NE MUTLU BANA 🙏

     Yazdığım yazıları okuyup kaç arkadaş , kaç sevgili , kaç dost , kaç aile kendi yle yüzleşip ,
Hatasını anlayıp , kendine çekidüzen verip , özür dileyip , Mutlu Sona Ulaştı Biliyor musunuz ❤️

        Kaç Ergenlik Çağında Genç , Ailesini dinlemediği , o yaşta Tükenmişlik Sendromuna yakalanmışken , Benim Sohbetlerimi Dinleyerek Kendi Geldi Biliyor Musunuz ? 🙏

Şaka Değil , Abartı Hiç Değil ✌️🎈

    Kısaca bir tanesini anlatayım , Arkadaşımla buluşmak için sözleştik . 
Yanında kızını da getirmiş . Nasılsın , İyi misin faslı bitti .. 
Konuşuyoruz , sohbet , kahkahalar , yemeler , içmeler ..
Arkadaşımın kızı yanıma oturdu ( 15 yaşında ) 
Bu yeme içmeler hepsi olurken , sürekli beni inceledi .
Kıyafetimi , yememi , konuşmamı .. Ben yan göz görüyorum tabii 🙈
Sonra yürüdük , kalktık ..
Eve gidince Anne Aslı Abla Ne kadar Güzel , ne kadar tatlı , ne kadar doğal ,
Siz nasıl tanıştınız demiş ? ( Doğal olarak Bana annesi arkadaşım anlatıyor )

🙈 ❤️    Bu kadar mükemmel ve Doğal Bunu Nasıl Başarmış , demiş ..
            Bu cümle beni benden aldın ❤️❤️❤️❤️❤️

Nasıl mutlu oldum , bu enerjiyi yansıttığım için hem de genç bir kızın gözünden ,
Yine yeni yeniden oldum 😄😄

Sonra iki gün sonra tekrar arkadaş aradı buluşalım mı , 
Benim  kız benimle  gezmez ama artık nasıl etkilediysen , beni rahat bırakmıyor dedi .
Tabii buluşalım dedim ✌️
Buluştuk , annesi ile konuşma esnasında tartıştılar Anne Haklı Tabii ..
Aslı Abla Sen Ne diyorsun dedi ?
Ben anne - kız arasına girmem kendiniz halledin meselenizi ama burası yeri değil bence dedim.
Dışarıda tartışılmaz , Eve gidersiniz herkes fikrini söyler .Ortak noktada buluşursunuz  , Dedim ..

Ortam rahatladı sonra başladı .. 
🌵🌵🌵🌵Ben Mükemmelim ama kendime uygun arkadaş bulamıyorum 
Herkes beni kandırıyor , kullanıyor , kıskanıyor dedi ..
    🎯  Ben de , Sen mükemmel değilsin dedim ? 
Mükemmelim dedi 😂😂😂😂
   
     Peki Mükemmel Olduğunu İddia Ediyorsun , 
Neden hiç dostun yok ? Dostu bırak arkadaşın bile olmadığını söylüyorsun dedim .
Güldü ..  Ayrıca ben kendi adıma Mükemmelim demiyorum da , 
Sen kendine nasıl mükemmelim diyorsun dedim ..
Sustu .. Canım benim hiç kimse mükemmel değil , hepimizin kusurları var !
 Bizim de hatalarımız oluyor ama ders çıkartıyoruz dedim .

Ayrca bir soru daha sorucam sana dedim ?!

✔️ Sürekli arkadaşlarınla sorun yaşıyorsan , arkadaş seçiminde sıkıntı var dedim .
     
Evet , dedi !!!

İtiraf edeyim mi , Aslı Abla 🎯
Hep kendimden daha alt seviyedeki insanlarla arkadaşlık ediyorum .
Benim dediğimi yapsınlar , benim istediğim yere gidelim diye dedi..
Bir de ilgilensinler diye yapmadığım şeyleri yaptım , gitmediğim yerleri gidiyormuş gibi anlatıyorum 
Dedi .. 
   Peki Sonuç Dedim ???
Sonuç , Ortada dedi ..

Kullanılan ben oluyorum sonra yanlız kalıyorum dedi .

