DÜNYA KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN

Geçen hafta bahsedemediğim 85. Oscar Ödül Töreniyle başlayalım, ne dersiniz?Benim aklımda kalanlar Ben Affleck 7 dalda aday gösterildi.ARGO Filmiyle .En iyi film ödülünü aldı ve bu kategoride en iyi filmin ödülünü ABD Fırst Lady'si Mıchelle Obama açıkladı ve ödülü verdi.En iyi Kadın Oyuncu ''Umut Işığım''filmiyle Jennıfer Lawrence oldu.O nasıl güzel bir yüz,O nasıl doğal bir makyaj bence gecenin en şık kadınıydı.İlk oscar ödülü almanın heyecanıyla merdiven düştü ama olsun.Biz buna nazar diyelim...Diğer ödül alan isimleride yazacaktım ama böyle uzar gider..Sadece ilgimi çeken detayları paylaşarak üzerinden geçmek istedim.Ha bu arada diğer yıllara göre sönük bir geceydi .Ne dersiniz?Ünlülerden bahsetmişken bakın aklıma ne geldi..Hani bu ünlüler her şeyi yaşarlar,denerler daha sonra kısa bir yok olma sonra bütün o yaşananların unutulduğunu düşünerek tekrardan yeniden doğarak katılırlar ya aramıza,hani biz türkler çok çabuk unuturuz ya,olan biteni Gerçi ünlü olmaya gerek yok bunu yapmak için artık her an böyle şeyleri duyar olduk.Tabii ki çok takdir edilesi ünlülerimiz var.Saygımız sonsuz ama dedim ya,ünlü olmaya gerek yok.Bu ince bir çizgi..Okumaya tek gönderirsin sürprizzzz biz üç kişi geldik.Acemiliğimize geldi bazıları gibi saklayamadık,yüzümüze gözümüze bulaştırdık.Ama ne de olsa herkes unutur öyle değil mi?Ben buna Hadi Oradan canım demek istiyorum. İnsanın başına hayatta her şey gelir,önemli olan ders çıkarmak.Ama kimse kimseyi salak yerine koymasın.İnsanları salak yerine koyduğunu sanan insanlar,kusura bakmayın ama sizler kendinizi kandırıyorsunuz.Kimse bir şeyi unutmuyor sizler kendinizi hanımefendi oldu zannediyorsunuz ama aslında her kes ''Üç Maymun'' oynuyor.Allah hepimizi bütün kötülüklerden korusun,şaşırtmasın.Doğru yoldan ayırmasın.
8 Mart Dünya Kadınlar Gününü unutmadım tabii...Bir güne sığdırılmayacak kadar şiddetin,sorunun ve başarı öyküsünün içinde barındığı hikayeleri,365 güne yaymak lazım.Kendine güveni olmayan, cahil insanların,kendini anlatma yöntemi olarak şiddet uygulamasını KADINA ŞİDDETE HAYIR DİYEREK KINIYORUM.

Yorumlar

Popüler Yayınlar