BU DÜNYA NE SANA NE DE BANA KALMAZ

Bahar temizliğinden sonra nasıl gidiyor hayat?Yoksa yapmadınız mı?Lafta mı kaldı?Hadi bakalım öyle olsun unutmayalım ne yaparsak ilk önce kendimize yapıyoruz.Bir haftada ne kızgınlıklar,heyecanlar,mutluluklar yaşanmıştır.Ne hayal kırıklıkları,yanılmamış haklı çıktım işte duyguları...En güzeli uzun zamandır beklediğin bir şeyin olması inan ve işte oldu...Bende de bir haftadır bir haller oldu sormayın..Uykum geliyor,yatınca uykum kaçıyor.Bir enerji var ama anlarız yakın zamanda diye düşünüyorum.Uyuduğum sürede de,bir çok kez kalkıyorum hadi hayırlısı...Benim haftamda güzel geçti yine plansız gelenler,gidenler,gezmeler..Her zaman ki gibi hareketli geçti.İçinde her şey vardı..Ama beni bilirsiniz negatif insanlarla görüşmem ha yanıma geliyorlarsa da yapılacak bir şey yok muhatap olmamaya özen gösteriyorum.Bazı insanlarda ne göz varsa yıldızım düşük herhalde ne etkiliyor beni ..Lütfen toprağa bakın kem gözlerinizde ki, kötü enerjiyi toprak alsın uzak durun benden! Hepimiz dualarla ayaktayız işte Allah beni,sevdiklerimi ve hepimizi korusun bol dua pozitif enerji:)
Geçtiğimiz hafta sonu Esenciğimin doğum günüydü.Bayılıyorum ona nasıl tatlı,enerji dolu ve iyi niyetli ,temiz yürekli eğlenceli maşallah diyelim nazar değmesin.Ortamda ki herkes o kadar güzel eğlendik ki, size anlatamam hiç oturmadan esenin bu mutluluğuna ortak olduk.Hep derim ya,önemli olan nerede değil kiminle ve kimlerle olduğudur.Güzel gece, güzel eğlence herkesin ortamdan güzel ayrılması daha ne olsun...Bu hafta ceylin'le birlikteydik o nasıl bıcırık bir şey öyle kendince geliştirdiği dil ve benim anlamaya çalışma çabalarım.Mimiklerimizle her şeyi anlatıyoruz tabii çok cilveliyiz sormayın..Kuzenden de ne pasta tarifleri aldım sormayın.İlk önce ben deneyeyim sonra sizlerle paylaşırım söz:) Size diyeceğim şu ki,hayatta her şeyi kontrole etmeye çalışsakta, mümkün değil..İnanın çok yoruyoruz  kendimizi.Herkes kendi bildiğini yapıyor.
Ne istediğini belirle,uygula,çabala gerisini akışına bırak...Geçmişe de takılı kalmadan ders çıkararak,emin adımlarla ilerleyelim.Yoksa önümüzdeki ''Cevherleri'' göremeyiz.Benin için geçmiş geçmiştir asla bakmam ve şans vermem.Çıkaracağım dersleri çıkarır,belirlediğim hatalarımı törpüler tam gaz ileri..Artık siz nasıl yaparsınız bilmem..İçimden geldi.Hadi  bu yazıyı  funda öncü _bu dünya ne sana ne de bana kalmaz(Sultan süleyman)bitirelim Unutmayın remix'i çok başarılı...Müzik mutluluğum,iç huzurum:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar