TEZ CANLIYIM AMA BEKLEMEKTEYİM

Ocak ayının ilk günlerinden bu yana ,aklımda kelimeler uçuşuyor.Diyeceksiniz ki, geçen yıl öyle değil miydi?
Tabii ki öyleydi ama bu yıl daha farklı heyecanlı yüreğim.Gece yatıyorum.Aklıma  sürekli bir şeyler geliyor.Gecenin karanlığında,elimde kağıt_kalem karalıyorum.Sürekli tekrarlanıyor...Sonra uykum kaçıyor.Sabah ezan sesiyle kalkıyorum ve inanılmaz bir enerji,yüzümde bir gülümseme:)Hani bir haber beklersiniz,sabırsızlanırsınız ya aynen öyle...Belli ki iyi bir şeyin artçıları..Evren bana bir şey anlatmaya çalışıyor.Bakalım ne imiş sıkıntısı ve sonrasındaki enerji patlamalarının sırrı Yaşayarak göreceğiz.Anlayacağız 2013 ün nasıl geldiğini,nasıl müjdeler verdiğini...Ocak ayının ilk haftalarında ki Aslı Halleriydi bunlar..Şimdi yine heyecanlı ama içimdeki sese kulak verdiğimde bana ''Zaman'' diyor.Anlayacağınız,Tez canlı ama beklemekteyim..Hadi bakalım şimdi de her zamanki  gibi nerelere gitmişim?Neler yemişim?Sizlere nacizane nereleri tavsiye edeceğim?Geçen Cumartesi Banu 'yla buluştuk.Cevahire gittik.Çok maceralı bir gündü.Mağazaları gezdik,bir kaç bir şey aldık.İnanın bir kaç bir şey:)Sonrasında bir yerde oturalım dedik.Gittiiğimiz her yerde mi sorun çıkar.Saygısız çalışanlar,şikayetler vs..Hayatta her zaman saygısız insanlarla karşılaşabiliyoruz maalesef  günümüzde  kaçınılmaz.Önemli olan doğru yer ve zamanda hareket etmek.Karşındaki laftan anlayamayacaksa hiç muhatap olmadan bir üst birime şikayeti bildirecek ve takip edeceksin.Bu basit insanlarından günümüzü mahvetmesine izin vermemeliyiz biz de öyle yaptık. buluştuk.
Cıty Brasserie'de Makarna yedik..İnanılmaz güzel sohbetler.O kadar eğlendik ki sizi anlatamam..Sonra bakılan fallar..Banu o gün tam formundaydı.Ben sürekli aaaaa aaaaa evet doğru tepkilerimle onay verdi.Heyecanla beklemekteyim sonuçları:)Pazartesi günüde çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştum.Akşam da hasancığımla buluştuk.
     
 OKAFEDEKEYİFLİ BİR YEMEK YEDİKBEN SEBZELİ TAVUKLU NOODLE YEDİM.YEMEK LEZZETLİYDİ.ORTAM GAYET HOŞ YEMEKLER GÜZEL    BU MEKANI SEVGİLİ DOSTUM AYNURCUM TAVSİYE ETTİ.TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
BU YZIYI YAZARKEN SÜREKLİ HATA VERDİĞİ İÇİN YAZI KARAKTERİLERİNİ DÜZELTMEME RAĞMEN SORUN DÜZELMEDİ.iNATLA YAZI YAZDIM VE SONRA İLGİLENECEĞİM BU KONUYLA.AFFINIZA SIĞINIYORUM YAZININ ENERJİSİNİN GEÇECEĞİNİ VE BU DURUMUN DİZİ ETKİLEMEMESİNİ UMUT EDİYORUM.MORALİMİ BOZMUYOR VE GÜLÜÜMSÜYORUM:))))))                                                                        

                    

Yorumlar

Popüler Yayınlar