ZAMAN YÜZLEŞME VAKTİ

  Bu saat uyku saatim aslında ancak öyle mesajlar alıyorum ki ,

Aslında herkesin derdi ortak ? Pişmanlık , Kırgınlık , Kızgınlık , Vicdan Rahatsızlığı ..

Yüzleşme Vakti , Yüzleşmeden Kaçma ? Hatalıysa Özür Dile , Ders Çıkar  klasik söylediğim şeyler
Kiminin dikkate aldığı , kiminin de ısrarla kabul etmediği , Ertelediği Duygular ..

Gelen Mesqjın Biri Şöyle , Aslı Ben .... Biliyorum numarımı sildin . Sene geçti ama Ben senin kıymetini yeni anladım . Söylediğin ama kabul etmediğim her şeyi yaşadım.
Beni çıkarsız seven , koruyan ve iyiliğimi isteyen sadece senmişsin .
En yakınlarımdan yedim kazığı , dost dediklerimden yediğim kazığı , yetmedi yine sana inanmadım
Daha büyüğünü yedim . Yoruldum Aslı hem de çok ..
Şu anda bütün söykediklerin çınlıyor kulağımda ..
İnanmazsın ama uyuyamıyorum . İçin için ağlıyorum .
Vicdanımı susturamıyorum . Biliyorum sen merhametlisin benim gibi .... Dinlersin ..

Tanımadığım bir numara ve genelde de bakmam , açmam tanımadığım numaraları ..
Bir an açtım ve okudum ama cevap vermedim .
Sonra yine aynı kişi , O kadar kalitelisin ki , Sen bana bunu yapsan sonra bu mesajı atsan
Benim egom kabarır , küstah küstah cevap verir , keyiflenirdim .
Sen sustun .. Dedi .

Ne diyebilirdim ki , Susmakta bir cevap !

Bazen o kadar konuşursun ki , anlamadığını farkedince susarsın .
Herkes istediği gibi yaşar ama o kadar bencildir ki , Sanar ki o orada dursun ben gezeyim , kalp kırayım , haddimi aşayım nasıl olsa bir süre yok olur sonra kaldığım yerden devam ederim diye düşünür .

    Ya da hatasını anlar ama cesaret edemez . Aldığı ah ömür boyu onunla gider .

Başka bir arkadaşla yüz yüze konuşuyoruz . Ben ne yaptım , hiçbir işim yolunda gitmiyor .
Ben nerede hata yapıyorum akıl ver bana kafayı yiyeceğim dedi .

Peki , Şu soruları kendine sor ama dürüst ol dedim . Tamam dedi .

Bilerek ya da bilmeyerek ama kendi çıkarın için kimseyi kırdın mı ?
Güven , sadakat , söz , iş , aşk ..
Yola çıktığın birini ya da birilerini , Sırf çıkarın için yolda bıraktım mı , dedim .
Kıvrandı , kıvrandı .. Dürüst olmayacaksan konuyu kapatalım dedim .
Yoo tamam kırdım , döktüm , küçümsedim , yok saydım dedi .
Unuturum , Zaman aşımına uğrar diye planladım dedi ..

Ah ın bulamayacağı adres yoktur , Zaman aşımına da uğramaz dedim .

Peki bundan sonra ne yapmayı düşünüyorsun dedim ?

Bilmiyorum dedi . Kırarken dökerken , ezerken biliyordun ama dedim .
Bilmek bir adım ama bunu uygulamazsan bir değeri yok öyle değil mi dedim .
Orası öyle dedi .

Şöyle yapalım o zaman ,

Tek kal ve kapsamlı olarak düşün . Gönlünü kırdığın , ah aldığın kim ya da kimler var
Ya da nerede hata yapıyorsun ? Çabuk mu etkileniyorsun ? Çabuk mu fikir değiştiriyorsun ?
Birini bulup sürekli başka birine tercih mi ediyorsun ?
Ne istediğini biliyor musun ? Sorun yaşadığında kendine mi suç buluyorsun , başkasına mı ?
Fatura kime çıkıyor .
Özür diliyor musun ? Helallik alıyor musun ?

Bunları yapmadığın takdirde , bilipte yapmadığın takdirde su akar yolunu bulmaz .
O su sel olur sana geri döner boğulursun ve kimse seni kurtarmaz .
Kurtaran da malını , seni talan etmek için çıkarı için sana yardım eder dedim .
En tehlikeli an boşlukta olduğun andır ve Vampirler Kanın Kokusunu İyi Alır Dedim .

