İNANIN AKLIMDASINIZ 💋

   Tatlılarım , ballarım , ekşilerim , biberlerim her tatdan okurlarım , sevenlerim , sevmeyenlerim
Gıcık olanlarım , kıskananlarım  , Nasılsınız ☺️☺️ Keyfiniz Nasıl ?

    Eve yeni geldim hemen yaptım orta şekerli kahvemi uzattım ayaklarımı aldım elime ıpad ı mi
Başladım sizinle sohbete 🎈🎈

Hep aklımdasınız inan ancak şu da olsun bu da olsun daha güzel olsun derken bu zaman oldu .    

Yolda ıg ya bakayım dedim . Gucci nin Yeni Yüzü  23 yaşında ki ermeni mankeni gördünüz mü ?
Kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum ama gözümden yaş geldi engel olamadım 😂😂
Dikkat çekmek için yapmışlar muhtemel ancak İnsanı markadan soğutur.

İnsan para için , Çıkar için evlenmez Asla asla ..
Erkek Anneleri  izin vermez para içinde olsa harcamaz oğlunu , Satmaz para ya muhtemelen
Bildiğin Erkek ...

Lütfen bakın 🙈🙈 Armine Harutyunyan

Allah affetsin ama bunu bilerek yapmışlar . Dikkat çekmek için , çirkin olabilirsin ama biz markamıza güveniyoruz .Çirkinliğini kapatacak kadar gibi bir şeyi çağrıştırdı bana ,

 Neyse ,

22 eylül de , İstanbul Coffeefest te ydim . Nasıl kalabalıktı . Geçen sene tanıtım sunumlar çoktu bu sene bildiğin ticarete çevirmişler . Ha bir de bu sene farklı kesimlerde gelmiş dedim arkadaşıma ,
O da belli oluyor dedi . Buram buram ter kokuyordu da 🙈🙈
Coffee fest keyifliydi .Ege Çubukçu harikaydı .
Önemli olan kimle gittiğin ve ortamın tadını çıkarmak .

Gelelim Cumartesi Gününe ,  Tarkannnn Nasıl tatlı , nasıl mütevazi , nasıl pozitif , enerji dolu ,
Star ama hiç değişmiyor , şımarmıyor . Varsa da Öyle bir şeyi hiç hissettirmiyor ki hisler yalan söylemez . Bayağı kalabalıktı çok güzel bir geceydi iyi geldi .

Pazar sabahı da 2 saatlik uykuyla Polonezköy e gittim .
Arkadaşım kapıdan aldı beni eğlene eğlene gittik .
İstanbul a 25 dk uzaklıkta ama sanki değil .
Biz gittiğimiz de hem yol boştu hem de mekanlar sonra inanılmaz kalabalıklaştı .

Hatta bir otobüs tesettürlü genç kızlar geldi . Artık tekke den mi , okul gezisi mi , kuran kursu mu bilmiyorum ama özel şerit çekilmiş orada sadece uzun bir masada onlar oturdu .
Onlar yerleşti . Sonra bir otobüs daha geldi bu sefer genç delikanlılar onlar da ayrı yerde oturdu .
Tuhaf geldi aslında ..

Hatta yan masada oturanlar konuşuyordu onları görünce ,
Bazı tarikatlar da , Tesettürlü kadınlar ve şalvarlı erkekler bunların arkasına sığınıp neler neler yapıyorlar dedi .
Bir kadınla 3 erkek yatıyor . Yenge siyle yatanlar ..
Hatta bir kaç yıl oluyor .Kütahya dan geliyorum . Otobüs e bir bindim tesettürlü kadınla şalvarlı erkek .... Burasını anlatamam .

   Bunlar Gerçek mi ya  ???

Ben inanamadım duyduklarıma ama o kadar emin konuşuyordu  ki , tanıdığın insanlardan çok kez duyduğunu söylüyordu .

Açık alan Kulak Misafiri olmamak mümkün değil

Herkes eşit herkes istediği gibi giyinir . İstediği gibi gezer tozar .
Özgürlük eşittir . Ama külot gibi şort giymek , ya da kapalılığın altına sığınıp bu tarz iğrenç şeyler yapmakta  ...

Maalesef  bizler sınırı da ayarlayamıyoruz .

Herşeyin suyunu çıkarıyoruz .
Ya çok özgürüz ya çok kapalı
Ya çok seviyoruz , ya hiç ,
Hep bir mış gibi yapmalar
Hep bir kılıf uydurmalar , hep bir suç atmalar ,
Bir bakıyorsun , karı - koca hacı herkese din dersi veriyor ama oğulları her gün içiyor alkolik ..
Bir bakıyorsun , Onun kızı öyle bunun oğlu böyle akıl vermeler havada uçuyor
Ama kendi kızının , oğlunun , damadının , gelininin yapmadığı kalmamış .
Onun çoçuğu paralı okuyor , Onun çocuğu boşanmış ..
Bakıyorsun torunları hep paralı okuyor , çocukları boşanmış ..

İlla bir şeyi anlamamız için başımıza gelmesi mi gerekiyor ?
Acaba konuşurken ağzımızdan çıkanı kulağımız duysa mı ?
Acaba Empati Kurmayı Öğrensek mi ?
Kendimizle yüzleşsek ?

Her yaptığımız şeyin başımıza geleceğine bilsek mi ?
Mesela birini Nasıl ? Nereden Üzer Yaralarsan , Allah ta seni aynı yerden yaralar , kırar .
Güvense güven , sadakatsa sadakat , sözse söz ,
Ne ekersen onu biçersin boşuna denilmiyor ..

Evet polonezköy diyordum .
Miss gibi havası , bol yeşilliği hava da güzeldi .
O boş olan yol bir doluydu , bir trafik vardı
Arabayı mecidiyeköy e bıraktık .
Oradan metro yla taksim , galata oradan yürüyerek karaköy , dinlendik yedik , içtik
Sonra eve ..
Bu arada unutmadan , Polonezköy de  piknik yapacaksanız iyi ama onun dışında gereksiz pahalı mesela bir duble kahve bir normal kahve 30 tl .. Dersin paris ..
Bunu bilin de öyle gidin .
Evden getirip yemek  - İn
Mekandan    -   Yemek Out
Temiz hava almak , doğa yürüyüşü yapmak için eski günlerde ki gibi yakartop oynamak için ideal 😄

Yazı yazarken Kek Yaptım , pişti . Miss gibi de kokuyor .
Yanına ıhlamur mu demlesem , nescafe mi yapsam , Ne dersiniz ?
Bu saatte Kek Yenir mi , yenmez ama yenir 😄😄
Üstüne de Çikolatalı Sos koyuyorum oh miss
Acıktım saat 16 . 00 de pide yedim daha bir şey yemedim 😂😂
Hadi ben kek yemeye ,
İster misin ? Buyrun ☺️☺️
Sizin için fotoğrafını paylaşırım söz ✌️🎈

Hadi siz de erinmeyin kek yapın 30 dakika da pişiyor
Öptüm sizi 😊😊
Bu ara bir haberci rüyalar görüyorum sormayın 🙈🙈
Tatlı Rüyalar 💭







Yorumlar

Popüler Yayınlar