YÜZLEŞTİK ! SINANDIK ! BÜYÜDÜK 💋

    Hayatınız seçtiğiniz kadındır . Zevkli bir kadına rastlarsanız zevkiniz , bilgili kadına rastlarsanız
Bilginiz , Şefkatli kadına rastlarsanız Vicdanınız gelişir .
    Tercih meselesi ?

Bugün durduğunuz teras , seyrettiğiniz manzara , gördüğünüz hayat , muhattap olduğunuz kişiler
Olaylar , Tercihinizin , yanınızdaki Kadının Terası , Manzarası , Hayatı ..

Bu sabah Akrep Yeni Ayı gerçekleşti .

Bu zamana kadar Yüzleşmemek için direndiyseniz , Sorumluluk almadıysanız ,
Hatalı olsanız da , size göre hep başkası haksız olduğu için ısrarla ders çıkarmadıysanız ,
Kaçış yok .. Halı altındakiler çıkacak ..
Yarım kalanlar tamamlanacak .

  Size bir kaç hafta içinde en az 4 arkadaşımın Aslı yoruldum . Ben insanları olduğu gibi kabul ederim . Uğraşmam . Bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığını savunurum .
Kavga , gürültü sevmem .

Sıkıntı yaşamamak içinde , haklı olsam susar , o kişiyle görüşmek istemesem de görüşürdüm ama ,
Artık dayanamıyorum . Vücudum tepki vermeye başladı . Sürekli bu yaşta hasta oluyorum .

O kadar haklıymışsın ki , Sen çizgini çizmezsen , gerekene gerektiği şekilde davranmaz , cevap vermezsen anlamıyorlar .

Nasılsa sesi çıkmıyor . Kurban olmaya alışmış , nasıl olsa beni yüzlemiyor diye üstüme üstüme geliyorlar . Ve bu hakkı bu kişilere ben verdim .
 Gözüme perde inmiş resmen , ben nasıl bunları görmezden gelir , bu lafları yiyorum da susuyorum .

Haklısın Aslı , haklı ..

İnanın Hayatta Haklı Olmak Umrumda Değil ,
Mutlu Olmak Umrumda ancak ,

Ben öngörüleri olan bir insanım , geri durur tartar , şans verir , denerim .
Birine bir şey anlatırım bakalım hemen dedikodu yapıp yetiştirecek mi ?

    Mesela yazı yazıyorum hemen kendilerini bilip , belki de üstüne alınıp  tepki veriyorlar .
Tuzağa düşüyorlar 😄😄
Sürekli hikaye ye bakan bakmıyor , yorum yapan , beğenen beğenmiyor
Kendince tepki veriyor ama farkında bile değil yazı mı okuduğu için bunları yapıyor .
Ben okusam da belli etmem , normal davranmaya devam ederim .
Fark ✌️

Zaten böyle küçük hesaplar yapmam , yormam kafamı ✌️
Alın size yüzleşme bu da yüzleşme 🐣

Yine bir yerde yazdığım bir şeyi birisi aaaaa evet okudum bir yerde bahsetmişsin dedi.
Bu kişide beğenmez vs ., Benim zaten sadık en 150 kişi hikayeme bakan kişiler var .
Özellikler fotoğrafı görüp beğenmeyip , hikayeye bakan 😄😄
Çok kişiyi de gizledim aslında ama daha da mı gizlesem ☺️😊

Sonra buldum . Bir yazımda bahsetmiştim . Gizli takipçim .. Mutlu oluyorum 🙏
Yüzleşme ..

Tutturmuşsun bir yüzleşme yüzleşme diyorsunuz belki ,

İşte bakın verdiğim örnekler birer yüzleşme
Bakış açıları , gösterdikleri yüzleri , altında yatan sebepleri
Amaçları , vizyonları ..

Hadi bir örnek daha bana Psikolog derler genelde , konuşulanlar da ben de saklı kalır
Kimseyi yadırgamam , kimsenin hayatı  beni ilgilendirmez , Ancak ,

Bana anlatıp , sosyal medya da bana anlattığının tersine çok muyluyum aşmiko boy boy fotoğraflar koyarsan ,
 Ya da derdim hafifledi , kendime geldim diye , Sanki o yaşadıklarını anlatan sen değilmişsin gibi davranırsan ,
Ve bunları bana anlattığı için hiç alakasız yerlerde benim acığımı yakalamaya çalışırsan ,
O benim zayıf noktamı biliyor ben de onda bulayım da , ezik olmamayım mantığı ,
Al sana bir küçük hesap daha 🙈

Uyarırım , uyarırım . Baktım ki anlamıyor . Onun için Üzülmekten  vazgeçer . Sessizce irtibatı keserim .
Ben ne yaptımda  , görüşmüyor ? Yüzleşip gerçek yüzlerini görüyorum .

