SİZ OLSANIZ BU YAZI YA NE BAŞLIK KOYARDINIZ ?

   Sık muhabbet tez ayrılık getirir derler ama o yeni tanıdığımız insanlar için geçerli %80 ı diyelim .
Vardır ya öyle insanlar tanır tanımaz hemen samimi olur , eskiden görüştüğü ahbapları , dostları unutur
      Bir dur tanı önce .. Neyin nesidir , Arkadaşları kim ? Nerelere gider ?
Belki bol keseden atıyor , Gözünü boyuyor ama uygulamaya gelince konuştuğu gibi değil !!!

    Direk yazı ya başladım 😄😄 Nasılsınız ? İki gün oldu görüşmeyeli ama biliyorum şimdiden özlediniz beni ✌️🎈

       Ben seni yanımdayken bile özlüyorum kızım , hayatım , sultanım , güzelliğim diyenler var 🙈
Gözlemliyorum dermişim sonra bir anda I said diyormuşum kimbilir 🙊 Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş 😄😄

    Lafta herkes herkesi seviyor ama Adam gibi sahiplenemiyor ..
Aşık olduğu için utananı bile gördüm biliyor musunuz ?
Evet sabrettim , Sonunda o da bana güveniyor , seviyor diye gurur duyacağı yerde ,
Ben onu yok ya , Alın özel mesajlarımızı okuyun .
Kim kime Aşık ...
Ne kadar yazık öyle değil mi ?!
Özel mesajları başkalarına okutmak , hangi adaba , hangi kitaba yakışır ?!

  Ah ah bu gözler neler gördü ? Bu kulaklar neler duydu ?

Hep o yapmaz ben ona güveniyorum dediklerimiz , daha beterini yaptı !!!

Arkadaşımın başına gelen olaya bakın , hep Erkek yapacak değil ya ,
Bu sefer kadın da sıkıntı ..
  Kadın , Adam ı bir güzel kandırıyor . Güven onda , para onda , huzur onda ailesiyle tanıştırıyor .
Eşya bakıyorlar ..Adam ailesine bahsediyor zaten ailesi de , kadını tanıyor ..
Aile Dostu ... Kadın , adamı yüz üstü bırakıyor . Başka birini buluyor o işin altında başka bir şey var ya neyse 🙊🙈🙉
    Utanmadan adamın ailesini arıyor .Sevgilimle sizde kalabilir miyim diye ?
Üstüne kadın o adamla evleniyor !!!
Utanmadan adamın kuzenlerini arayıp , düğünüme geleceksiniz değil mi , diyor !!!

   Peki adamın ailesi ne yapıyor ? Sen bizim oğlumuzu üzdün , dalga mı geçiyorsun diyeceğine ,
Her biri sosyal medya da tebrik ediyor .
    Allah bildiği gibi yapsın her birini , Allah a havale ..

Ben de , Mert Fırat , Mustafa Ceceli , Engin altan düzyatan gibi ünlüler sevgililerini bıraktı
Başka biriyle evlendi diye takipten çıkıyorum .

Tanımadığım adamları düşünün .Onların umrunda olsun olmasın , kendime yakıştıramam
Bunlar Aile ya , Ağacın kurdu içinde olurmuş derler ya işte boşuna değil !!!

       Ya kadın , adam a bunu da yapmış .. Aslında bu işin Kadını -Erkeği yok ..
İnsanlığa yakışmaz , Din kardeşi , din kardeşine bu kadar kötülük yapamaz .
Vicdanları zayıfladığı için Çıkarı seçip ,Bencilce Davranıyorlar ..

Daha neler neler anlatılıyor , neler neler duyuyorum da , paylaşmam mümkün değil !!!
Farklı hikayeler , Yaşanmışlıklar ...

 Ya işte insanlar önce kendine bir bakacak , bu kadın , bu erkek neden sınır koydu ?
Sonra ayda 20.000 tl kazan ama başkalarından para iste ..                                                                      

Daha çok istersiniz .. Paranızı bereketi yok , herbirinde ah var !!!

     Bugün ıg da Ayşe Arman ın bir röportajını gözüm takıldı .
Üsküdar Amerikan Lisesi ve Koç Hukuk Mezunu Genç Girişimci , Offline çöp çatanlık şirketi kuruyor. 1500 kişi var . Başvuruların % 65 i kadın , % 35 i erkek
44 kişi evlenmiş , 3 tane de bebek var .
800 den fazla da ciddi ilişki söz konusuymuş .

     Girişimci diyor ki ,  Bütün dünya da kadınlar , kendilerinden bir veya bir kaç tık yukarıda
Başarılı gördükleri erkeklerle birlikte olmak istiyor .
    Erkekler de , bir veya bir kaç tık daha güzel kadınlarla birlikte olmak istiyor .

Kadın için evlilik,  Statü - Erkek için Güzellik , görsellik

   ✔️    Burada araya girmek istiyorum , Kendine güvenmeyen  Erkekler ,
Güzel Kadını Bulunca Korkuyor .
Ben buna yetemem diyor ve O güzel kadından kaçıp ,
Güzel kadının 1 milyon altı , Son anda kadın olmuş denilecek kadar nursuz , itici kadın diyecemeyeceğim , hımmmmm ne desem , İnsan ı kendine layık görüyor .