Demek ki , bu düşüncenden vazgeçmen gerekiyor .
Bir kere seviyeni düşürüyorsun .
O tarz insanlarla tartışamazsında ,
Birşey de öğrenemezsin ..
Ayrıca farkındaysan ilgi çekmek , onay için yalan konuşuyorsun bu çok ciddi bir sorun dedim .
Kaliteli arkadaşları kaliteli yerlerde bulursun .

Ve şunu unutma canım , Çok ciddi bir hata yapmadığın takdirde kimse yalnız kalmaz .
Ama böyle davranmaya devam edersen , Üzgünüm yalnız kalacaksın .
Sorun Sende , Başkasında değil ..

Okulda başarılı ol , Kültürel etkinliklere katıl , spora git , müzik kursuna git ..
Ne hoşuna gidiyorsa , İyice düşün 💭
Bunları yap , Kendine ait bir hayatın , Duruşun olduğunu göster , net ol , kararlı ol ve pes etme yarı yolda bırakma ..
Denemekten korkma ..
Mutlaka bir şeyde başarılı olacaksın ve O zaman çevrende senin gibi insanlar olacak dedi. .
Bana sarıldı .. Teşekkür ederim abla dedi .

Abla ,  bu zamana kadar kimse beni karşısına alıp böyle konuşmadı 
Annem konuştu ama hep yanlış anlıyorum bilmiş bilmiş konuşuyor gibi geliyor bana o konuştukca ..
Tamam eve gidince ne istediğime karar vereceğim ..
Deneye , deneye bulacağım ..
Başarılı Olacağım ... Sana da her gelişmeyi anlatacağım abla dedi ..

Gözüm doldu onları anlatırken , Gel buraya dedim ❤️
Sarıldım .. Benim şüphem bile yok , dedim .
Sadece kendini farketmeye ihtiyacın vardı ve ne mutlu ki bunu farkettin ,
Bu iş tamamdır dedim .
Annesi , ağlıyor ..
Offff tamam çok duygusal  olduk dedim 
Hadi herkes bir tatlı seçsin ?
Hadi fal bakacağım ikinize dedim , gülmeye başladık 😄😄

    Sonrası , O bol  bol hataları yaptığı arkadaşlarının yanına gitmiş ,
Ben kendimi sizin yanınızda yalnız hissediyorum .
Ben sizin gibi insanları  hayatımda istemiyorum .
Beni mutlu edemediğinizi farkettim .
Bu konuşmayı yapmasam havaya girdi , değişti diyecektiniz ..


Arkadaşları hayırdır , Yürek mi yedin demiş  ? 
Daha önceden yapmam gerekenleri yaptım ,
Sus sus bir yere kadar , bunu adı yürek yemekse ,
Evet , yedim çokta lezzetli demiş 🙈🙈

Herkes sevmesin beni , biri sevsin demiş 📌🎯

🎯   İşte bu cümle ✌️🙏  herkesin mottosu olmalı 

Ne mutlu bana 🙏

O artık başarılı ve ne istediğini bilen bir birey ve başarılı bir genç kız çok şükür 👏👏👏👏👏

Şu an heyecanlı okul başlayınca da o arkadaşlarının bir kısmını görecek ama sıkıntı olacağını zannetmiyorum ✔️

    Kursları da araştırmaya başlamış 😄😄

Bu yaşanmış örnek her yaştan bireye örnek olmalı ..
Hiçbir şey için geç değil ..

Neydi tekrarlıyoruz  , Herkes sevmesin beni , biri sevsin yeter ❤️

Mini mini Aslı lar geliyor 😄😄 

Bu arada dipnot " Söylediğinle , yaptığının  bir olması gerekiyor .
Canımmm beni dinledi , sosyal medya da takip etti . 
Duruşumu gördü .Ondan sonra daha da dikkate aldı !!!

Hata yapmaktan ve  özür dilemekten korkmayın , 
Ama tekrarlamaktan , yüzleşmemekten , ertelemekten korkun !!!

Fatura yı kendinize kesin !!!

Ondan sonra da düzenle ödemeyi unutmayın !!!

Hiçbir şey oturduğumuz yerden çözülmüyor ve inanın ölüm dışında herşeyin çaresi var 
Biraz kafayı değiştirin , kendinize güvenin ve kendiniz için yaşayın 
Ailenizi  ihmal etmeden ...

Bir genç kız yaptıysa , Herkes yapabilir ✔️









Yorumlar

Popüler Yayınlar