YAZ GELDİ


Yaz geldi..Kavurucu sıcaklar erken başladı.Bu kış o kadar soğuk geçti ki biraz ısınalım ama biz insanlar ne kadar memnuniyetsiziz...Okullar tatile girdi.Tatil için geri sayımlar başladı..Haziranın yarısı bitmiş ne çabuk geçiyor zaman düşündüm de dolu dolu geçmiş misafirler,misafirler,gezmek,gezmek oh oh oh hayat sana güzel Aslı:)Allah herkese sağlık versin de böyle güzel keyifli koşturmalar olsun.Biraz da ilişkilerden,iletişimden bahsedelim ne dersiniz?Şöyle bir etrafa baktım,insanların iletişimlerine..beynim çevremdeki ilginç belki de bize basit gelen şeyleri kayıt ediyor.Yan masada oturan sevgililere bakıyorum hiç bir konuşma paylaşım yok.Bankta oturuyorum karşımda oturan sevgililere bakmamak mümkün değil olayı abartıp özel hayatı çirkin bir şekilde insanlarla paylaşıyor.Anne_kız gözüme çarpıyor ya anne çocuğunu anlamıyor emirler yağdırıyor ya da çocuk annesini anlamıyor başlıyor tartışma..Ya da büyüklerin anlaması için illa çocuğunda torununda görmesi gerekiyor o zaman pek bir anlayışlı olup dediği şeyleri unutuyorlar herşeyi doğal karşılıyorlar.Ah sizler ah! Altın günlerinde neler konuşacaksınız.Çocukları kıyaslama benim ki şu okulda ,benim ki evlendi..Hep komik gelmiştir böyle insanlar.Çünkü sonları hüsran olmuştur.Çok şükür benim annem öyle değil CANIM ANNEM:) Tabii ki kimse böyle basit şeylerle uğraşmak istemez ama çevre,boşluk,bütün etkenler bunu tetikliyor..Unutmayalım ki Arkamızdan Konuşan İnsanlar Arkamızda OLduğu için Konuşuyor bizlerin önü açık olduğu için emin adımlarla yürümeye devam edelim.Sanmayın ki kızgınım sadece gözlemler ve gerçekler diyelim biz buna..Geçtiğimiz cumartesi akşamı bebek şenlikleri vardı.Ben bilerek gitmedim tabii yorucu bir günün ardından hadi akşamda Bebek yapalım dedik Aman Tanrım o kalabalığa inanamadım trafik felç..Ama şenlik muhteşemdi o kıyafetler,takılar,dj eşliğinde dans edenler bize göre öyle ama canım kardeşimin öyle düşündüğüne sanmıyorum:) Park etmeye yer bulamadığı için trafikte takıldı kaldı.Bizde gezip,bir kaç birşey aldıktan sonra dedim ki Bebeğe gelinirde hiç Abbasa gidilmeden olur mu WAFFEL yenmez mi?Tabii ki hayır oradaki kuyruğuda tahmin edebiliyorsunuz sanırım.    








Bu lezzeti tatmak için kuyrukta beklemeye değmez mi
Evet Seslerini duyuyorum:)
















Bu güzel mekanın üstüne başka güzel mekan ve tatlıda iyi gider:)Cook Shop Nişantaşı Abdi İpekçi caddesinde MAGNOLİA Süper bir lezzet





Steak ,köfteli salata,tavuk sarmayı yemedim ama en kısa zamanda yemeyi düşündüğüm seçenekler arasında




Yazdan kısaca bahsettik,iletişime biraz dokundurduk.Bebekte kısa bir tur attık güzel bir Waffella tatlandırdık.Cookshopa gitiik  sadece tatlı yemedik tabii dostlarla sohbet ettik.Sohbetler ve tatlıların tadı damağımızda kalır ve temiz havada yürüyerek kaloriler gider...Bu yazıda herşey kaldığı yerden devam edecek.Bu arada dip not Shopping fest Ankara 8 Haziran_1 Temmuz İstanbul 9_21 Haziran tarihleri arasında tam alışveriş yapma zamanı:)Mutlu KALIN...








Yorumlar

ebruli dedi ki…
Ankara Shopping Fest'e seni de bekliyoruz Aslıcım....... ;)
aslım dedi ki…
sağol tatlım güzel ve keyifli davetin için:)bir bakmışsın ordayım...

Popüler Yayınlar