      Hem de konforum bozulmasın diyor .Nasılsa hayat bir şekilde geçiyor bununla da geçer diyor
Bir nevi intihar ediyor .Canlı Cenaze oluyor ..

  Peki cesaret edemediği için konforunun bozulmasını istemiyor .Nedir bu konfor ?
Dediğimi yapmazsan , Evin , arabanı alırım ..
Belli bir yerde toplanan para dan alamazsın ..
Lüks tüketim ..

Birilerinin emrine  bağlı yaşam ..
İşten çıkarsın ..

     Eeeeeee peki konfor bunun neresinde diyorsunuz ? Ben de anlamadım ..
Bu konfor dan çok Esaret bir yaşam .. Cesaretsizliğe kılıf uydurmak ve alışkanlıkların için
İstemediğin hayatı yaşamak bir nevi  köle olmak ..Özgür olmamak !!!

     Bana göre konfor , Sağlıklı olmak , Sevdiklerinle her anını saygıyla , sevgiyle mutlulukla , anlayışla geçirmek , Anlamak , anlaşılmak , birlikte hayal kurmak ve gerçekleştirmek ,
Sabretmek , emek vermek , değer bilmek , birlikte sorunları çözmek , güvenmek ,sorgulamamak ...

    Çıktım aradan ☺️😄☺️😊 röportaja dönüyorum .

Kadınlar diyormuş ki , Ortalıkta düzgün adam yok 😄😄 Eeeee diyoruz 😂😂😂😂😂
Kadınlar hangi ekonomik sınıfa ait olursa olsun hep A yı istiyor ..B olmaz C olmaz ..
Erkekler in aradığı güzellik olduğu için o her sınıfa gidiyor diyor .

     Kadın A olmayanı dikkate almıyor ,Adam bunu hissediyor .
Bu kadın benden daha güçlü , daha  varlıklı bir adamı bulursa beni terkeder diye düşünüyor , diyor .
Erkek Doğru Düşünüyor Ama  ,

✔️  Benim gibiler için geçerli bir düşünce değil ,
Bütün kadınları da aynı kefeye koymamak lazım ..
Her kadın aynı tavanın balığı değil ✔️

 🎯   Örneğin , Can Yaman ın Yeni Tarzı Efsaneeee , yıkılıyorrrr
Tam hayalimdeki gibi karekteri , mesleği , kıyafetleri , İnanılmaz yakışıklı maşallah ,

(Biraz fazla kaslı o kadar kaslı sevmem )

    Ama Sadece beğeniyorum .Öyle biri olur ne mutlu ama ben öyle birinden hoşlanıyorum diye ,
Sevdiğim , Emek verdiğim bir insanın ben buna yetemem , bir süre sonra benden sıkılır
O terk etmeden ben terkedeyim demek doğru olur mu ?!

   Böyle sığ bir davranış bana yakışır mı ?

Benim sevdiğim insan gözüme Can Yaman görünür .
Lütfen Biraz cesaret , kendinize güvenin , kafanızda senaryolar yaratıpta gerçek olacağına inanmayın

Doğum günümün kutlanması , Lavieenfleurstr den güller almak hoşuma gider
Konuştuğum ,sevdiğim bir şeyin dikkate alınması hoşuma gider ,
Kimin gitmez ki ,
Vapur la her gün karşıya geçsem de , istanbul da yaşayıp gezsem de,
Sevdiğim insanla İstanbul u hiç bilmiyormuş gibi gezmek hoşuma gider
Simit yemek , kahve içmek ..
Hayatında önceliği olmak hoşuma gider ..
Ne kadar saf kolay ulaşabilir şeyler ..

Yalnız lütfen kimse bana büyük seni seviyorum ayısı almasın  midem kalkıyor
Gözümün önüne başka şeyler geliyor ..
Kırmızı kalpli pasta ..
Wow ... Aman aman !!!

Şimdi yazımı bir örnekle toparlayacağım ,

İtü de pr eğitimi alırken hoca bize dedi ki , Elimde sizin olmasını istediğim bir şeyi düşünün 💭
Ne yaparsınız ?

Bir kişi haricinde , hepimiz konforumuz bozulmasın diye armut piş ağzıma düş  misali ,
Sadece oturduk hayal ettik ..
Ama biri kalktı , emek verdi , cesaret etti ve hoca nın yanına gitti elindekini aldı 👏👏👏👏👏

       Yazı nın özeti bu olsa gerek , Ne dersiniz ?
İyi toparladım ama itiraf edin 🙈😄☺️😊

Bu örnekte alınacak o kadar ders , mesaj var ki ? İnşallah her birimiz almıştırız.
Ben aldım da , Umarım siz de alırsınız ✌️🎈

Bu arada ekim ayı sıkıntılı , 17 kasım a kadar zorlayıcı sakin olalım .
Ondan sonra rahatlayacakmışız , İnşallah 🙏

Bu 3. Aşama olacak .. Sarstı , yüzleştirdi , empati yaptırdı , yaşattığımızı yaşattı .
Bakalım , Düzeldin mi diye , gökyüzü yine sınava sokacak bizi 🔥☀️
Okul dan mezun oluyorsun ama nasıl , Abcde ... Notun önemli 🎈🎈

Ben kendime kahve yapmaya ☕️

Hadi siz de kendize bir kahve yapın açın sevdiğiniz müziği ve yazı yı keyifle okuyun ✌️🎈





     








Yorumlar

Popüler Yayınlar