HOŞGELDİN SEFALAR GETİRDİN


Yılbaşı geldi,gelecek derken geçti bile...Yeni yılın ilk ayının,ilk haftası bitmek üzere.Bu sene her şey daha yerli yerince oldu ne dersiniz?Sıradan bir günmüş gibi ...Ev de kendini keşfetmek için ptt yapanlar. Ailesiyle,sevdikleriyle ''home party''ler.Önemli olan bu değil mi zaten..Kimin yanında mutluysan onun yanında olmalısın..Ben de yılbaşında Nişantaşı'ndaydım.Nişantaşı beni duymuş gerekli düzenlemeleri yapmıştı.Yılbaşı öncesinde Banu ile Nişantaşı City's gittik.Hadi gel ''Mahalle ye gidelim ?dedim.Malumunuz gezeceğim,göreceğim bunları sizinle paylaşacağım.City's te büyük bir Mahalle..Ama ne Mahalle; Mantıcısı manavı,balıkçısı,kebabcısı,atıştırmalık büfeler aklınıza ne geliyorsa hatta daha fazlası var.Daha yeni olduğu için çalışanlarda bir tedirginlik yok değil.Garsonların ilgisinde belli..Şimdilik çalışanların gözünün içine bakıyorlar,soruyorlar.Memnun musunuz?Sorun var ise hemen düzeltiliyor.





Hoca'nın yerinin methini çok duydum.Eeeee Kaçar mı?Sordum,soruşturdum buldum mekanı.Ev mantısı önerdiler.Sunum güzel,sıcak geldi,hizmet güzel..



 

Çiğ Börek gayet büyük ve lezzetliydi.Yağlı değil Büyük olmasına rağmen rahatsız etmiyor insanı
Her ikisinin de tadı güzeldi...Mahalle genel olarak her kesimin rahatlıkla gidebileceği bir yer olmuş.Öyle çok abartı fiyatları da yok.



Sonra süslü Nişantaşı sokakları..Objeler önündeki sıraya girmiş insanlar.Hele yaşlı teyzeler gençlerden hevesli..Biz de fotoğraf çektirdik tabii geri kalmadık:))Yeni yılda da aynı mekanlar.. Ocak ayının ilk günü     Ebru'yla geç kalktık.Güzel bir kahvaltı
Akşama Bağdat Caddesine gittik.Şimdiden başlamış indirimler.Orada da farklılıklar,yemekler..Her yer doluydu.Uzun bir gezmenin sonunda  tatlı ve tatlı molası...





  Nasılda güzel görünüyor      Fırınlanmış      Çikolatalı  Cheesecake          









Bu da frambuazlı çikolatalı pastamız:))





Yanına da Filtre kahve istemiştik ama biz bildiğin sütlü nescafe geldi..Güldük,geçtik...Yeni yılın ilk günün de kimse moralimizi bozamazdı.Uzun süre orada kaldık ve Hasancım aldı bizi.Ertesi akşam ailece Bebek Kırıntı'ya gittik.Çalışanların çoğu değişmişti.Yeni yüzler..Makarna yemek istedim.Bir türlü garsonla anlaşamadık.Adamın
konuyla hiç bir ilgisi yok.Sonuç;Kötü bir makarna...Ekstra malzeme sonucu ekstra gelen fiyat...Güzel olan tek şey Brownisi ydi.Allah'tan onun lezzettinde değişiklik yoktu.Browni yi tavsiye ederim.Sizinde tavsiye edeceğiniz mekanlar varsa ve benimle paylaşırsanız sevinirim:)










Yorumlar

Popüler Yayınlar