YEPYENİ BİR YIL

Yenı yıl,yeni başlangıçlar,yeni heyecanlar...O kadar yoğun duygular içindeyim ki,içim içime sığmıyor.Nasıl enerji doluyum bilemezsiniz.Yenı yıla güzel girdim,gülerek,eğlenerek sevdiklerimle...Saat 24:00 ye  gelmeden başladım dualarla arındım.Herşeyin hayırlısı olması için Allaha sığındım...Bize ne kazandırdıysa, ne aldıysa ne kattıysa hepsine şükür ettim ve 2012 de bıraktım.Yenı yıl öncesinde ki paylaşımları bir sonra ki yazı da paylaşmayı düşündüm..Bu yazı da şu an ne hissediyorsam,ne umuyorsam,ne bekliyorsam onları yazacağım..
  Yılbaşının En leri;En anlamlı hediye,Ebru'nun aldığı hediye..En anlamlı dilek,Banu'nun dileği..Ne oldukları bana kalsın.Siz bu kadarını bilin yeter:)
  Şimdi ne zaman yalnız kalırsanız,Kapatın gözlerinizi.Ama bunu gerçekten inanarak yapın.Hadi Aslı başka işin yok mu senin demeyin..Deneyin gerçekten hissedin biliyorum şu an benim enerjim size geçiyor..Kapattınız mı gözlerinizi?Süperrrr..Şimdi hangi düşünceler sizi rahatsız ediyor,hangi düşünceler uykunuzu kaçırıyor?İlk aklınıza gelen şeyler bunlar olacak çöpe atın..Evet o sizi rahatsız eden her şey geride kaldı.Şimdi yepyeni bir yıl,kendimizi keşfediyoruz,fark ediyoruz.Belirliyoruz ve hayatımıza dahil ediyoruz.Düşün,tasarla,uygula ve bundan hiçbir zaman pişman olma..Sizi negatif enerji veren,sizi siz olduğunuz için değil tamamen Marka olarak düşünen insanların üstüne bir çizgi atın.Ne istiyorsun?Neden mutsuzsun?İş de gelişme var mı?Klasik sorular soran insanları önemseme..Neden,niçin sorusunu soran değil..Senin için ne yapabilirim?Yanında olmak istiyorum..diyen insanlar olsun hayatınızda.Evet Güneş doğuyor farkında mısınız?Gördüğünüz ışık güneşin enerjisi,yüreğimizi şimdiden ısıtmaya başladı.Bugün yeni bir gün,yarın yeni bir başlangıç.Ve ben Sağlıklı,huzurlu,sevdiklerim yanımda olduğu için hep şükrediyorum.Her zaman nefes aldığım için..Ve ben mucizemi bekliyorum.Az kaldı gerçekleşmesine bu enerjinin,uykusuzluğu habercisi..
Dün yoğun bir gündü..Ama uyku tutmadı..Elimde kağıt,kalem sürekli yazdım..Bir taraftan müzik dinledim.Farkındalık yılı olduğunu bir kere daha belirtmek isterim.Kendini keşfet.Bunun için ciddi adımlar at.Eksik olanı belirle..Beklentilerini en aza indirge..Sağlık,mutluluk,maddi_manevi huzur,seni sen olduğun için seven insanların kıymetini bil.Hayatının merkezine koy.Unutma ki,Hayat arkadaşın,çevrendeki insanlar senin kaliteni belirler..Hepinize,ertelediği her şeyi hayata geçireceğiniz kararlı,kimsenin sizi  üzmesine izin vermeyeceğiniz ''MUTLU'' bir yıl diliyorum:))))))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar