ŞEHİR EFSANESİ

     Huzurlu bir hafta olsun hepimiz için 🙏❤️

Ordu ( altınordu ) ile bir şehir efsanesi var .Bunu hiçkimse çözemedi .
Ordu da iş imkanı yok , Çalışan genellikle erkekler peki bu lüks tüketim nereden geliyor ?
 
    Ordu ya , Fazıl Say geliyor .Biletler 130 tl ve tükenmiş .
Fazıl Say kim desen bilmezler , hayatında hiç dinlememişlerdir bile ..
Çünkü mesai yi , dedikodu ya , ikili oynamaya , çıkar ilişkilerine ve olmadığı biri gibi davranmaya
Ayırırlar 🙈🙈

     Şehir efsane güzel mutlaka gidin , yiyin , için keyif alın .
Ancak düzenden bahsediyorum .

Kıyafetleri alıp alıp ev de değişik değişik giyip giyip fotoğraf çektiriyorlar .
Ordu sokakları dersin Paris 😂😂
Kendilerini modacı , blogger zannediyorlar 😄😄 Keşfedilecekler ünlü olacaklar şaka gibi
Fotoğraflarının altına yazılan bebeğim , yıkılıyor , seviyorum seni , çok güzel giyiniyorsun
Boş laflar ve Kendini tatmin eden ben de seni bebeğim 🙈🙈
Çok özenti ve yapmacıksınız ..
Geçenler de birine dedim ki , Sen kaç yaşında kadınsın , utanmıyor musun , arkasından konuşup konuşup sonra onunla görüşmeye ?
Verdiği Cevap , Haklısın canım ama herkes herkesi biliyor ben kendi keyfime bakarım
Ahmet , mehmet benim için farketmez dedi 🎭
Hemen o kişiyle de arama sınır koydum .

Öyle şey olur mu ?

İçtiğin bir bardak çay için bile zaman ayırıyorsun .
Senin o insanla ne işin olur bu da böyleymiş derler ki ,
İnanın diyorlar da , O kadar attı , tuttu şimdi yanından ayrılmıyor !!!

Yanında gezdiğin insanlar , seçimler kişi yi yansıtır .
Ha düğün , bayram , cenaze önemli bir toplulukta evet ben de  asla belli etmem görevimi yaparım sonra o sınırını korurum .
   Yok onlar yapıp yapıp , düğüne geldi , cenaze ye geldi her şeyi unutup bir şey olmamış gibi davranıyorlar ..
  Hele bir ekip var ..Gözüne kestiriyor bunun parası var , çevresi var diye
Hemen yemeğe davet etmeler . Kal , ye iç demeler ..
Alacağını alır para yı şanlıysa geri verir 😄😄 Bakar iş çıkar mı ?
İş çıkmazsa başka av peşine ..
Ben uyarırım dinleyip dinlememek onlara kalmış .
Zaten bilenler de tepki şu , Eyvah avın peşine düştü 😄😄İnşallah ağa düşmezler

Bu yazı yı bu konu hakkında o kadar gülen , kınayan , hayretle şaşkınlıkla karşılayan insanlar ın hadi buna da deyin dediği için yazıyorum ve onlara da sonuna kadar katılıyorum .
İnanmadığım hiçbir şeyi yazmam , yapmam ..

İnanın İstanbul da o kadar geziyorum fena yerlere de gitmiyorum ki her köşesi ayrı bir lezzet
Ben bu kadar abartı , yapmacık insan görmedim .
Kıyafetler , bir şey bilmeyip biliyormuş gibi konuşmalar , iddialaşmalar , oyunlar ..
İnanın ben ki konuşkandırım o insanlara denk geldiğim zaman hiç konuşmuyorum.
O kadar cahiller ki , Sinirden ölürsünüz , bu cesareti nereden alıyor ?
Hangi soydan geldiğin , annenin , babanın ne iş yaptığı belli , yaşantın  ?
Bana yapma bari 😂😂
  Bak yanlış anlamayın benim kökümün iki taraftan da nereden geldiği belli , sosyete de de akrabalar var ben de bu kadar hava yok ..

     Çünkü insan kendini bilmeli , Öğrendikçe küçülmeli , şükretmeli , mütevazi olmalı ama haddini bilmeyene de haddini bildirmeli ..
  Kısa bir örnek arkadaşım ben de o sırada kuzen geldi .Ben arkadaşımı uyardım bu bilmiştir takılma
Alınma dedim ..
    Kuzen bunu beğenmedi ben tavrından anladım . Sonra dedim ki Canım sen ingiltere de master yapmıştın ya (Gerçekten de yaptı ) anlatsana bak kuzen de bilir oraları dedim 😂😂

   Kuzen hemen öyle mi benim de tanıdıklar bla bla ...hemen bir ilgi , olmadığı biri  gibi davranışlar
O sırada ben mutfağa gittim kahve yapıcam ..
   Arkadaşım yanıma geldi .. Aslı bu nasıl bir tip sen az bile anlatmışsın dedi ..
Hemen kişiye göre konuşmalar , tavırlar değişir ele bal kaymak 😄😄

Bir de mesela biriyle tanıştın eğer o kişiyi ele geçirirlerse o kişi de iyiliklerine inanırsa ki inanıyorlar maalesef , O kişiyi ararlar başlar sorular ?
    Hala görüşüyor musunuz ?
    Aaaaa engelledi mi , tüh
    Gördün mü kız ona yapışmış öyle diyor .
    Aaaa sevgilisi mi var ?
     Niye ayrıldınız ?

Soru 1 , Sana ne ? Başkalarının özel hayatı .
Soru 2 , Sen başkasının oğlunu , kızını neden arıyorsun ?
Akrabanın arkasından niye iş çeviriyorsun ?
Soru 3 , Sen Nasıl olurda kendi kanın canın hakkında , başka birinin onu kötülemesine izin veriyorsun ?
    Nasıl susturmuyorsun , savunmuyorsun da , hoşuna gidiyor ?
     Bu sözleri söylemesine izin veriyorsun ?
     Hatta başka kızları , oğlanları ayarlamaya çalışıyorsun ?

Neden biliyor musunuz ? Çıkar İlişkisi ✔️

Yarın bugün işim düşerde işimi görür , evinde kalırım diye cepte tutuyorlar

Her ordulu böyle değil ama geneli böyle ..
Ben öyle değilim mesela zaten benim gibi düşünenler ordu da yaşamıyor ?
Tatil e gidiyor o da keyifli oluyor 😄😄

Ordu ya mutlaka gidin çok güzel bir şehir , ama yaşamak sıkıntılı
Oldu ki kalacaksınız  çok az kişiyle görüşün
Oldu ki ben gittim ben de öyle yaparım ..
Arkadaşlarım bizzat olay mahaline gitmek , görmek , tanımak istiyor kızım film gibi diyorlar 😄😄
Fena diyorum , Aşk -ı memnumu nersiniz ? Yaprak dökümü mü ? Ne ferhundeler , leylalar , bihterler
Firdevsler var 😄😄

Huzurlu güzel bir hafta olsun hepimiz için 🙏
Allah gönlümüzden geçen tüm güzellikleri nasip etsin ☀️
Doğru ağaç eğilir ama yıkılmaz , doğru olmaktan , saygılı olmaktan , örf ve adetlerden vazgeçmeyin
Kimden ne bekliyorsanız , Öyle davranın ki , size de öyle davransınlar

Bir sonra ki yazım Sosyal Medya olsun mu , Ne dersiniz ?



Yorumlar

Popüler Yayınlar