz,huzurluyuz:)
  Peki İstanbul'da en sık gittiğim 5 yer neresi.Madem koştura koştura gidiyorum bu yerlere, o zaman yazayım bari
 1_LOKMA=Hafta sonu kahvaltı yapmak için gittiğim en sık mekan.Yapılan yürüyüş sonrası denize nazır güzel bir yer..Bir ara SADE KAHVE'YE Dadanmıştım,şimdi onun yerini lokma aldı.
 2_BEBEK KIRINTI=Nedense kırıntı denilince ,aklıma ilk bebek kırıntı geliyor.Seviyorum ortamını  yemeklerini,rahat keyifle yemeğini yiyorsun.Etli dürüm ve quesadilla favori yemeklerim.Üstüne de,browni:)
 3_NİŞANTAŞI HARDAL=Arada bir yerde ama makarnaları ve atmosferi beni kendisine çekiyor.
 4_BEYOĞLU ARA CAFE=Yolum beyoğluna düştüğünde iki mekana gidiyorum aslında biri tramvay yemekleri gayet doyurucu ve güzel..Ama Ara Cafe'nin yeri başka tabii..Tavuklu sebzeli makarnası fevkalade
Ara Güler'in çektiği,güzel fotoğraflar eşliğinde daha güzel oluyor yemek yemesi..
 5_MİDPOINT=Hepimizin uğrak yeri oldu artık.İster kahvaltı,ister yemek..
Fast food yemek isterseniz CARL'S JR  Tavsiye ederim. En sık gittiğim mekanlar diye ilk 5'deler.Diğer yerleri paylaşıyorum sizinle zaten..Hepsini yazsam bu liste uzar,gider.
Bu fotoğraflar da gözümüzü şenlendirmek için:)
                                                                                           















Keşfedilecek yerler,gözlemler beni bekler...Hadi tutmayın beni:)

Herkese keyifli,huzurlu günler,haftaya görüşürüz:))

Yorumlar

Popüler Yayınlar