KÜÇÜK SEVGİLİM

Bilgisayarın başına oturduğumda şunu yazacağım diyorum sonra aklımdan geçenler kelimeler her zaman farklı paylaşımlarla çıkıyor.Düşündüklerim bir sonra ki yazıya kalıyor...Herkes Küçük Sevgilim Volkanı biliyor.Ben ona Küçük Dev Adamım diyorum:)O kadar saygılı,ilgili,sınırı bilen,jest yapan,eğlenceli ve düzgün bir çocuk ki size anlatamam bende bolca kredisi var hiçbir zamanda kötüye kullanmıyor.İtiraf ediyorum Ben ona AŞIĞIM. Biz birbirimizi seviyoruz ve EVLENECEĞİZ:)))Nasıl yani Derseniz?Şöyle kısaca Volkanımın bana yaptığı jestlerden bahsedeyim.Birlikte gezmeye çıktık parkın önünden geçiyoruz  parkta oynaya bilir miyim dedi.Bende oynayabileceğini ama 10dk süresi olduğunu söyledim.Oynarken onunla aynı yaşta bir çocukla konuştuğunu gördüm ben farkettirmeden gözlemliyorum
   Çocuk soruyor:Bu kız senin neyin oluyor?Volkanın cevabı:O benim sevgilim.Çocuk ısrarla ESAS OĞLANA Sorar? Dalga geçme doğruyu söyle?ESAS OĞLAN beklenilen cevabı verir.Sana SEVGİLİM Diyorum anlamıyor musun?Aslı hadi gidelim...Benim hoşuma gitti mi?Tabii ki EVET gülmekten gözümden yaş gelmede değil. Sevgililer Gününde gece saat23:45 kapı çalıyor.Aslı Sevgililer Günü Kutlu Olsun.
                                                                               

Bu güzel fotoğraf ve beyaz gül:)       












23 Nisan Şenlikleri var bize geldi.Sana birşey söylemem gerekiyor ama kızmayacaksın.Şimdi sen benim sevgilimsin ya.Ben öğretmenime bu kim diye sorduğunda açıklama yapamam.O yüzden çok gelmeni isterim ama gelemeyeceksin dedi.Bende tabii ki erkeğimin sözünü dinledim ve gitmedim.Buzdolabının üstü ben evde
olmadığım zaman odamı girip yazdığı güzel sözlerle dolu.Aslı Seni çok Seviyorum Aslında Bu evrende en çok SENİ SEVİYORUM.Çok şükür izin çıktı Okuma Bayramına gidebildim.O kadar tatlıydı ki çocuklar En yakışıklısı benim sevgilimdi.




Bu da onun Okuma Bayramında ki Karagöz Gösteresinden bir fotoğraf



Canım benim hep sağlıklı,başarılı ve huzurlu en önemliside Adam gibi Adam olsun.
En son Çikolatalı Kurabiye tarifi verdi paşam canı çekmiş.Akıl yaşta değil başta  atasözünü doğrular bir örnek Volkan... 
                



İçimizdeki o çocuksu kıpırtıların ve saflığın  hiç bitmemesi dileğiyle...





                                                

Yorumlar

selin güngör dedi ki…
bizim küçük beyfendiyede bakın

Popüler Yayınlar