BAHAR TEMİZLİĞİ

Bahar geldi,çiçek açtı arılar hep dolaştı.Arı vız vız arı vız vız...Bahar geldi çok mutluyuz,herkes kış uykusundan,iç dünyasından çıkıp kendini dışarılara atacak oh oh oh oh !Dedim ama birde işin başka yönü var.Bahar yorgunluğunu....O kadar yorulduk ama gezegenlerin etkisi,tutulmalar ama satürn geri gitmesi diyelim.Geçmişle hesaplaşmalar,çevrende yapılan bahar temizlikleri...Ne dersen de!!! Hoppp diye bahar gelmiyor.Bir mutlu,bir mutsuz,sanki bir şeyler eksik halleri...Kimse birbirini dinlemiyor,anlamıyor

Mutsuzluğuyla besleniyor,ümidi kalmamış,hiç bir beklentisi yok .Olana da engel olmaya çalışıyor.Ya da çok hırslı ama iş yükü fazla geliyor devreler karışmış,kablolar birbirine çarpıyor...Sana öyle geliyor diyen de olur.Ha tam da anlatamadığım ama hissettiğim şey ''bu''diyen de...Güvenmek istiyoruz,uzun uzun konuşmak,dertleşmek istiyoruz.Birinin yanında huzur bulmak,en önemlisi de,''kendimiz olmak''Kimin yanında kendimiz olursak işte o zaman ''Mutlu'' oluyoruz.Yaşıyorum,görüyorum,gözlemliyorum,empati kuruyorum ve bunları görüyorum.Her şeyi kontrol edemiyoruz tabii,inanın edersek biz yoruluyoruz.Sen istediğini söyle her kes bildiğini yapıyor.Sanki uyuşmuşlar,tepkisizler...Biz isteğimizi belirleyelim,uygulayalım,çabalayalım gerisini akışını bırakalım.Hayat çok kurcalamaya gelmiyor...
  İyi niyet,temiz kalp,gülümsemek=HUZUR:))))Bunlara sahipsek kimsenin bu mutluluğumuzu,huzurumuzu bozmasına izin vermeyelim.Hı hı haklısın deyip geçelim.Ve mümkünse olduğu kadarıyla da çevremizden uzak tutalım o insanları.Şimdi gerçekten bahar geldi mi ne?:)






Yorumlar

Popüler Yayınlar