SAKİN OLUYORUZ ✌️🎈

  Dün yazdan kalma bir gündü ☀️ Bugün yağmurlu Bir hava tam da Sonbahar gibi  🍂🍃
Battaniyeler çıktı , çoraplar giyildi tam da film izleme havası ☺️😊
   
      📌 Sabah a karşı Koç Burcun da bir dolunay gerçekleşti 🌕
Sürekli tutuluyoruz ? Yeni ay .. Geri Gitmeler Ne oluyor böyle diyorsanız kısaca anlatayım 📝
      ☕️   İlahi Adalet , İlahi bir düzen var bildiğimiz gibi çok şükür 🙏

İyi ki var 🙏 yoksa ne olurdu dünya nın hali .. Olduğu halde cahillik , ego diz boyu ..

  🎭 İnsanoğlu bazen hayatla zıtlaşıyor .. Senin kuralların geçerli değil , benim kurallarım geçerli
        Ben hak yerim , kırarım , dökerim sanane diyor ..
Nasılsa işlerim de yolunda gidiyor , gitmese de arkamı toplayacak birileri var diyor !!!

     🔥İşte orada Yüce Allah diyor ki , Sen kulsun , Acizsin , HADDİNİ BİL !!!

Karşımıza kötü insanları çıkarıyor ? Cahil İnsanları çıkarıyor ? Vicdansız İnsanları çıkarıyor ?
Ben çevrem de öyle insanlar bulundurmuyorum !
Bana kimse böyle davranamaz sınırımı koyuyorum !
Kızım - oğlum sen nasıl dayanıyorsun buna ..
Bununla bir ömür geçer mi ?
İkili oyna , İftira et ..
Yalan konuş bir şey olmaz ..
Aklını kullan kadın - erkek zengin ..
Aklını kullan kadın - erkek basit istediğin gibi şekil verirsin ..
Kafan rahat olur ..
İnsan adam gibi seviyorum der mi ?
Sağa sola ben onu isteniyorum o bana aşık ben bulunmaz hint kumaşıyım da  de !!!
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 artık bundan sonra kötü insan çıkmaz karşıma ,
Ne de olsa diğerlerinde canım yandı , bedelini ödedim ?

     Kazık yediklerimi engellemiyorum !!! Onlara ait fotoğrafları , videoları silmiyorum , sildirmiyorum ?!
    Genellikle kazık yemedikleri mi , engelliyorum !!!

Kızım - oğlum o kadar konuştun ettin nasıl bir daha muhattap olursun ???
Herkes bana acıyor ama ben egom doğuştan diyorum ,
Benim 4 tane evim var da ?
Ben kimsenin peşinde koşmam ?
Ben ayna ya bakmıyorum ama takip etmem , edilirim !!!
Benim istediğim hayatı sen nasıl yaşarsın ? Benim neyim eksik ???
Sen büyüksün .. Sen küçüksün ..

    Daha da sıralarım , sıralarsanız  Öyle Değil mi ?

İnanın Allah bu tarz söylemlerde bulunanların başına daha da fazlasını öyle bir veriyor
Ve Bilmiş bilmiş atıp tutanlar , Başlarına gelince daha fazlasına öyle bir katlanıyorlar ki ,
Sesleri çıkmıyor , inlerini giriyorlar ..
Daha atıpta tutamıyorlar , Niye ???  Çünkü , Önce kendine bak denilecek 🌵

  İşte bu dolunayda da , Öfkeleneceğiz , Dengesizleşeceğiz , İç Hesaplaşmalar Yapacağız
 
  ✔️ Bile bile ne kadar taviz verdim , kurban rolü oynadım .
   ✔️Ben kendimi feda ettim , İdare Ettim ama Karşılığını Alabildim mi ?
        Kullanıldım mı ?


 ✔️Ne için , Nelerden Vazgeçtim ? Neler Dururken , Neyi Seçtim ?
 

      💭 Arkana dön bir bak pişman mısın ?

Ben bile bile nasıl kendi kararımla , kendimi bu kadar rezil edebilirim
Seviye mi düşürebilirim ?

  🎭 Oysa ki ben , Hata yaptığımı bildiğim halde karşı tarafı suçlar , çelişkiye düşürürüm .
Nereden bakarsam bakayım hatalıyım ama Oyunla kendimi haklı duruma getiririm .
Sonuna kadar haklıyım  !!! Derdim hep !!! Şimdi ne olacak ? Kimseyi de suçlayamam !!!

     Çıkar için büyük oynadım , Sonunda malımı ikiye katlayacaktım , Ne Oldu ???

Çıkar Oyunları , Ego , Bencillik .. Yapanları Çukurun İçine Çekti !!!

Yani Çıkarıldı ! Yani Çıkar  Yuttu !

      Şimdi İçsel Hesaplaşma da bunlara göz atıyoruz ?

Sakin kalmak çok zor ama kalmak zorundayız bol duâ
Siz kendinizden eminseniz , Bir kere kendinizi ifade ettiyseniz ,
Vicdansız , Çıkarcı , İnsanları Belirleyip , Onlara Sınır Koyduysanız , tamamdır 👏

Kendinizi anlatmak için uğraşmayın , İnanın onları her şeyi biliyor ama İşine nasıl geliyorsa
Öyle anlıyor ve davranıyor ..

    Allah hakkımda ne düşünüyorsan bin mislisini başına versin , deyin 🙏
    Ah ım üstüne mutluluk kurdurtmasın 🙏
    Allah ım sana sığındım , bu vicdansız kullarının cahilliği ile merhametsizliği ile baş edemem
    Ruhları , kalpleri kararmış kullarını benden uzak tut 🙏 Bana yardım et deyin 🙏

Allah a Sığının  🙏 Allah tan İsteyin 🙏
Kalbiniz Temizse , Allah istediği zaman gönlünüze göre veriyor
İnanın Buna 🙏

    Ego şeytan demek uzak durun !!!
Azim iyi bir şey ama Hırs size mahveder dikkat edin !!!
Sanane ! Haddini Bil ! Offfff daraldım ben özgürüm eklerim , çıkartırım , bölerim , çarparım
Yaparım , ederim ..

       Dersen , Yüce Allah ta seni öyle mi çarpar ki ,
Dışarıya çıkacak yüzün olmaz !!!

Hakkınız olanı alın , hakkınızı kimse yedirmeyin !!!
Herkes aynı dilden anlamaz ,
Her şey akışına bırakılmaz ,
Herkes aynı değil ,
Mükemmel insanlar da var , Hata aramayın !
Kıskanç olmayın ....

       İşte Gökyüzü Hareketleri ,

Kendimize çekidüzen vermek için gerçekleşiyor ..
Kendine dön , bak ..
Ne yaptın ? Kendine Yakıştırdın mı ?
Kötülük yaparak , Nasıl iyi bir sonuç bekleyebilirim ?
Bunları farkedip , Düzeltirsek Ne ala ..
Ama yok yine ders almadan , silbaştan aynı hayata devam edersek ,
İşte o zaman karaktere dönüşür bu da Karakter Bozukluğu Olur ..

         İnsanlara  , Empati yapmak zor geliyor .Ancak başına  gelince hak veriyor ,
Kaybedince değerini anlıyor .

         Sertap Erenerin şarkısını hatırlayalım , şişt şişt sakin ol , sinirlerine hakim ol 🎶
Bunaldığımız zaman da , duâ 🙏

         Hiçbir sıkıntı kalıcı değil , Yeter ki , Ders Çıkaralım , İç Hesaplaşmamızı Doğru Yapalım 🙏

Allah bizi gönlümüzün değerini bilen merhametli insanlarla karşılaştırsın 🙏

Oğuz Atay ın sözüyle bitirelim yazı yı ,
Ben seni görür görmez anlamıştım , bütün kaygısız görünüşünün altında ,
Duygulu , içine kapanık bir insan olduğunu ...

Sakin oluyoruz , Öfke , Hırs yok !!!
Pes etmek yok !!! Hepsi iyi bir insan olmak adına , Hayat Dersi ,
Başarabiliriz 🙏
Sağlık olsun hepsi halledilir 🙏




Yorumlar

Popüler Yayınlar