TUTULMALAR VE ETKİLERİ

Geçen hafta dediğim gibi Güneş Tutulması ve Ay Tutulmasının etkilerini hepimiz yaşadık ve gördük.Kendini ifade edemeyen kendini ifade etmeye başladı,Gizli saklı birşey kalmadı,muhakemeler yapıldı iç dünyada ki duygular kolayca kelimelerle dışa vuruldu..Herkes birer volkan gibi patlamaya hazır..İnsanların birbirini kırmadan,kendi düşüncelerini kabul etmeleri için diretmeden saygı çerçevesi içerisinde herkesin bir görüşü olması ve bunu belirtmesi taraftarıyım...Konu ne olursa olsun doğruluk,iletişim,net ve kararlı olup ilerlemek her zaman çok önemli.Hayat,iş,ilişkiler hiçbir zaman maalesef toz pembe değil..İniş_çıkışlarla dolu bir sınav senaryo ne diye adlandırırsanız ..Sabırlı olmak,destek olmak en önemliside sorun varsa bunu belirlemek,kabul etmek ve çözüm üretmek gerekir.Sanki bazı sesleri duyar gibiyim bunları biliyoruz ASLI:))Bilmek önemli değil hayat tarzı haline getirmek önemli.Hayatı zorlaştırmadan,herşeyi farkında olarak saygıyla,huzurla yaşayalım yeter..
Nelere kırılıyoruz bozuluyoruz?la devam edelim bu yazıya hatta ben bunu değiştirerek Nelere bozuluyorum ve kırılıyorum diye değiştirmek istedim bu soruyu?:) Cevapsız çağrılara dönülmemesine,Neden aramadın dediğinde arayacaktı aklımdaydı aslında denilmesine,Söz verip de  gelinmemesine,Yüzüme baka baka bildiğim gerçeğin inkar edilmesine hayır ben öyle birşey demedim.Duyguların gizlenmesine,çözüm üretilmemesine,iletişimsizliğe,Birşey bilmiyor ama biliyormuş gibi konuşmalara. Bu madde daha çok uzar..Öyle ama kırılıyorum,bozuluyorum,sinirleniyorum..
O yüzden bu tarz insanlarla görüşmüyorum zorunlu ortamlarda olmuyor evet o zamanda böyle düşünüp sonra işi eğlenceli hale çeviriyorum nasıl mı orası bana kalsın:)Pozitif düşünüpİnsanları olduğu gibi kabul ederim bu sinir oluşlarım içinde kötü zihniyetli,Karşındakini salak yerine koyan insanlar için..Gördüğünüz gibi tutulmalar  farketmeden bende de etkisini göstermiş:)).Aslında  bu yazı da şunu demek istedim İnsanlar hangi pencereden bakarsa onu görür. Tabii ki hepimiz buna yakın şeylere sinir oluyoruz.Onun için yanımızda eğlenebileceğimiz ve güveneceğimiz insanlar olmalı ve bunların Kıymetini Bilmeliyiz.Bu kadar hayatın gerçeklerinden sonra bu yazıyı yine sevdiğim mekanlardan birinde Taksim tranwayda ki güzel yemeklerle bitiriyorum.



Soya soslu tavuk,Köfteli dürümleri,Tatlıları,Karşık Izgarası
hepsi birbirinden doyurucu lezzetli.DENEMEYE DEĞER NE DERSİNİZ?





Taksime gidilirde  Tranway ın fotoğrafı koyulmaz mı:)



Yorumlar

Popüler Yayınlar