ECE HER YERDE 🙊🙉🙈

    Evvel zaman içinde kalbur zaman içinde ,

Şımarık , kendine güveni olmayan , herkes bana hayran , herkes benim peşimde , bütün erkekler
Bana yapıştı diyen bir kız ...

      Adı Ece ,  Bu kız  daha öncede dediğim gibi çok şımarık yetiştirilmiş bir genç bir kız ..
Çok kalabalık bir ailesi var . O kadar kalabalığın içinde büyümesine rağmen sevgi arzısı ,
Memnuniyetsiz , Kararsız , Şıpsevdi , Dengesiz , Kişilik Bozukluğu olan biri ..

      Bağlanma Sorunu Var . Erkeklerle kısa süreli ilişkiler kuruyor .
İlk tanıştığı insanlarla hemen samimi oluyor .
Yeni tanıştığı insanlara kendini o kadar tatlı , esprili , mükemmel biri gibi anlatıyor ki ,
Onları yediriyor içiriyor , zor durumda kalmayın bana gelin diyor .
   Tam bir kötü gün dostu dersiniz..

Yeni tanıştığın insanların onu onaylaması ,pohpohlaması yeterli ,
Hemen inanınıyor .. Gözlemlemeden , sorgulamadan 💭
Tabii ki de hepte  kandırılıyor  ..

Bu kız her yerde ben kaliteliyim , bak mini cooper a biniyorum .
Öyle çirkin adam sevmem , kalite aşığıyım , kalitesiz insanlarla gezmem ,
Çevremde hep üst düzey insanlar var ama sorumluluk almamak , bağlanmamak için
Parayla etkileyebileceğim   , para'yla  satın alacağım , ezik ,  beni saysın , benim dediğimi yapsın
Beni pohpohlasın diye günümü gün ettiğim insanlarda var diyor .

    Hepte o küçümsediği insanlar Ece ' yi kandırıyor

Günün birinde Ece aşık oluyor . Hemde hayalindeki gibi birine ..
Hiç yanlış olmayacak kadar mükemmel bir erkek
Yakışıklılık , kariyer , karakter her şey dört dörtlüğe yakın ..

    Ama bu nasıl olurdu nasıl bu kadar mükemmel olabilirdi .

Aşık olduğu kişiye ulaşmak için ailesiyle samimiyet kuruyor , ne yapıyor ne ediyor  Gökhanın dikkatini çekmeyi başarıyor .
    O kadar ilgileniyor , o kadar çabalıyor , o kadar sevdiğine inandırıyor ki ,
Gökhan da tamam diyor .
  Aylar geçiyor , gökhan tamam diyor ama  ,

Bu kızın geçmişi iyi olmadığı için güvenmiyor ve yıllar sonra güveniyor .

Onu inandırana kadar bir iyi kız rolleri , hediyeler , alttan almalar ,
Dersiniz mükemmel bir kız ..

Gökhan buna tamam artık yıllardır hata yapmadı yaptıklarını da anlayabiliyorum derken ,

Ece nin maske düşmeye başlıyor . Gökhan tamamdır elde ettim ..
Şimdi o benim peşimde koşsun , o beni idare etsin demeye başlıyor .
Gökhan ı aldatıyor . Sonra bir şey olmamış gibi davranıyor .
Dengesiz dengesiz hareketler yapmaya başlıyor , Ece ..

Ece gökhan a hadi evlenelim . Ailene söyle beni istesinler diyor .
Gökhan şaşırıyor .. İki gün sonra Ece , gökhan ı aramıyor , telefonlara cevap vermiyor
Kendi kendine küslük çıkarıyor .
Bu böyle bir süre devam ediyor .

Gökhan niye bu kadar şans veriyor .Ece nin gerçekten sevdiğini hissediyor .
İşin Aslı ,
           Ece , Gökhan ı elde ettikten sonra , gökhan a bağlandığını hissediyor .
Ondan kaçıyor sonra özlüyor yine geliyor ..

🔥   Ece nin iç sesi , kızım kendine gel sen sorumluluk almazsın , sen bitti dersin ve biter
Hani sen kısa süreli ilişkiler yaşardın .Kendine gel aşık oldun ve bağlandın .

🔥Kendini kendine ispat edebilirsin .Gökhan ' la  yalandan onun haberi olmadan küs , arayıp sormayarak belli et bunu , O sırada başka erkeklerle ol hem de aldatmış olmazsın .
Gökhan ın haberide olmayacak niye küstüğümden , Zaten ortada küslük olacak bir şeyde yok.

🔥 Gökhan demek tehlike kaççççç kaççççç ondan ..tamam ben kaçamıyorum o zaman ,

   🎭 Gökhan ı bırakamıyorsam , o zaman gökhan ın benden ayrılması için elimden gelen herşeyi yaparım . Dengesini bozarım , yalandan küslük her zaman ki gibi ,
      Gökhan ı kıskandırırım , Başka erkekleri gözüne gözüne sokarım , bir iyi bir kötü davranırım

Gökhan , Olayı anlar .. Tabii ki bu oyuna gelmez . Bu sefer o ne yaparsa yapsın alttan alır ,
Seviyorum , hani sözler , ne oldu ne değişti der ..

   Ece nin planı işe yaramaz . O zaman daha tehlikeli bir oyun oynar .

Gökhan ' la  herşey iyiyken , ikili oynamaya başlar .

Hem Gökhan ' la , hem Gökhan 'ın ailesiyle iyi geçinir .

     🙈🙊🙉    Gökhan ın ailesine , Gökhan bana yapıştı , üzülüyor olmaz diyorum anlamıyor . Yine peşimde bir türlü beni bırakmıyor . Daha nasıl anlatabilirim diyor .
   
      Ne gökhan mı geldi , Ben kaçayım beni görmesin
Bak görüyor musunuz , sırf ben burdayım diye geliyor .
Görüyorsunuz ben kaçıyorum o geliyor işte kanıtı diyor .

✔️  Ayrıntı , Gökhan tabii ki ailesinin yanına gidecek , hastalıkta , düğünde , özlediği için adı üstünde
               Gökhan ın Ailesi ✌️

🎭    Ve Ece bunları yaparken , Gökhanla da görüşüyor tabii bir ilgi gökhan a sormayın .
Gökhan ın bunlardan o an haberi yok .Aile bir şey demiyor .

  ✌️ Sonradan Gökhan ın ailesi Ece nin , gökhan a aşık olduğunu gözleriyle görünce ,
hani gökhan bunun peşindeydi .
Biz gözümüzle gördüğümüze inanırız diyorlar .
Ve Ece nin yalan konuştuğunu anlıyorlar .

Ece , aklınca ben bulunmaz hint kumaşıyım , herkes benim peşimde diye lanse etmeye çalışmıştı .
Normal bir insan bunu niye yapar ki ?


  Seviyor , arkasından iş çeviriyor ? Sizce ???

Sonra  hani Ece Kalite sever , mini cooper , Yakışıklı sever , kaliteli müzikler dinler ..

      Sıkı durun şok olacaksınız ?

Evlenmekten korkan , evlenmek istediğini  söyleyip , sonra korkuyorum diyen Ece , erkek ten anlayan ece , Gökhan ı sevdiği halde onu uzaklaştırmak için oyun oynayan ece ,
Bir hafta tanıdığı bir kadınla evleniyor ..

      Yanlış yazmadım . Ece bildiğin bir kadınla evleniyor .
Ama bu nasıl olur . Adı erkek , Nüfusta da erkek ama ,
Görünüşü , hareketleri 😄😄😄😄😄😄😄 her şeyi bildiğin Kadın 🙊🙉🙈

    Herkes nasıl dalga geçiyor Gökhan senden sonra bir kadınla evlenmesi 😄😄😄😄😄
Hani Güçlü kuvvetli erkek seviyordu , kaliteli seviyordu bu bildiğin Travesti ..

Allah ın sopası yok tabii sen misin , Gökhan arkasından iş çeviren , yalan yanlış konuşan
Mesaj şu Ece de , Gökhan gördün mü , bak 1 hafta tanıdığımla nasıl evlendim ?

  Ece mesajı verirken , bir kadınla evlendiğini , hem cinsiyle evlendiğini , kendini rezil ettiğini
Farkedemiyordu ..

   Farketse bunları yapmazdı , Öyle değil mi ?

Sonuç , Çektirilen Acı havada asılı kalmaz .
             Çektirenin başına düşer !!!

Şimdi hadi siz söyleyin ; Aşkının arkasında durmayıp , ukala ukala yalan yanlış şeyler söyleyen ,
Hemcinsiyle evlenip kendini rezil eden , Ece mi ?

Bütün bu olanları bildiği , duyduğu halde , Çizgisini bozmayan , Gökhan mı ?

     Ece kendi kendini o kadar rezil etti ki , Artık ben kaliteli severim , öyleyim böyleyim diyemez .
İnsanlar hımmmm evet gördük erkek ten ve kaliteden ne kadar anladığını diyecek.

       Bu hikayeden çıkarılacak çok şey var aslında
Kalite asla tesadüf değildir ,
Hakikatın er yada geç ortaya çıkmak gibi bir huyu var
Biri size hile yaparsa korkmayın  ,
Eğer biri size tuzak kuruyorsa , Allah ta onlara tuzak kuruyordur .
Çukur kazanlar o çukura kendi verdiği kararlarla farketmeden kendileri düşer ..
Ne katre iyilik , ne katre şer karşılıksız kalmaz

Bak sen cin olmadan adam çarpmaya çalışan Ece ' ye ,
Yaptığı kötülük , Döndü dolaştı başına geldi ..
Ha bir de bunun yerin altı da  var tabii

Ece Kim ? Ece   Her yerde ?  Okulda , işte ...



   

Yorumlar

Popüler Yayınlar