İLİŞKİLER

Hepimizin özlemi mutlu olmak...Ama neden bu kadar basit görünmesine rağmen bir türlü buna ulaşamıyoruz?Herkes farklı tanımlar mutluluğu aşk,çocuk,aile,iş,hobiler bunu dahada çoğaltabiliriz...Küçücük şeyleri toplayarak mutluluğu oluşturmak lazım.Olayları akışına bırakırken abartmamalı ki şans kaybolmasın.Bir cafede oturuyorum üniversiteli gençler bir arkadaşının doğumgününü kutluyor.Herkes sırayla videoya çekiyor gruptakiler güzel dileklerini iletiyor.Ne kadar basit bir o kadarda yaratıcı emek harcanmış manen mutlu eden bir doğumgünü hediyesi...Yine yüzümüzde tatlı bir gülümsetme oluşturacak bir gözlem.Genç bir delikanlı kız arkadaşını üzmüş konu ne bilmiyorum tabii ki..Beni ilgilendiren delikanlının hatasını anlayıp kız arkadaşının gönlünü almak için çaba sarfetmesi.Sokakta  hiç tanımadığı insanlara rica ediyor lütfen benim için Özlem Serkan seni üzmüş ama seni çok seviyor onu affedermisin diye birçok kişiye söyletiyor.Sonucu bilmiyorum ama Özlem _Serkanı affetmiştir herhalde.Özlem çocuk daha ne yapsın hatasını anlamış ve bunu telafi ediyor NAZ YAPMA ARTIK:)Bende düşündüm de biri beni kırsa ne mutlu eder diye:)? Hatasını anlaması, tekrarlamaması ve bunu bana inandırması önemli eeee bunun içinde çaba sarfetmesi lazım.Mektubu hala severim ne hoş ne kalıcı  ben bazı mektupları saklarım hala gülümsetir beni...Konser ya da tatil bileti laf arasında konuştuğum birşeyin bana alınması sen bunu seversin..Ya da tv reklamındaki gibi merdivenlerden çıkıyorsun heryerde mumlar sevgilin dondurmayla seni bekliyor.Ne kadar romantikmişim bu kadar romantik olduğumu farketmemiştim:)Gelelim Evliliğe... Bence evlenmeden önce herşey konuşulmalı çalışacaksın,çalışmayacaksın,çocuk istiyor musun istemiyor musun?Hayaller,gerçekler beklentiler..Sanırım biz kafamızda hayali birini yaratıyoruz ve buna inanıp karşımızdaki kişiden öyle olmasını istiyoruz.Aslında işe BİZ olmakla başlama lazım.BİZİM Mutfağımız,çocuklarımız bunu daha da çoğaltabiliriz.4 S KURALINI UNUTMAMIZ LAZIM SEVGİ,SAYGI,SABIR VE SADAKAT Düşünüyorum da Evlilik aşkı öldürmüyor bizler öldürüyoruz.EVLENİNCE flört etmek lazım istediğin zaman buluş,eğlen,gez.Eğleneceğin insanla EVLEN Derler ya BENİM Temennimde o:)Daha çok emek,sabır,ilgi göster ama ASLA BEN OLDUM DEME ARTIK BU BENİM DİYE DÜŞÜNÜP İLGİSİZ OLMA En büyük hata bu bence...Bana sorarsanız ilişki ne diye?BENİM Bağlanmam için bana karşı duygularında çok dürüst olması ve hayatında çok önemli bir yere sahip olduğumu hissettirmesi lazım.İlgiyi,aranmayı,mesajlaşmayı SEVERİM.BİRİ Beni aramayı unutuyorsa hayatımda yeri yoktur.ÇÜNKÜ Ben sevdiğim insanı aramayı unutmam...Bir yazıda okudum 2011 yılında 120.000 kişi boşanmış ve bu çiftlere pişman mısınız diye sorduklarında çok pişmanım KEŞKE Konuşsaydık çözebilirdik demişler.Yine geldi en önemli konuya ''İLETİŞİME'' Neden sadece Evet ya da Hayır var diye düşünür ki insanlar.Yerine göre her ikisini de kullanmak lazım amaÇÖZÜM ÜRETMEKTE Bir SEÇENEK.Sorun çözmek için Dinle,Anla,Anlat ve Birlikte çözüm bul.Boşanmak en kolayı anlaşmalı boşanma 5 dk asıl iş devamını getirmekte...Çözüm basitken zorlaştırmamak lazım.EMEK VERMEDEN YEMEK OLMADIĞI GİBİ EMEK OLMADAN MUTLULUĞUNDA Olmadığını düşünüyorum.Ancak İlgisizlik,Sözel ve Fiziksel şiddet varsa tabii ki boşanma olur.Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin  bütün temiz kalpli insanlara.Ben üç günde tanışıp üç günde evlenmektense hayatta gerçekten inandığım,doğru insanla EVLENMEK İsterim.Evlenmek istedikten sonra yuva kurmak kolay ama Hayatta ki en önemli şey kararlı olup devamını getirmekte bende duruşumu,beni benimseyecek doğru insanla doğru zamanda evlenmek isterim.Hep mekan,gezmek olmaz birazda hayattan gerçeklerden bahsetmek gerek diye düşündüm..Bu yazıyı da güzel bir tavsiyeyle bitirmek istiyorum.Türk Sanat Müziğini sevenler ve nostalji yapmak isteyenlere''AHMET CEMAL'' Dingin,huzurlu sesiyle güzel bir albüm çıkarmış.Dinlemeye değer:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar