SİHİRLİ ÜÇ HARF

Hadi gelin bu yazıda da Aşk tan bahsedelim.''Aşk'' sihirli,insana enerji veren üç harf...ilk başta enerji verse de  acıyı,hayatı,bakış açısını değiştirebiliyor.Çok şükür olumsuz şeyler yaşamadım.Allah yaşatmasın da.Kör etmesin gözümü(zü).Boşuna demiyorum,Allah her şeyin hayırlısını ve kalıcısını nasip etsin diye.Çok önemli şeyler bunlar..Derin konular...Biz güzel taraflarını düşünelim.Arkada güzel bir fon müzik dalmaya başladık sanırım.Başladı hayaller...Kimi eşinin,kimi sevgilisinin,kimi de hayatında olmasını istediği kişiyi düşünerek..Baştan belirttim,yaşadığınız kötü deneyimleriniz varsa onların hatırlamıyoruz.Önemli olan geçmişi geçmişte bırakmak tabii ki ders çıkartarak.O zaman yüzümüzde oluşan o güzel gülümsemeyi bozmuyoruz.Belki önemsemediğiniz gülümsemenize Aşık olan biri olacak.Unutmayın aşk hiç ummadığımız an ve dibe indiğimiz anda çıkar karşımıza.Her an hazırlıklı olmakta fayda var.Tabii ki  kasılmadan..Gayet doğal siz siz olun yeter.Bazende düşünürüz.Nedir beklentimiz;Benim ve kadınların beklentisi  Aşk,dürüstlük sadakat güven duygusu..Erkeklerde,sorun ne o zaman diyebilir?Cevap kendilerinde saklı bilemeyiz.Bana sorarsanız geçmişe takılı kalmaları,geçmişte yaşadıkları hayal kırıklıkları,güvensizlikler ve kendileri çabalamadan her şeyin önüne gelmesini beklemeleri.Kafalarını  kaldırsalar görecekler.Artık insanlar birileri tarafından sahiplenilmeyi özledi.Ben hep derim .Hiçbir şey her zaman kötüye gitmez düşersin ama mutlaka bir şeyler öğrenerek çıkarsın yukarıya sonra geriye ''kıymet bilmek'' ve ''şükür 'kalıyor.
    Size desem ki,Sevdiğiniz Romantik Filmler?İlk akla gelen isimler?Birde üstüne karşı cinste sizi ilk etkileyen  şey ne diye?Ne dersiniz?Sizler düşüne durun..
    Ben kendi cevaplarımı veriyorum; 1_Aşk Tesadüfleri Sever
                                                       2_Beni unutma
                                                       3_Söz ve müzik
                                                       4:Aşk her yerde
                                                       5_İncir reçeli    Bunlar ilk akla gelenler liste uzar da uzar:)
   
 Gelelim ,Aktör ve aktrislere         1-Hugh Grant
                                                    2_Ben Affleck
                                                    3_Mert Fırat
                                                     4_Mehmet Günsür
                                                     5_Drew Barrymore  Bunlar dememe gerek yok ilk akla gelenler:)

Karşı Cinste Etkileyen Şeyler;         1_Gülümsemesi
                                                      (Gözlerininiçinin gülmesi)
                                                    2-_Doğallık,samimiyet
                                                    3-_Ses tonu
                                                    4-_Kendine güvenli olması..Sonra eller,Parfümü diye devam eder.

Verdiğim Aktörlere bakarsak zaten belli oluyor.Hepsi ne kadar güvenilir,dürüst,aşkı için savaşan,ses tonu gayet etkileyici,doğallar...Bu yazıyı güzel bir şarkıyla bitirelim.Eskilerden gelsin.
   Shania Twain-You  are still the one

 Herkese Aşk Dolu günler diliyorum:)









Yorumlar

Popüler Yayınlar