Yazı nın başında en az 4 arkaşımı sayarım dedim ya ,

Bu olaylar karşısında Aslı olsun şans ver , çaresiz vs yorum yapanlardı.
Şimdi evet haklıymışsın yaşadım , yaşıyormuşum da farkında değilmişim .
Dank etme denilen şey ..

Dikkat edin zeki , güzel , bilgili , vicdanlı .. İnsan ı şunu konuşurken göremezsiniz .
Beni çok isteyen var , benim şu kadar sevgilim var ,
Ben şu kıyafeti şu fiyata aldım ,
Ben böyleyim , ben hep haklıyım , işine geliyorsa , o zaman görüşme ,
Sorun yaratmaz , normal şeyleri olağandışı bir şey gibi anlatmaz .
Çözüm üretir , sorumluluk alır . Çabalar , Sadık olur ,
Dengeli , kararlı olur .
Az insan hayatında olur ve o insanlarda Can olur .
Gaza gelmez , her iyi söze kanmaz .

Konuyla alakasız ,   Murat Boz - Aslı Enver Olayı ,
Daha yeni dedim ki , aslı bununla evlenmek niyetiyle barışmıştır . Hala evlenmedi dedim ayrılmışlar .
Küsünce niye barışırsın ? Senelerce  oyala oyala kız baktı ki adam oyalıyor . Sözünü tutmuyor Ayrılıyor .
Evlenmek isteyen oyalamaz evlenir .
Aramak isteyen arar .
Özleyen irtibata geçer .
Severse çabalar , uyumlu olur , Anlar .
Değer verirse , gerçekten severse gurur , inat yapmaz .
Bahanelere sığınmaz , kıymet bilir , hatalarını anlar telafi eder .
Gözünün içine bakar , gözlerini kaçırmaz , yere bakmaz ya da başka arayışlara girmez .
Aranızdakini kimse bilmez . Net ✔️

Bu arada Eylül ayında ,kısa süreliğine ordu ya gitmiştim . Bir haftalığına yine gidip geldim .
Arkadaşım da , Samsun a yanıma geliyorsun dedi gittim . Kardeşimin de ,  benim de   arkadaşlarım annemi - babamı da sever . Onları da al gel diyor 😄😄 Tabii eşleri de seviyor .
Samsun da dolmuş a bindim . Nasıl kalabalık buranın erkekleri de kaba , İstanbul da olsa yer
verirlerdi dedim tabii ki içimden , hemen genç delikanlı duymuş gibi buyrun oturun dedi 😄😄
Size de oluyor mu ☺️😊
Samsun da yaşamak isterseniz ,  Atakum da yaşayın tavsiye ederim .
Çoğu insan misafir sevmiyor ama misafirliğe gitmeyi çok seviyor .
Hoş geldin demiyor ama hoş geldiği zaman hoş geldin bekliyor 💭
Bu da tatil notu olsun  ✌️🎈

Kısacası gelelim konumuza , Arkadan iş çevirenler , dedikodu yapanlar , yanlış yaptıysanız  kendi ipinizi kendiniz çekeceksiniz . Kötülük yapıp gurur duyuyorsanız , Gizli saklı ne varsa ortaya çıkacak
Artık  , Acılar anlatıldıkça millete malzeme çıkıyor .
O kadar şey yaşasam ben kaldıramam ..
Yardıma ihtiyacımız olabilir , kendimize fazla gelir anlatmak isteyebiliriz .
O zaman kabule  geçeceğiz ve Çıkmaz yaşadığımız hiçbir şeyi kimseye anlatmayacağız .
Önümü göremiyorum , karar veremiyorum , pusluyum , hüzünlüyüm
Sadece muhatabıyla konuşacağız . Kararlı , dengeli olup , sağlam adımlar atacağız
Her birimiz hata yapıyoruz . İnsanız , önemli olan telafi etmek ve tekrarlamamak .

Bir de , öfkemizi kontrol etmeliyiz . Düşünmeden karar almamamız ,
Düşünmeden hareket etmemiz gerekiyor .
Allah yardımcımız olsun 🙏

Merkür gerilemeside başlıyor , akrep yeniayı oh 😄😄
Not : Allah şeytanlardan korusun , çıkarcı insanlardan , karaktersizlerden , vicdansızlardan korusun🙏 öyle güzel oynuyorlar ki anlamak ne mümkün .. Dikkat edilince kendini belli edenlerden korumaya çalışalım en azından .  

     Doğru insanı sevmek iyileştirir , hafifletir , çözüm ürettirir , değer bildirir ,
     Doğru sevmek , mutlu eder ve sınandıkça daha çok kıymetli olur .
     Bulunca kaybetmeyin 😘

   Mutlu haftalar



Yorumlar

Popüler Yayınlar