Hiç böyle düşünmemiştim . Ben genelde hep haklıyımdır ve karşımdakini suçlar işin içinden çıkarım dedi . Güldüm . İlk cevabı verdin farkında mısın dedim . Yoo dedi ..

O kadar benimsemiş ki , Bencilliği ... Hep birilerine güvenmiş . Bir şekilde sıyrılmış ama tıkanmış .
Çekirge misali ..

Bunun gibi bir çok olay var aslında bu gece bu kadar kafi diye düşünüyorum .

Buna benzer şeyleri eminim yaşıyorsunuz . Şahit oluyorsunuz .

Ertelemeyin ... Bu soruları samimi bir şekilde kendinize sorun ?
Samimi bir şekilde yüzleşin .. Cevapları verin . Hem kendinizle , hem muhattaplarınızla yüzleşin .
İyi insan olun ..Büyüdükçe küçülün .
Ben , sen değil , Biz olmayı öğrenin .
Mutlu olmak için kırıp dökmeyin .

Kendi adıma bana kim kötülük yaptıysa hamd olsun hepsinin yıkımını gördüm 🙏
Her birinin teker teker bana haketmediğim ne yaşattılarsa ,
Hakettikleri şeyi yaşadıklarını gördüm 🙏
Tepetaklak kafalarının üstüne düştüklerini de gördüm .

Niyet sahibine geri döner 🙏 Allah de bırak 🙏

Zaman Yoruldum , kırıldım deyip kenara çekilme zamanı değil .

Yüzleşip , kabul edip , takke yi önüne alıp , Faturayı çıkartıp .
Bedelini ödeyip , ders çıkartıp . Ödettiklerinle helalleşme vakti
Ama bunu yaparken kendi vicdanını rahatlamak için değil , tek kaldığın için değil .
Gerçekten anladığın için kıymetini bildiğin için yapın.
Özür dilerim .. Eee sonuç ?

   Akıllı İnsan , Güvenilir insanlarla dost olmaktan ve güvenilir olmaktan vazgeçmez .
   Sadakat , gizlice aldatma şansın varken , aldatmamaktır da diyebiliriz .
   En önemlisi de , Hesabını veremeyeciğiniz hiçbir şeyi yapmayın .
   Hayat çocuk oyuncağı değil , Hayatın kalitesini de , gidişatınızı da , Tercihleriniz belirler.
   İstediğin yap , seç ama sonucuna da katlan .
   Çünkü , kendi iradenle verdin bu kararı ve şimdi sonuçlarını yaşıyorsun .

   Şimdi düşün bakalım , kendine  yakıştırıyor musun verdiğin kararı ve sonuçları
   Sen bu musun ?
 
     Dost dediklerin , nerede ?
     Peki daha çok kazanmak için üstüne bastıklarınız ?
     Daha çok para kazandınız mı ?
     Daha büyük insanlar oldu mu , çevrenizde ?
     Daha çok ev , araba , para ??

     Yoksa işler tahmin ettiğiniz gibi olmadı mı ?
      Üstüne bir de itibarınızı mı , kaybettiniz ?
      Halbuki ne de güzel çeşit çeşit maske takıp kandırıyordunuz ama siz kendi yaptıklarınızla sobe yapacakken , Perde den ayağınız göründü .

     Hepimiz ne ektiysek onu biçeceğiz
     Gün hesap vakti kaçışı yok ..

    Kredinin de bir sonu var . Borcunu ödemezsen icracılar kapına gelir sahip olduğun herşeyi alır
   İşte o zaman gerçek ortaya çıkar . Niyet ..
   Dalını kırdıkların , ağacını kökünden söker .
   Bu duruma gelmeden , yüzleş .
    Farkında olursan büyürsün .
    Anlarsın kan emicileri ,
     Kanmazsın ,  sonuca bakarsın.
     Daha da yakından  tanırsın kurtları , yemezsin o gıcır gıcır göz kamaştırıcı elma yı

    Yapabilirsin !!! İçindeki o çoçuğu çıkar .
     Olgunlaş ama o çocuğa kulak ver















Yorumlar

Popüler Yayınlar